TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikäs, onko kukaan kukeillut tuota TTT-treeniä missään muodossa ja onko tullut tuloksia? Sillähän oli joku saanut jopa yli sentin viikossa hahaan.
Treenin väitetty alkuperäinen kotisivu:
http://www.websaitti.com/treeni/ttt.html
Oletteko vääntäneet todella ensimmäisen sarjan toistoilla 20-30? Kuulostaa vähän epäilyttävältä...

Jep! Tota kokeilen kun dietti on alta pois.

Pari kertaa tehny ton. Ite olin tyytyväinen, varmasti tulen vielä joskus kokeilemaan. :thumbs:

Kokeilenpa itsekin tuossa kuukauden päästä, kun treenisuunnitelma antaa myöten... noita toistomääriä mietin kyllä vielä.

Kuis pitkiä sarjoja Tonza olet käyttänyt ja millaisilla tuloksilla?

Kuulostaa mielenkiintoselta, tossa sanotaan että kreatiini on tärkeä. Otitko itte kreaa ton aikana Tonza?

ite asiassa sain hyvän ohjelman dumbbasin sen sivuun ja kehitin oman joka on melkeen sama kun toi ja kyllä on toiminu.
kreatiiniä syön mutta en muuta.

suoritan penkin yorkin laitteella siihen on maksimi tulosta lisätty nyt 24,6 kiloa kuukaudessa. johtuen huonosta penkki tangosta joko on liian kapea.

oma mielipiteeni on että ohjelma toimii.
ma salille
ti salille
ke Lepo
to salille
pe lepo

fiilarin mukaan la ja su treeni tai lepo ja aina samat lihas ryhmät.

Kysytäänpä vielä, että jos ton vetäis vaikka su, ma, ti, ke lepo, niin voiko torstaina jo vetää rintalihakset, ja lauantaina jalat, jonka jälkeen treenikierto jatkuu normaalina maanantaina olkapäiden/hartioiden merkeissä? Musta tuntuu että aika turha koittaa tehdä rintaa ton jälkeen, ojentajat niin paskana. Mutta ton jälkeen yks päivä lepoa, sitten selkä, lepo, jalat, ja seuraavan viikon treeni aivan normaali kuulostaa hyvältä :o

CPvamma sanoi:
Kuulostaa mielenkiintoselta, tossa sanotaan että kreatiini on tärkeä. Otitko itte kreaa ton aikana Tonza?

Joo, kreaa tuli vedettyä ihan huolella.

Pentele sanoi:
Kuis pitkiä sarjoja Tonza olet käyttänyt ja millaisilla tuloksilla?

Kun TTT-treeniä tein, niin yritin saada toistomäärät aivan sinne ohjeiden mukaisiin.
Mutta täytyy tunnustaa, että mulla tuntuisi muutenkin toimivan pikkusen pidemmät sarjat paremmin kuin lyhyet. Eli tykkään tehdä keskimäärin pitempiä sarjoja kuin muut.
(vippipuolen treenipäiväkirjasta näkyy, kuinka teen naurettavan pienillä pitkää sarjaa, toistot olleet viime aikoina kolmenkympin tietämissä)
Mutta jokainen tyylillään, pitää opetella tuntemaan se, mikä toimii itellä...
:whip:

aikalailla kriittinen olen aina ollut tällaisten treenejen suhteen, mutta voishan tota kokeillakkin kunhan dietti on ohitse. Eihän toi nyt kuitenkaan vie kun sen kolme päivää...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko todella niin, ettei TTT päivinä treenata muuten kuin esim. yhtä hauis ja yhtä ojentajaliikettä kolme sarjaa kumpaakin? Ei siis mitään apuliikkeitä samoina päivinä?

noh ei toi nyt ihan toi mun pelkkä krean syönti riitä. syön sitten muuten kun hevonen tavalista safkaa ja päälle maitorahkaa.

maitorahkaa banaanilla
maitorahkaa mustikalla
maitorahkaa ananaksella
maitorahkaa kiisselillä
maitorahkaa kaikella sekasin
ja lopuksi maitorahkaa

Pakkohan tota nyt on kokeilla, ihan vaan vaikka itelle vittuillakseen! :D Jos vetasis tollasen setin noille hanskoille ihan ton normaalin reeniohjelman lisaks. Jos sitten vois kavella vaimonhakkaaja-paita paalla Valentino-hanskat pullistellen pitkin piitsia.

Pistakaas joku teista asiantuntijoista (Mike, Tomi, Hulkki, Kuulman, tms) omaa kantaa tahan aiheeseen.

Hanska näyttää varmasti jossain vaiheessa tuota ohjelmaa varmasti isommalta, mutta kuten todettu, tämä johtuu lähinnä lihaksessa olevasta tulehduksesta..
Mut kannattaa kokeilla, erityisesti ojentajille tekisi mieli kokeilla

Juu, tätä on ihan pakko tesmiä nyt kun rupesin kreaakin tykittämään! :whip: Saa nähä toimiiko tälläsellä nuubilla, jonka rannetta ja hanskaa ei ainakaan ympärysmittojensa puolesta erota toisistaan. Vois vääntää samalla ton myös pohkeille...

Ja muistakaa raportoida tuloksia tähän ketjuun kun otte kokeillu, oma kokeilu siirtyy jonkin verran tän dietin takia.

Mutta onko todellakin tämä päivän ainoa treeni, vai kannattasisko tehdä vaikka vähän jalkoja/selkää ensin pohjalle?? tuntuu jotenkin aika pikaseeen hutastulta treenaukselta tämä.

Timba79 sanoi:
Mutta onko todellakin tämä päivän ainoa treeni, vai kannattasisko tehdä vaikka vähän jalkoja/selkää ensin pohjalle?? tuntuu jotenkin aika pikaseeen hutastulta treenaukselta tämä.

Kyllä varmaan jalkojakin voi lopuks treenata jos siltä tuntuu, mutta vahvasti epäilen sitä, että sarjat nyt ei ihan "sata nolla" tappiin asti ole vedetty, jos jotain kyykkyä jaksaa lopuksi ottaa.

Itse kokeilin TTTtä ~3 vuotta sitten. Olin silloin ennätyskunnossa, haba 39cm. Ikinä ei edes mittavirheen avulla saanut sitä milliäkään yli 39:sin. Aina tuntunut että pitää saada suunnilleen kymppi tankoon lisää rautaa että haukkari suostuu hikisen sentin kasvamaan.
No, tulos oli että viikon kuluttua ekasta treenistä haba oli tasan 40cm, ja minulle maaginen raja ylittyi. Joka päivä toistot kehittyivät sarjoissa, vaikka aina tein sarjat "tappiin asti". Olin tuolloin bulkilla, tosin olin ollut sillä jo 7 kuukautta. Rasvaprosentiksi 2kk tarkkuudella noihin aikoihin mitattiin 4 kohdan pihtimittauksella ~9.5%. Muutos on varmaan merkittävimpi kunnon hanskalla?!

Treeni on lihaksille varmasti todella rajua, ja hyvä ärsyke jumiutuneeseen kasvuun, jos vaan on tsemppi kohdallaan ja kalorit plussalla, eikä hikiseen plus miinus nolla tilanteessa.

Back
Ylös Bottom