tulikoe ja eva wahlström

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vol
  • Aloitettu Aloitettu
KukiHilli sanoi:
Se on kyllä huomattu että tässä maassa pitää murjottaa ja olla vittuuntunut 24/7 ja vähänkään tästä poikkeavat ovat kanoja, tekopirteitä, esittävät tai ovat jollain muulla tavalla hulluja...

:wall:

Ja kukaan muu ei saa menestyä missään.. vaan heti ollaan kateellisia ja dissataan...

tässäkin threadissa on ilmeisesti helvetin monta suomen toivoa, joiden olisi itse pitänyt päästä näyttämään telkkarissa lujaa luontoaan, järkkymätöntä koordinaatiotaan jne...

Evalle pisteet yrittämisestä ja HELVETIN kovasta työstä nyrkkeilyn eteen, vaikkakin joidenkin mielestä sinne tuntuu pääsevän keskinkertaisuudet naisten porukasta... Onhan ne EM-tason urheilijat kaikki hieman keskinkertaisia, kun eivät voita MM-titteleitä...

ps- Eva on ihq :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh ei tässä olla kenenkään nyrkkeilytaitoja mitenkään kyllä haukuttu vaan juuri sitä miten kömpelö hän on ollut noissa yleisurheilulajeissa ja itseäni varsinkin otti päähän juuri se yrityksen puute kun ei viitsi yrtittää ku ei nää on mun lajeja. Itse olen ainaki niin kilpailuhenkinen että on kisa mikä vaan niin yritän täysillä.

Ekassa Tulikokeen jaksossahan Eva kerto, mitä sen valmentaja oli tokaissut kun kuuli että Evaa oli pyydetty Tulikokeeseen mukaan:
"Mitä sä siellä niiden urheilijoiden kanssa teet?" :lol2:

Hyvällä asenteella Eva on mun mielestä hommassa mukana ja ohjelmaa katsoessa alkaa itseäkin ihan väkisin aina naurattaa sitä Evan naurua kuunnellessa. :)

Luulisi palkinnonkin vuoksi yrittävän. Eikös tuossa ole voittajalle/voittajille 5000euron stipendi luvassa.. Vai mitä se siinä ohjelman lopussa sanoi?

Joo on 5000e stipendi palkintona mutta sitä ei välttämättä voita se joka tekee parhaat suoritukset. Koska yleisö saa äänestää omaa suosikkiurheilijaa ja sen mukaan kait valitaan ne voittajat.

Juzzi87 sanoi:
Joo on 5000e stipendi palkintona mutta sitä ei välttämättä voita se joka tekee parhaat suoritukset. Koska yleisö saa äänestää omaa suosikkiurheilijaa ja sen mukaan kait valitaan ne voittajat.
väärin
palkitaan miesten&naisten voittaja sekä yleisön suosikki

käsittääkseni

Alec: Kyllä, 7000€ stipendi itse kisan voittajille. + Yleisökisan voittajat saavat vielä 5000€ arvoisen sonera-stipendin(mitähän pitänee sisällään).

Selvä elikkä sitten ainaki olis Evan kannattanu yrittää. No jos se sais miesten suosion sitte sillä esiintymisellä. Sais sen 5000e ainaki.

Aapina sanoi:
Yleisökisan voittajat saavat vielä 5000€ arvoisen sonera-stipendin(mitähän pitänee sisällään).

Veikkaisin että kumivene, toppatakki ja -housut, digiboxi ja lopuilla kännyliittymän perusmaksusta hyvitystä. :worship:

Kuitusen virpi on muuten harrastanut yleisurheilua aika paljonkin nuoremapana.
Evan kanamaisuudesta sanoisin sen verran että ei kannata muutaman tunnin televisio ohjelman perusteella arvioida ihmisiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom