TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No jos systeemissä hyödyt tulevat lähinnä shokkivaikutuksesta ja vaihtelusta niin eipä niitä enää kovin paljoa taida tulla jos joka viikko samalla tavalla hinkkaa.
No onko tuon treenin tulos sitte pysyvä, jos se johtuu vaan shokkivaikutuksesta..?
Eli onko se haban kasvu jotain väliaikaista ärsyyntymistä, vai kasvaako se lihas tosissaan..?

Anteeksi tyhmyyteni, mutta ei voi tietää, jos ei kukaan kerro. ;)

Tänään lähti neljättä kertaa TTT käyntiin, viime kerralla en tuloksia saanut. Mutta kahdella sitä edellisellä kerralla kylläkin :). Nyt otin liikkeiksi haboille käsipainoilla voronperään nostot ja ojentajille käsipainolla niskantakaa punnerruksen. Hyvän pumpin sain ainakin nyt aikaan :).

Kannattaako mielummin pyrkiä vähän pienempiin toistomääriin (esim. 20,15,12) kuin vähän suurempiin (esim. 30,25,20) vai onko se ihan sama kunhan vetää joka sarjan aivan loppuun asti?

Ite tein TTT:n noin kuukausi sitten ja tasan sentti tuli lisää. Eikä se johdu pumpista koska se sentti oli vielä eilen jäljellä...:D

Onko joku kokeillut tätä reiskoille? MItä liikkeitä käytitte tai suosittelette? Itse ajattelin kokeilla ja liikkeinä reiden koukistajat/ojentajat. Vai onko tätä mitään järkeä kokeilla reisille? :nolo:

Tänään lähti neljättä kertaa TTT käyntiin, viime kerralla en tuloksia saanut. Mutta kahdella sitä edellisellä kerralla kylläkin :). Nyt otin liikkeiksi haboille käsipainoilla voronperään nostot ja ojentajille käsipainolla niskantakaa punnerruksen. Hyvän pumpin sain ainakin nyt aikaan :).

No minkäslaisia tuloksia tuli?
Että onkos tuolla TTT:llä mahdollista saada noin 3cm habaa lisää kuukaudes?

Koittasit bodari_ reenata muutaki ku sitä rintaa ja hauista, jätkä
kyselee joka toisessa threadissa vinkkejä rinnan ja hauiksen reenaukseen:curs:

sori:offtopic:

Kysyinpähä vaa...Ja hauis o aika vaikee lihas mulla...voimaa tulee lihasta ei

En mää siis veemäinen halua olla...
Mutta vastaus kysymykseesi; et saa kolmee senttiä sitten millään
kuukaudessa!

Senttiä ja puoltatoista moni on saanu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaako mielummin pyrkiä vähän pienempiin toistomääriin (esim. 20,15,12) kuin vähän suurempiin (esim. 30,25,20) vai onko se ihan sama kunhan vetää joka sarjan aivan loppuun asti?

Ite pyrkisin puoliväliin eka kerralla, painoja on silloin vaikea arvioida kun useimmat ei ole tuota skaalaa harjoituksissa käyttäneet jolloin sarjassa sitten tulee toistoja jotain 20-30 väliin. 25toistoa on aika mukava tähtäin eka sarjalle sitten kun painot tietää.

En suosittelis tekee ku max kerran kk. Onko sulla joku käsifetissi vai onks ne niin pahasti jäljessä muuta kroppaa? Toihan on hyvä tehä vaik 2-3kk välein IMO

Voimassa hauis tai yleensäkkin kädet ovat paljon edellä mutta haluaisin niistä isommat.

Sun penkkituloshan on 60kg?

Oisin vaan kiinnostunut, että kuinka paljon sulla on sitten hauiksissa voimaa? Jos käännät hauista penkkipainoilla niin sitten ne on edellä, mutta muuten en huolestuis missään suhteessa. Kädet kasvaa niinkuin muutkin lihakset, alle 10 toiston sarjat toimii mulle parhaiten, koska pitäisi tähdätä siihen lihaksen rikkomiseen eikä sarkoplastiseen kasvuun.

Mielummin tekisin itse käsille 5-8 toistoa, kun jotain 25 toiston sarjaa. Tommonen sarja on hyvä treenin loppuun että saa veren kiertämään käsiin kunnolla imo.

Sun penkkituloshan on 60kg?

Oisin vaan kiinnostunut, että kuinka paljon sulla on sitten hauiksissa voimaa? Jos käännät hauista penkkipainoilla niin sitten ne on edellä, mutta muuten en huolestuis missään suhteessa. Kädet kasvaa niinkuin muutkin lihakset, alle 10 toiston sarjat toimii mulle parhaiten, koska pitäisi tähdätä siihen lihaksen rikkomiseen eikä sarkoplastiseen kasvuun.

Mielummin tekisin itse käsille 5-8 toistoa, kun jotain 25 toiston sarjaa. Tommonen sarja on hyvä treenin loppuun että saa veren kiertämään käsiin kunnolla imo.

No se 60kg nous 8 kertaa ekat 3 puhtaast ja loput vedin aika hätiköden eli siis se on hyvä tulos mun ikäselle bodarille? Tai oikeestaa lopuissa 5 toistossa sain vähä apuu varmistajalta xD

^just siis tosiasiassa tommonen perusjunttisarja et eka tehää chiittaamalla yks räkänen rep ja sit avustajat nostaa loput toistot ja pidetään "omina" toistoina?

Tein kolme puhasta...loput oli taas sillee et iha ku olisin ostanu jotai 20kg :D

Ja idea tossa on? Varmistajan kuuluu auttaa viimesis toistoissa niin, että ite nostetaan täysillä kuitenkin, eikä niin, että varmistaja nostaa sitä tankoa ja sit leskataan että tehtiin uus enkka;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom