Tuleeko tuohon 20-25€ alv?
Meinaan jos tuosta hinnasta maksetaan telli, velli, alvit ym maksut vakuutusmaksut, niin ei muurarille jää 10€ enempää käteen;)
Toki jos ilman verokorttia tekee,niin varmastin löytyy tuohon hintaan,mutta tarkkana saa olla:D
Meinaan en edelleenkään mitään perusmuuraria viitsisi takanmuuraukseen ottaa,kun sitä takkaa joutuu joka päivä katteleen ja talvisin myös käyttään:D
Edelleenkään, vaikka itse olen laatoittanut sivuhommana useita kylpyhuoneita ,keittiöitä,lattioita ja 2talooni tehnyt perustat ja boonuksena päälle muurannut yhden omakotitalon julkisivun kaverini kanssa,niin en lähtisi siltikään kokeilemaan takanmuurausta itselleni tai tutuille vaikka kurakauhakin pysyy kädessä.
Toki voin jollekkin sen tulla muuraamaan tuohon 20€/h perävalotakuulla:D
Tuolta Tiilerin myyjä verkostolta saa noi muurareitten hintasuositukset.
Tähän viimeisimpään taloon maksoi tuo Tiilerin Tytin muuraus 1150€ veroineen
Ensin ajattelin,että kaveri näytti niin nuorelta,että onko sillä kokemusta edes takkojen muurauksesta,mutta kun siinä juteltiin ja se kertoi, että se on isänsä kanssa ollut jo 12vuotiaasta astin mukana kun isä on niitä ammatikseen muurannut:D
Lisäksi sama heppu kertoi,että piti kiirettä yhtenä kesänä,kun jonkin vuoden loma-asuntomessuille kävi muurailemassa kaikki Tiilerin takat:D
No työn jälki on aivan huippuluokkaa mitä se kaveri teki ja maksoin ilolla tuon 1150€
Itse en pidä pahan, kun ajattelee että 4työpäivää meni,kilometrejä tuli lähes 250km ja tuosta summasta muurari maksaa kaikki eläkemakust ja verot!
Eli loppupeleissä laskekaa moniko tuollahintaa nykyään jotain tekee???