Tulokset ja Intti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JPower
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hpena on oikeassa. Eri hommistakaan ei tiedä paljon muuta kuin nimet ja niiden perusteella pitäisi sitten päättää että mihin sitä menee. Mielestäni kaikin puolin huonosti hoidettu toi informaatiopuoli, varsinkin kun pitää mielessä kuinka iso organisaatio puolustusvoimat ovat. Typerää on myös se, että useissa paikoissa suurin osa "koulutuksesta" koostuu odottelusta, ja silti kaikkia on pakko pitää siellä ainakin se 6kk, yleisin on tietääkseni 9kk.

Intillä on mielestäni pari tärkeää tehtävää, opettaa nuorille luonnetta (mitä se sitten tarkoittaakaan) ja ihmisten kanssa pärjäämistä sekä opettaa liikkumaan. Molemmat puolet olisi voinut hoitaa paljon paremmin.
1kk aikaa ennen kuin itelle tulee lähtö santikseen spolleksi. Pitää vaan yrittää ottaa rennosti ja olla stressaamatta turhista ni ei vanne kiristä päätä.

Hmm eli siis sotilaspoliisiksi ei kannataisi hakea?
Itsellä on oikeastaan kahden vaiheilla että joko sotilaspoliisi / lääkintä.. molemmat kytketty tulevaisuuden mahdollisiin ammatteihin.. hajoo pää prkl ku ei tiedä!

Mulle on jotku sanonu että sillon ku muut ryömii metsässä spollet tekee jotain lähitaistelu harjotuksia ja mitä lie. Kuitenkin sanovat olevan lepposempaa ku perusleireily. Varmaksi en osaa sanoa

Tuleeko muuten postissa meille heinäkuussa inttiin meneville vielä jotain varuskunnasta? Eli sen maanantaipäivän aikatauluja bussien ja junien osalta? Ajattelin vaan, että mistä helvetistä tiedämme miten pääsemme esim. määräpaikkakunnan bussiasemalta varuskuntaan? :confused:

Santiksesta tuli ainakin cd, jossa oli jotain infoa. Esittelyvideo jopa

I/95 Dragvik, SPOL. 9päivää kiinni, 12 päivää lomaa (kotona).
Leireillä maattiin, ei paljoakaan tetsaamista ollu meillä.
"Tetsaus" oli lähinnä narukoulutusta (miten tullaan seinää narulla alas). Siistiä meillä oli, muuten kuin että: ruoka oli mitä oli, tosin päivän kaikki jämät tuli illalla päävartioon, ku pää-köksä oli sitä mieltä että täytyyhän niillä kilteillä spollipojilla olla ruokaa yölläkin. :D
Salin varustus oli heikko, ellei hyvin huono, joten lihat lähti. Toisaalta, rasvatki lähti. Mut silti...

oppilas sanoi:
Santiksesta tuli ainakin cd, jossa oli jotain infoa. Esittelyvideo jopa

Se cd oli ihan hyvä tietopaketti. Ihan hyviä "vitsejä" intistä.
Jotain tälläistä siellä oli
"Jos et ole koskaan harrastanut mitään, niin NYT VIIMEISTÄÄN on aika aloittaa viikottainen kävely/lenkkeily. Näin varmistat sen, että intti ajastasi tulee helppoa..."

Ja jotkut puhuu että intissä olisi raskasta :D

Itse aloitin lenkkeilyn 7. päivä, näin siis varmistan että inttiajasta tulee helppoa, onhan tässä vielä 1kk aikaa. Kaikista kivuttomimmin se menee ku ei stressaa turhia

Armeijasta vielä.

Ruokailu oli ikävää siinä suhteessa, että syömään mentiin porukalla yhtäaikaa ja lähdettiin yhtäaikaa. No, itse olen todella hidas syömään, joten en ikinä ehtinyt syödä tarpeeksi vaikka ruokaa olisikin ollut. Vielä pahempi oli jos sattui olemaan "ruuanhakija" tms mikä se nimitys nyt olikaan, kun joutui hakemaan muille lisää leipää, maitoa ja muuta. Siinä ei sitten ehtinyt senkään vertaa saada alas.

Sitten marssimisesta tuli itselle joku penikkatauti, marssimurtuma vai mikä lie kumpaankin jalkaan, vaikka olin ennen armeijaa juossut lähes 3000 cooperissa. Ei se aerobinen kunto yksin ollut riittävää. Olisi pitänyt harjoitella kävelyä raskas reppu selässä ja maiharit jalassa.

Away sanoi:
Ajattelin vaan, että mistä helvetistä tiedämme miten pääsemme esim. määräpaikkakunnan bussiasemalta varuskuntaan? :confused:

No eihän sitä tiedäkään, nykyisen 6 kk minimipalvelusajan vuoksi hajottaminen aloitetaan jo etukäteen :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Away sanoi:
Miten tämä on mahdollista? Siis että läskiä tulee, vaikka selvästi mennään miinuskaloreilla. Ilmeisesti tapanasi oli syödä herkkuja iltaisin sotkussa. En muuta järkevää selitystä keksi. Kaiken järjen mukaanhan läskiä ja lihaa lähtisi molempia, jos oletetaan, että syödään normaalia ruokaa päivällä ja iltasin vaikka ruisleipää, protskudrinkkiä ym.

Ja vielä noista leireistä. Ite aion ottaa kunnolla suklaata mukaan, niin tuleepahan kaloreita kulutuksen verran. :lol2:

Tarkennusta.

Ensimmäiset 2 kk läskiä lähti, myös lihasta.
Sykkiminen rajoittui pääasiassa 2 ensimmäiselle kuukaudelle jonka jälkeen vain tosissaan muutamilla leireillä.
En mitannut rasvaprosenttia ennen enkä jälkeen intin vaan arvion itse, ei sitä paljoa tullut, mutta olin inttiin tullessani kuitenkin paljon tiukempi.
Ei, en mässällyt soden herkuilla, paitsi leireillä, illalla tuli syötyä yleensä tonnikalaa, anasta ja joskus proteiini trinkkejä.
Lihan menetys johtui siitä, että en treenannut kuin n. 10 kertaa intin aikana.
Motivaatio oli aika nollassa kokoajan eikä sitä lisänneet lyhyet yö-unet.

Eli siis ruokavalio perseestä, ei treeniä mitä voi odottaa.

Mä treenasin koko intin ajan 3-4x viikossa salilla ja silti tuli läskiä, melkein 10kg siinä 9kk aikana minkä siellä vietin.
Ja ei, en syönyt sodessa kuin 3 munkkia palveluksen aikana.

Mä treenasin koko intin ajan 3-4x viikossa salilla ja silti tuli läskiä, melkein 10kg siinä 9kk aikana minkä siellä vietin.

Mä en ymmärrä tätä kuin siinä tapauksessa että on tottunut ennen inttiin menoa syömään sen kaksi leipää, kolme kuppia kahvia ja pakastepitsan päivässä.

Ite syön sen vähintään 6 kertaa päivässä enkä todellakaan usko että tulen keräämään läskiä intin aikana. Tarkoituksena on itseasiassa tiputtaa painoa ja ottaa lihasmuistilla menetetyt lihat takaisin intin jälkeen.

Itsellä tippui penkkitulos intissä 180kg > 140kg ja paino tippui muistaakseni 97 > 87kg. Olin säkylässä I/05 6kk viestissä mp lähettinä.

Intin jälkeen sain puolessa vuodessa penkki tuloksen nostettua 200 kiloon ja painon 100 kiloon. Kehitys oli todella kovaa ja sai kyllä usesati kuulla kysymyksiä että onko kuuri menossa, vaikka natuna on aina menty. Lihasmuisti on onneksi olemassa :puntti:

Hyvä että näinkin voi käydä! itellä tavoitteena saada 15kg pläskiä 6kk aikana saa nähdä onnistuuko..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom