Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Kai mä vedän ton 10 päivään koko purkin.
Mike sanoi:Ei se mikään vitsi ole, 10 päivää saa riittää, jos tasot nousevat, sen kyllä huomaa.
Ei kai täällä sitä kukaan kiistäkään, eihän tätä voi mihinkään oikeaan testoon verratakkaan joten perusteltua olisi kyllä vetää useempi purkki, mielestäni mitään 10päivän testiä ei voi edes testiksi sanoa vai ruukaatteko vetää 10päivän testo kuureja ?teemupii sanoi:Eiköhän Mikellä ole kokemusta jo muista aineista että mitä tapahtuu kun testotasot nousee...
Suplements planet myy ainakin oulussa tuota.lampunjalka sanoi:vai saako sitä jostain muualta hankittua.. kun voisin itsekin piruuttani sitä koettaa tuolla tulevaisuudessa kunhan nyt saan ensin treenit muutoin luistamaan.
Voisi vaikka perään vetää jotakin zma shittiä tauriinia, arginiinia jne. vertailuksi:D (lisämotivaatiota talven turhautumiskaudelle)
Saadaanhan me sitä myyntiin kun vain viitsisi ottaa.neutraali sanoi:Ei kai täällä sitä kukaan kiistäkään, eihän tätä voi mihinkään oikeaan testoon verratakkaan joten perusteltua olisi kyllä vetää useempi purkki, mielestäni mitään 10päivän testiä ei voi edes testiksi sanoa vai ruukaatteko vetää 10päivän testo kuureja ?
Suplements planet myy ainakin oulussa tuota.
Mike sanoi:Saadaanhan me sitä myyntiin kun vain viitsisi ottaa.
Neutraali, usko pois, että testotasojen nousemisen huomaa hyvin hätäiseen. Jos tribulus toimii kuten väitetään, pitäisi sen toimia erittäin radikaalisti isoilla annoksilla, tätä epäilen vahvasti.
Voishan tuolle hinnan katsoa että mitä se ulos maksaisi, jos nyt sitä joku välttämättä haluaa.lampunjalka sanoi:Itse en kyllä usko noihin väitöksiin, mutta kyllä sillä ainakin joku vaikutus on kun itsellä silloin oli heppi koko ajan pystyssä:D
Ajattelinkin että jos sitä jää ylimääräisiä purkkeja..niin voisihan sitä itsekin testata uudestaan mega-annoksella vaikka kuukauden päivät
Jeps varmasti sen huomaa juuri jollain oikeella testolla, mutta vaikka tuo tribulus lupaileekin jotain "mullistavaa" onhan se selvä että ei se sillain kuitenkaan toimi kuten väitetään, jos jollain muulla on innostusta sijoittaa tribulukseen ja vetää mega annoksia sitä about kuukauden päivät niin raportoikaa(hintaa sellaiselle setille tulee n,100e sisältää 3prk eli 600kpl, siis jos tuota samaa vetää mitä Mike meinaa testata ). Itsellä ei kyllä silloin normi annoksilla ollut mitään hyötyä mutta eihän sitä tiedä mitä tuollaisilla isommilla satseilla tapahtuis jos vähän pidempään söis.Mike sanoi:Neutraali, usko pois, että testotasojen nousemisen huomaa hyvin hätäiseen. Jos tribulus toimii kuten väitetään, pitäisi sen toimia erittäin radikaalisti isoilla annoksilla, tätä epäilen vahvasti.
Annoksen nosto ei välttämättä auta noihin tuntemuksiin. Ymmärtääkseni saponiinin pitäisi nostaa LH-tasoja, jotka taas stimuloivat testotuotantoa eli vaikutus on vapaan/kokonaisteston konsentraatioon parhaimmillaankin epäsuora. Lisäksi noussut testotuotanto on normaalin negatiivisen takaisinkytkennän alainen ellei koneessa ole jotain antiestroja samalla.Mike sanoi:Neutraali, usko pois, että testotasojen nousemisen huomaa hyvin hätäiseen. Jos tribulus toimii kuten väitetään, pitäisi sen toimia erittäin radikaalisti isoilla annoksilla, tätä epäilen vahvasti.
Jaaha, sitä ruvetaan heti v***uilemaan :curs:Nepheg sanoi:Ant taas jakaa viisauksiaan . Kreatiinista on aivan huomattava hyöty ihan 5g annoksillakin. Tribuluksesta en oo kuullu ku moitteita, paitsi yhellä kaverilla oli kunnon plasebot. Oli kuulema alkanu seisoo ku näki jonku mummon .
Nepheg sanoi:Ant taas jakaa viisauksiaan . Kreatiinista on aivan huomattava hyöty ihan 5g annoksillakin. Tribuluksesta en oo kuullu ku moitteita, paitsi yhellä kaverilla oli kunnon plasebot. Oli kuulema alkanu seisoo ku näki jonku mummon .
Tribulus nyt ei toimi se on selvä, tai no mitä niissä testeissä oli huomattu että estrogeeni tasot nousivat paljon enemmän kuin testotasot jotka nousivat vain joitain säälittäviä tuhannesosia.ant sanoi:Sinä olet kuullut vain moitteita tribuluksesta? No minä en.
Olen kuullut niin menestystarinoita kuin epäonnistumistarinoita. Niin kreatiinistakin, jos kirjoittaisin vesilasiin "kreatiini" ja antaisin sinulle, luulisit ottaneesi sitä ja treeni menee hyvin. Olen kuullut myös näitä tarinoita. Älä ymmärrä väärin, käytän kreatiinia itse.
Jotkut tuotteet toimivat paremmin jollekin toiselle.
Aivan kuin luulisit olevani tribuluksen kannalla, mutta eihän se ole niin, lue vaikka.