tulehduksen vaikutus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
miten pitkään jatkunut (n.2kk) välikorvantulehdus vaikuttaa treeniin?
terveyskeskuksessa eivät enää kirjoita lääkkeitä kun ne eivät auta...olen syönyt jo 4 kuuria! viimeksi lääkäri sanoi ettei puhkaista ennen kuin tulehdus on jatkunut kolmisen kuukautta!
täälläkin varmasti on joku viisaampi joka tietää vastauksen...

Dino84 sanoi:
miten pitkään jatkunut (n.2kk) välikorvantulehdus vaikuttaa treeniin?
terveyskeskuksessa eivät enää kirjoita lääkkeitä kun ne eivät auta...olen syönyt jo 4 kuuria! viimeksi lääkäri sanoi ettei puhkaista ennen kuin tulehdus on jatkunut kolmisen kuukautta!
täälläkin varmasti on joku viisaampi joka tietää vastauksen...

no painettahan päähän tulee ponnistuksissa eli jos sattuu ni ei hyvä..jos on kuumetta ni en reenais

Dino84 sanoi:
mulla tulee välillä simmosia "kipukohtauksia" eli yhtäkkii alkaa sattumaan ihan perkeleesti..kuumetta ei oo ollut

luulen, että päässä oleva tulehdus on aina vakava juttu jos jatkuu ja jatkuu..mätähampaastakin saattaa levitä tulehdusta aivoihin jne. meeppä toiselle lääkärille hopi hopi, ei tuo tervettä oo...
en reenais kyllä enneku nuo kivut on loppu

Välikorvan tuledus . . . voipi pahimmassa tilanteessa vaikuttaa tasapainoa sääteleviin elimiin välikorvassa.Myös tärykalvo voi vahingoittua , lähinnä haurastua. Kannattaa hoitaa pikaisesti yksityisellä puolella jos " normaali terveyskeskus " hoida hommaa .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom