Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Kai mä vedän ton 10 päivään koko purkin.

Varo vaan ettet kasva liian isoksi tai ettei tule karmivaa ROIDRAGEA! Uskaltaakohan sitä mennä salille lainkaan hetkeen, tiedä vaikka joutuisi samaan hissiin raivohullun Miken kanssa :eek:

Omakohtaisia kokemuksia löytyy muutaman vuoden takaa järkyttävien triburöyhtäysten muodossa. Jos tuosta saa kapseloituna tuollaiset jälkilöylyt niin mahtaa tosiaan olla todellinen myyntimenestys ja makusuosikki jauheena. Taisi siitä kyllä vähän tulla kasvuakin. Naamaan ja selkään. Pieninä punaisina möykkyinä. Uskomattoman kovaa kamaa. "Lisää finnituotantoa yli 500% !!"

Mike sanoi:
Ei se mikään vitsi ole, 10 päivää saa riittää, jos tasot nousevat, sen kyllä huomaa.

Huh huh... Ei kai ne tasot voi niin paljoa nousta, että sen huomaa selvästi? Tuskin esim. jotain 10 prossan nousua pystyy huomaamaan kymmenessä päivässä omissa testotasoissa.

Jees....musta kannattais vetästä tuollainen kuukauden mittainen testi..siinä ajassa sen vaikutuksen ja kehityksen huomaa jos siitä mitään hyötyä on..
Ei kymmenessä päivässä saa kuin zyrvän ottikkoon.

Mike, onko sulla tota paljonkin? vai saako sitä jostain muualta hankittua.. kun voisin itsekin piruuttani sitä koettaa tuolla tulevaisuudessa kunhan nyt saan ensin treenit muutoin luistamaan.
Voisi vaikka perään vetää jotakin zma shittiä tauriinia, arginiinia jne. vertailuksi:D (lisämotivaatiota talven turhautumiskaudelle)

teemupii sanoi:
Eiköhän Mikellä ole kokemusta jo muista aineista että mitä tapahtuu kun testotasot nousee...
Ei kai täällä sitä kukaan kiistäkään, eihän tätä voi mihinkään oikeaan testoon verratakkaan joten perusteltua olisi kyllä vetää useempi purkki, mielestäni mitään 10päivän testiä ei voi edes testiksi sanoa vai ruukaatteko vetää 10päivän testo kuureja :) ?
lampunjalka sanoi:
vai saako sitä jostain muualta hankittua.. kun voisin itsekin piruuttani sitä koettaa tuolla tulevaisuudessa kunhan nyt saan ensin treenit muutoin luistamaan.
Voisi vaikka perään vetää jotakin zma shittiä tauriinia, arginiinia jne. vertailuksi:D (lisämotivaatiota talven turhautumiskaudelle)
Suplements planet myy ainakin oulussa tuota.

neutraali sanoi:
Ei kai täällä sitä kukaan kiistäkään, eihän tätä voi mihinkään oikeaan testoon verratakkaan joten perusteltua olisi kyllä vetää useempi purkki, mielestäni mitään 10päivän testiä ei voi edes testiksi sanoa vai ruukaatteko vetää 10päivän testo kuureja :) ?
Suplements planet myy ainakin oulussa tuota.
Saadaanhan me sitä myyntiin kun vain viitsisi ottaa.

Neutraali, usko pois, että testotasojen nousemisen huomaa hyvin hätäiseen. Jos tribulus toimii kuten väitetään, pitäisi sen toimia erittäin radikaalisti isoilla annoksilla, tätä epäilen vahvasti.

Mike sanoi:
Saadaanhan me sitä myyntiin kun vain viitsisi ottaa.

Neutraali, usko pois, että testotasojen nousemisen huomaa hyvin hätäiseen. Jos tribulus toimii kuten väitetään, pitäisi sen toimia erittäin radikaalisti isoilla annoksilla, tätä epäilen vahvasti.

Itse en kyllä usko noihin väitöksiin, mutta kyllä sillä ainakin joku vaikutus on kun itsellä silloin oli heppi koko ajan pystyssä:D

Ajattelinkin että jos sitä jää ylimääräisiä purkkeja..niin voisihan sitä itsekin testata uudestaan mega-annoksella vaikka kuukauden päivät:)

lampunjalka sanoi:
Itse en kyllä usko noihin väitöksiin, mutta kyllä sillä ainakin joku vaikutus on kun itsellä silloin oli heppi koko ajan pystyssä:D

Ajattelinkin että jos sitä jää ylimääräisiä purkkeja..niin voisihan sitä itsekin testata uudestaan mega-annoksella vaikka kuukauden päivät:)
Voishan tuolle hinnan katsoa että mitä se ulos maksaisi, jos nyt sitä joku välttämättä haluaa.

Mike sanoi:
Jeps varmasti sen huomaa juuri jollain oikeella testolla, mutta vaikka tuo tribulus lupaileekin jotain "mullistavaa" onhan se selvä että ei se sillain kuitenkaan toimi kuten väitetään, jos jollain muulla on innostusta sijoittaa tribulukseen ja vetää mega annoksia sitä about kuukauden päivät niin raportoikaa(hintaa sellaiselle setille tulee n,100e sisältää 3prk eli 600kpl, siis jos tuota samaa vetää mitä Mike meinaa testata ). Itsellä ei kyllä silloin normi annoksilla ollut mitään hyötyä mutta eihän sitä tiedä mitä tuollaisilla isommilla satseilla tapahtuis jos vähän pidempään söis.

Mike sanoi:
Annoksen nosto ei välttämättä auta noihin tuntemuksiin. Ymmärtääkseni saponiinin pitäisi nostaa LH-tasoja, jotka taas stimuloivat testotuotantoa eli vaikutus on vapaan/kokonaisteston konsentraatioon parhaimmillaankin epäsuora. Lisäksi noussut testotuotanto on normaalin negatiivisen takaisinkytkennän alainen ellei koneessa ole jotain antiestroja samalla.

Eli: en ymmärrä, miten tribulus edes teoriassa nostaisi tuntuvia määriä testotasoa vaikka annos olisi mitä poislukien tilanne, missä oma tuotanto on jostain syystä hyvin matalalla.

Ei

älkää ottako tribulusta myyntiin, se ei ole kuin 1-kertaista testosteronia, mikä luultavasti ei toimi sen paremmin kuin kreatiinikaan, voihan kreatiiniakin ottaa 50g/annos eikö?

Ant taas jakaa viisauksiaan :rolleyes: . Kreatiinista on aivan huomattava hyöty ihan 5g annoksillakin. Tribuluksesta en oo kuullu ku moitteita, paitsi yhellä kaverilla oli kunnon plasebot. Oli kuulema alkanu seisoo ku näki jonku mummon :david: .

Nepheg sanoi:
Ant taas jakaa viisauksiaan :rolleyes: . Kreatiinista on aivan huomattava hyöty ihan 5g annoksillakin. Tribuluksesta en oo kuullu ku moitteita, paitsi yhellä kaverilla oli kunnon plasebot. Oli kuulema alkanu seisoo ku näki jonku mummon :david: .
Jaaha, sitä ruvetaan heti v***uilemaan :curs:

Minkäs sitä haluilleen voi :kuola:

edit: Hetken jo luulin, että Ant lausuu jotain järkevää..

Jep

Nepheg sanoi:

Sinä olet kuullut vain moitteita tribuluksesta? No minä en.

Olen kuullut niin menestystarinoita kuin epäonnistumistarinoita. Niin kreatiinistakin, jos kirjoittaisin vesilasiin "kreatiini" ja antaisin sinulle, luulisit ottaneesi sitä ja treeni menee hyvin. Olen kuullut myös näitä tarinoita. Älä ymmärrä väärin, käytän kreatiinia itse.

Jotkut tuotteet toimivat paremmin jollekin toiselle.

Aivan kuin luulisit olevani tribuluksen kannalla, mutta eihän se ole niin, lue vaikka.

Viimeksi muokattu:
ant sanoi:
Sinä olet kuullut vain moitteita tribuluksesta? No minä en.

Olen kuullut niin menestystarinoita kuin epäonnistumistarinoita. Niin kreatiinistakin, jos kirjoittaisin vesilasiin "kreatiini" ja antaisin sinulle, luulisit ottaneesi sitä ja treeni menee hyvin. Olen kuullut myös näitä tarinoita. Älä ymmärrä väärin, käytän kreatiinia itse.

Jotkut tuotteet toimivat paremmin jollekin toiselle.

Aivan kuin luulisit olevani tribuluksen kannalla, mutta eihän se ole niin, lue vaikka.
Tribulus nyt ei toimi se on selvä, tai no mitä niissä testeissä oli huomattu että estrogeeni tasot nousivat paljon enemmän kuin testotasot jotka nousivat vain joitain säälittäviä tuhannesosia.

Kreatiini taas toisaalta toimii, selitä ihmeessä monen kilon painon nousu?

Ant en saa kreatiinista plasebo vaikutusta. Saan siitä pari toistoo treenissä lisää ja nestettä kertää vähän enenmän muuta ei. Tribulusta käyttä jotain 20 tuttua joskus 16v ja KUKAAN ei kasvanu yhtään enenmän mitä ilman vaikka kaikki kuvitteli että testot nousi aivan hulluna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom