Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä postikulut aika suuria ovat, kuitenkin kiitos vastauksesta :D . Kai sitten tilaan Heinän puutarhasta syksyn viimeisiä sudden death habaneroja pois maleksimasta, tosin huonona puolena se, että joutuu tilaamaan vähintään 2 kiloa kerralla.
No niin. Puolitoista teelusikallista Dave's Insanitya 460 grammaan Heinzin Hot-ketsuppia (myös pari teelusikallista nestesavua) ja ei tarvitse ruuan valmistusvaiheessa lisätä pataan ollenkaan chilikastiketta. Kuukausi vielä dieettiä jäljellä ja sitten saa syödä vähän useammin hampurilaisia ja chilikastiketta...
Miksi chilit pitää kuoria?Tuoreet chilipalot, tarvii vaan kuoria kumihanskat kädessä, iho ei tahdo kestää, säilyy pakkasessakin kohtuulliseti, pidän sopivina paloina.
Miksi chilit pitää kuoria?
Onhan chilikastikkeissakin siemenet tallella. Parasta tulee kun on chilit kokonaan.Kuorimisella varmaan tarkoitetaan siementen poistamista ja pilkkomista.
Minä ainakin poistan siemenet aina, koska niissä ei ole tulisuutta ja ovat turhia "sattumia" ruoissa.
Onhan chilikastikkeissakin siemenet tallella. Parasta tulee kun on chilit kokonaan.
Chilikauppa.fi:n lisäksi toinen suomalainen verkkokauppa. Asiallinen valikoima ja reseptejäkin löytyy
http://www.poppamies.fi/
Aika hiuksenhieno on tulisen ja epämiellyttävän ero näissä asioissa.
Todella hyvää tulee kun laitta Habaneroja ja ketsuppia blenderiin. Jää chiliketsupit kauaksi taakse ja ennen kaikkea saa juuri sellaista kuin itse haluaa.
Mulla kasvamassa himassa Lemon Droppia, habaneroo, tepiniä ja joku muu. Alkaa kohta oleen kypsää ja sit saa antaa kasvien levätä talven. Ei toikaan halvaks tuu, kun yli 12h päivässä paahtaa vajaan 100 W edestä säästölamppuja. Parempia ne on ku itse kasvattaa
Tilasin Blair's after death kastiketta ja muutamat sipsit. Pääsee taas nautiskelemaan aidosti tulisella pizzalla.