TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos niihin käsiin haluaa kokoa, niin niitä on oikeasti treenattava ja paljon. Jos palautumiskyky vain antaa myöden, niin TTT:n kaltaiset kikkailut ovat todella hyviä. Itse olen huomannut, että mitä enemmän treeniä käsille, sitä paremmat tulokset. Palautumiskyky tosin on yksilöllistä, ja etenkin forkkujen kunnosta kannattaa pitää huolta, ne kun ovat helposti tukossa. Epäsuoran hitin määrä on myös syytä huomioida. Käsiä ei ole aina fiksua vetää ihan loppuun asti, lihas kyllä palautuu, mutta hermosto ei. Treeniä käsille usein, mutta fiksusti kuunnellen omaa kehoa. :)

e. itse sain joskus hyvin kokoa hanskoihin TTT:llä kun aloittelin

Mitä ideaa on 23 toiston sarjoissa jos oikein ymmärsin?

Tuolla tavalla saa 3:ssa päivässä työmäärän kohtuu suureksi ilman hermoston liiallista rasitusta, ja pumppi on plussaa. :) Ja onhan siinä bonuksena sekin että monet ei tee noin korkeata toistomäärää niin on sitäkin kautta uudenlaista rasitusta.

Itse en ole aikeissa kokeilla tätä TTT reeniä, ja olen hieman skeptinen koko juttuun. Lihaskudos rasittuu paljon paremmin jos tekee tangolla vaikka pari kolmosta kunnon painoilla, tulee mikrorepeämiä ja pysyvämpää kokoa ja voimaa. Onneks itellä noita geenejä on tohon käsipuoleen niin ei ongelmaa:) Käsien treenaus on maailman helpoin asia. Tarpeeksi sarjoja, melko loppuun ja isoilla painoilla ja lyhyillä palautuksilla.

Itse en ole aikeissa kokeilla tätä TTT reeniä, ja olen hieman skeptinen koko juttuun. Lihaskudos rasittuu paljon paremmin jos tekee tangolla vaikka pari kolmosta kunnon painoilla, tulee mikrorepeämiä ja pysyvämpää kokoa ja voimaa. Onneks itellä noita geenejä on tohon käsipuoleen niin ei ongelmaa:) Käsien treenaus on maailman helpoin asia. Tarpeeksi sarjoja, melko loppuun ja isoilla painoilla ja lyhyillä palautuksilla.

What? Herran jumala jos sun asiantuntemus perustuu niihin handuihin mistä täällä on näkynyt ne kuvat niin en kyllä lähtis tommosia asiantuntijalausuntoja heittämään. Tämä ei ole loukkaus, mutta sanonpa vain että jos sun handut on yhä likimainkaan sen näköiset mitä niissä kotvasen vanhoissa kuvissa niin et omalla kehitykseen nojaten voi mitään kovin suuria neuvoja antaa.

Älä ota loukkauksena vaan pikemminkin maanpinnallepalautuksena.

Kieltämättä nuo Bodaajan hauiskääntötulokset ovat sen verran kovat verrattuna muihin treenipainoihin (tyyliin 6x60) että pakko siellä jotain lahjoja on olla. Ellei sitten ole vähän heijaria mukana...

Kieltämättä nuo Bodaajan hauiskääntötulokset ovat sen verran kovat verrattuna muihin treenipainoihin (tyyliin 6x60) että pakko siellä jotain lahjoja on olla. Ellei sitten ole vähän heijaria mukana...

Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. kannattaa tarkastaa ne bodaajan kuvat :D

Ei ole oikotietä onneen. Kyllä tolla kädet saa vitun pahaan kuntoon ja nestettä kerättyä mutta siinäpä se. Kyllä ne siitä sitten normalisoituu :D Jos jollain treenisysteemillä sais sentin tumppuun viikossa niin täällähän kuljeskelisi cutlereita alle vuoden treeneillä :rolleyes:

PS. Olen kokeillut 2 kertaa. Kun on oppinut muuten kurittamaan käsiä nii eipä tommonen 3 pvä intensiivimättö tunnu juuri missään. Kyse on kuiteskin vain yhdeksästä pitkästä sarjasta :zzzz:

Mitäs jos tuota TTT:tä ei onnistu toteuttaan sen takia, että ei oo kolmea päivää vapaata peräkkäin..?:rolleyes:
Vaikuttaako kauheasti kehittymiseen, jos tulee vaikka kaks päivää peräkkäin, sitten vapaa ja kolmas päivä sen jälkeen?

No eipä sitä heijaria tartte jos on voimaa:) Siis 60 kiloa ei ole paljon, mutta on se jonkun verran.

Jonazn: Eipä tuo mitään, tarkoitin vain, että varmaan tolla TTTllä ja kreatiinilla saa kädet hetkellisesti turpoamaan, mutta normitreeniin palatessa ne kutistuu taas. Jeps, ei mun kädet ole edelleenkään mitkään nollarasva puikot, mutta sen verran pihviä on että 60 kiloa tulee edes takas ilman suurempia heilumisia. Piis.

En jaksanut lukea koko topiccia läpi joten voiko ton TTT-treenin tehdä esim. ma,ke,pe vai onko tärkeää tehdä se juuri peräkkäisinä päivinä ma,ti,ke?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En jaksanut lukea koko topiccia läpi joten voiko ton TTT-treenin tehdä esim. ma,ke,pe vai onko tärkeää tehdä se juuri peräkkäisinä päivinä ma,ti,ke?

Jos noita pausseja pitää niin sehän alkaa olla "vain" ns. "sama lihasryhmä 3x viikkossa ohjelma".. sitä en sitten tiedä miten vaikuttaa, luultavasti huononee, mutta kuka tietää.. Ei sillä että "3x viikossa sama lihas perustreeni" olisi huono, jotkut on kai tuotakin hyvällä menestyksellä tehneet.

No eipä sitä heijaria tartte jos on voimaa:) Siis 60 kiloa ei ole paljon, mutta on se jonkun verran.

Jonazn: Eipä tuo mitään, tarkoitin vain, että varmaan tolla TTTllä ja kreatiinilla saa kädet hetkellisesti turpoamaan, mutta normitreeniin palatessa ne kutistuu taas. Jeps, ei mun kädet ole edelleenkään mitkään nollarasva puikot, mutta sen verran pihviä on että 60 kiloa tulee edes takas ilman suurempia heilumisia. Piis.

Jeps, asia loppuunkäsitelty. :) Samaa mieltä olen että ei varmaan TTT:llä tai muilla hifistelyillä isoja ja voimakkaita käsiä rakenneta, mutta silloin tällöin on hyvä vähän poiketa normitreenistä ja tehdä jotain "shokeeraavaa". Oli se sitten vaikka supersarjoja, TTT:tä, pudotussarjoja tai jotain.

BTW tossa oma heijarointi joskus parin kk:n takaa 60:lla.
Haba 60kg Ja kädet on melkoset puikot ikävä kyllä...heh.

Jos noita pausseja pitää niin sehän alkaa olla "vain" ns. "sama lihasryhmä 3x viikkossa ohjelma".. sitä en sitten tiedä miten vaikuttaa, luultavasti huononee, mutta kuka tietää.. Ei sillä että "3x viikossa sama lihas perustreeni" olisi huono, jotkut on kai tuotakin hyvällä menestyksellä tehneet.

No sitten pitää varmaan tehdä treeni ke,pe,la jotta se toimisi vähän paremmin.

Tuo billmaierin kysymys siis oli samaa asiaa kuin minun, joten kai sain vastauksen. :rolleyes:

Onko tuo todella toimiva, vai johtuuko haban kasvaminen jostain ylirasituksesta..?:jahas:
Anteeksi tyhmyyteni, mutta pakko kysyä.:nolo:

Jos ihan välttämättä haluaisin, niin saako tuon treenisysteemin toistaa joka viikko samalla lihasryhmällä, mitä haluaa treenata..?

Ja jos tällä kertaa joku viitsis ees jotain vastata. :rolleyes:

Jos ihan välttämättä haluaisin, niin saako tuon treenisysteemin toistaa joka viikko samalla lihasryhmällä, mitä haluaa treenata..?

Ja jos tällä kertaa joku viitsis ees jotain vastata. :rolleyes:

No jos systeemissä hyödyt tulevat lähinnä shokkivaikutuksesta ja vaihtelusta niin eipä niitä enää kovin paljoa taida tulla jos joka viikko samalla tavalla hinkkaa.

No jos systeemissä hyödyt tulevat lähinnä shokkivaikutuksesta ja vaihtelusta niin eipä niitä enää kovin paljoa taida tulla jos joka viikko samalla tavalla hinkkaa.

Juu, ei itellä ainakaan peräkkäisillä viikoilla jaksanu lihakset innostua... "shokki" sopeutuminen on aika nopeaa ja sen jälkeen kehitys hidastuu väkisinkin. Onhan tuossa mahdollista tietysti kokeilla että pystyykö peräkkäisillä viikoilla treenamaan jos alkaa sarjoja vähentää, esim. 2 sarjaa/päivä tai jopa 1. Tai laskevalla tavalla 1. päivä 3 sarjaa, 2. päivä 2 sarjaa, 3. päivä 1 sarja.

Itellä noin shokkivaikutuksena tuo 3 sarjaa 3 peräkkäisenä päivinä oli aika maksimi, joskus piti viimeisestä päivästä jo hellittää sarjalla tai parilla joku lihasryhmä.

Back
Ylös Bottom