Laitetaas itsekkin kehitys 9kk 5x5 apin käytön jälkeen. Soutu kuului allaolevien liikkeiden kanssa mukaan ohjelmaan, mutta sen jätin pois, koska en tykännyt. Kehitystä on kuitenkin tullut ja varsinkin peilikuvaan olen tyytyväisempi. Allaolevat tulokset ovat 5x5 tuloksia paitsi mave jota ohjelmassa tehdään vain 1x5. Lisäksi tulee tehtyä leukoja ja dippejä renkailla sekä vatsoja.
Olen harkinnut uuteen ohjelmaan vaihtoa. Joku "intermediate" ohjelma, esim 5x3x1.
Kyykyssä on ollut ongelmana että työpaikan kellarisalilla ei ole niitä turvarautoja, niin tuntuu ettei uskalla ihan täysillä tehdä aina. Hiljattain vaihdoin myös 'low bar squat'tiin mikä tuntuu olevan luonnollisempi asento. Onkohan olemassa tekniikka, miten tanko pudotetaan turvallisesti kyykystä?
Ikä: 26v
Pituus: 180cm
9kk kehitys
Paino: 75 --> 84kg
Mave: 100 -->137.5 kg
Kyykky: 60 --> 97.5 kg
Penkki: 50 --> 82.5 kg
Pystäri: 35 --> 52.5 kg
Painoa olen tykännyt seurata kirjaten aamupainon exceliin. Siniset pisteet mittapisteitä ja musta on parin viikon keskiarvokäyrä.
Olen harkinnut uuteen ohjelmaan vaihtoa. Joku "intermediate" ohjelma, esim 5x3x1.
Kyykyssä on ollut ongelmana että työpaikan kellarisalilla ei ole niitä turvarautoja, niin tuntuu ettei uskalla ihan täysillä tehdä aina. Hiljattain vaihdoin myös 'low bar squat'tiin mikä tuntuu olevan luonnollisempi asento. Onkohan olemassa tekniikka, miten tanko pudotetaan turvallisesti kyykystä?
Ikä: 26v
Pituus: 180cm
9kk kehitys
Paino: 75 --> 84kg
Mave: 100 -->137.5 kg
Kyykky: 60 --> 97.5 kg
Penkki: 50 --> 82.5 kg
Pystäri: 35 --> 52.5 kg
Painoa olen tykännyt seurata kirjaten aamupainon exceliin. Siniset pisteet mittapisteitä ja musta on parin viikon keskiarvokäyrä.
Viimeksi muokattu: