No sulla on bitumi hormin alla, mulla ei. Vituiks män täälläkin!
Ja täällä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sulla on bitumi hormin alla, mulla ei. Vituiks män täälläkin!
ei sulla varmaan siellä tulisijan alla kierrä lämmityskaapelit/putket. toivottavasti ei siis. ainakaan vesikiertoiset.
Onkos haittaa jos lattialämmitysputkien päälle on muurattu jotain, vaikkapa tiiliseinää pätkä?
Soitin broidille joka on putkiyrittäjä ja sano että ei oo haittaa, kunhan ei ala takkaa siihen muuraan, painon takia.
Ei tuossa ongelmia liene jos ei tosiaan ole hormi tai tulisija päällä. Nuo kun ovat aika painavia ja milläs teet mitään korjauksia piipun tai tulisijan alle?
Mulla on just nyt Tiilerin takkaleivinuunin leivinuunissa tuli. Voinko tehdä samaan aikaan tulen myös takkaan?
No niin, projekti etenee taas. Ensi viikolla pitäisi alkaa leivinuunin muuraus. Oma aikataulu ei kestä itse muuraamista ja kotitalousvähennystä on vielä juuri sopivast jäljellä. En ole missään nähnyt vielä funkkistyylistä stand alone leivinuunia nykymuodin rosterikehysluukuilla varustettuna, joten odotukset on kovat. Uunin pintaan tulee antiikkilaasti hierrettynä. Muurari oli sitä mieltä, että hakee oikean värin uuniin ja takaseinään maalilla. Kuulemma laasti on sen verran huokoista, että kaikki roiskeet ja muu skeida ottaa liian hyvin kiinni pintaan. Mietin vain uunin luukun ympäristöä, eli laittaako laatat siihen vai ei. Jos veto on hyvä, niin eihän sieltä pitäisi liekkiä tai nokea uunin ulkopintaan tulla. Kokemuksia?
Uunin toiselle puolelle jäävään halkosyvennykseen ajattelin liimata sivuille ja alapintaan Ikean valkoisia keittiön välitilalevyjä. Pysyy siistimpänä pinnat.