Tukkoinen olo

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tere foorumilaiset!

Ihan sellaista vain kyselen tässä, vaikka tuskin täällä lääkäreitä on, mutta miten kannattaa nyt ottaa treenin kanssa kun motivaatio jälleen 110% eikä viitsisi luistaa treeneistä. Olo hieman tukkoinen, ei pahasti. Ei kuumetta. (kuume on itselläni rajapyykki) että jos on kuumetta tai edes pientä lämpöä niin treeni sivuun ja lepoa lärviin.

Itselläni tänään välipäivä treenistä. ohjelmaan kuuluu ma (sali) ti (sali) Ke (aerobinen joko lenkki aamulla / illalla tai salilla fillaria 30-60min) to (sali) pe (sali) La (yleensä lepo ellei innostu aerobista vääntämää) su (sama ku la)

Ajattelin aerobisen ottaa tänään, otan kuitenkin luultavasti ihan kävelylenkin illalla (tunti). Minkälaisia neuvoja, otanko nyt ihan relax loppuviikon jotta voin panostaa täysillä ensiviikkon treeniin, tehdä läskinpoltot jne täysillä.

Eli oikeastaan kiteytettynä, Kandeeko edes tunnin kävelylenkille lähteä illalla?

Itse ehdottaisin, että jätät aerobiset väliin kunnes tukkoisuus häviää ja salilla otat "puolitehoisesti" eli pudotat sarjapainot 70-80% normaaleista ja teet kuitenkin samanmittaiset sarjat. Ei pitäis rasittaa vielä ylettömästi.

DISCLAIMER: En ota vastuuta jos saat silti sydänlihaksen tulehduksen tms... ;)

Itsellä oli maanantaina flunssa + kuume. Nytton ollut flunssaa tämän viikon. Viime viikon perjainta päässyt viimeksi salille >_<
Bulkilla kun olen, on tullut syötyä vain hyvin ja paljolti prodee. C-vitskuaki mennyt 3g/d. Yleensä pieni flunssa ei mitään haittaa, mutta olo on ihan tukossa.
... Joo'o. Ei kyllä liittynyt sinun triidiisi mitenkään, mutta... :D

Kummiski.. piilosti yritin sanoa, ettei kannata "tukossa" lähtä mitään tekeen. Pieni flunssa ei nyt mitään haittaa, mutta kunnon räkätauti/huono olo, niin kannattaa jättää reeni tekemättä.

Joo oloki on sellanen täl hetkellä että otetaanpa nyt ihan iisisti sitte sen aikaa et paranee täytee iskuun. kiitoksia vastauksista.

Joo ite kanssa kyllä suosittelen ottaa ihan iisisti, itse olen vähän sellainen tapaus että heti ku rupee paikkoi kolottaa oikee olan takaa ni eiku polille :rock:

kehonrakentaja sanoi:
Joo oloki on sellanen täl hetkellä että otetaanpa nyt ihan iisisti sitte sen aikaa et paranee täytee iskuun. kiitoksia vastauksista.

Joo ite kanssa kyllä suosittelen ottaa ihan iisisti, itse olen vähän sellainen tapaus että heti ku rupee paikkoi kolottaa oikee olan takaa ni eiku polille :rock:

Niin ja tota siis toi vinkki nyt omasta puolesta niille jotka tätä keskustelusarjaa lukee ;D en siis vastannut itselleni. pata jumissa prkl... :rolleyes:

Ribee sanoi:
itse olisin nyt pari päivää poissa treenaamasta, ettei sitten tuu pidempiä taukoja...

Tässä tuli pätevä neuvo. :thumbs:

Itsellä vähän samaa vikaa kun ketjun aloittajalla, jos salilla kulkee hyvin, niin ei malta taukoa pitää vaikka järjellä ajatellen olisi tauon paikka. Sitten sitä onkin helpolla kipeenä ja tulee äkkiä viikon tauko. Eli pidä nyt ajoissa 2-3 päivää lepoa ja kokeile mihinsuuntaan olo lähtee kehittymään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom