Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös Mike koikeile tribulusta vasta reilun kk:n päästä..?

Jep, on se sitten kiva etsiä tältäkin palstalta jotain kun puolet viesteistä on tuollaisia. No taidanpa olla jossain threadeissa tuohon myös osasyyllinen..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt oon viimeistään pudonnut kärryiltä tän threadin suhteen.

Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.

älä sano pygmiä lyhyeksi ennenkuin olet kokeillut hänen mokkasiinejaan.

Mä otin myös tänään tribuluksen kokeiluun... Kolme purkkia eli 300 kapselia(625mg/kaps.).. Otan 10/päivä.

Ainakin maha on ollu sekaisin koko päivän ja paska on haissu entistä hirveämmälle.
Jos jotain muuta vaikutusta huomaan, niin raportoin.

Ehkä' mulla on sittenkin parempaa käytöä niukalla budjetillani kuin ehkä lisätä hiukan estroja koneeseen..

Mulla on kans tribulus testissä. Alkuun olen ottanut 6x625mg/vrk. ja nyt nostan sinne 10 kapselia/vrk. Välillä on tuntunut että tribulus sekoittaa vatsaa, mutta jatketaan ja katsotaan...

Testissä se on nyt täälläkin(toistamiseen), välillä ripulia:). 400 tabua käytettävissä.

Just söin 3viikkoo 9kpl/päivässä, Optimumin shittiä oli. Panetus kasvoi, muttei muuta ainakaan vielä. Eilen loppu ja ihan muista syistä kävin viikko sit verikokeissa ja pyysin testoja mitattavaks ja tulokset tulee viikon päästä. Ei ne ainakaan alhaalla pitäis olla mikäli toi edes jotenkin toimii, toki "kuurihan" oli aika lyhyt, Infoan sit tuloksista mikäli ketään kiinnostaa :jahas: Enhän mä tietenkään voi tietää mitä ne tasot olis ilman tota, mutta kuitenkin.

Niin tuskimpa tolla tribuluksella on muuta havaittavaa vaikutusta ku se että panetus lisääntyy.Itelläni tuo optimun teki sen,kun taas wiederillä en huomannut mitään.Tuolla mömmökaupassa olis nyt tota hardcoren,ja sf proteiinin tribulusta että jos joku nyt auttais valitsemaan?Itelläni tuo panetus on lisääntynyt(jos nyt on lisääntynyt) nimenomaan siinä ihan alkuvaiheessa kun taas loppua kohti en oo huomannut mitään,eli nuosiskohan tohon jonkinlainen toleranssi kenties.

Tää on just Tribuluksen markkinoinnin juju. Luvataan täysin mahdottomia lupauksia ja sitten odotetaan kun poudarit ostavat tuotetta kun se "ei varmasti toimi testataan vaikka!!!" Sitten kun se on todettu ei-toimivaks tehdään uusi "megabulus" ja sama kikka. :)

Dobermann sanoi:
Tää on just Tribuluksen markkinoinnin juju. Luvataan täysin mahdottomia lupauksia ja sitten odotetaan kun poudarit ostavat tuotetta kun se "ei varmasti toimi testataan vaikka!!!" Sitten kun se on todettu ei-toimivaks tehdään uusi "megabulus" ja sama kikka. :)
Ei se tavara ihan pelkästään tolla pysyis markkinoilla
:jahas:

osku sanoi:
Niin tuskimpa tolla tribuluksella on muuta havaittavaa vaikutusta ku se että panetus lisääntyy.Itelläni tuo optimun teki sen,kun taas wiederillä en huomannut mitään.Tuolla mömmökaupassa olis nyt tota hardcoren,ja sf proteiinin tribulusta että jos joku nyt auttais valitsemaan?Itelläni tuo panetus on lisääntynyt(jos nyt on lisääntynyt) nimenomaan siinä ihan alkuvaiheessa kun taas loppua kohti en oo huomannut mitään,eli nuosiskohan tohon jonkinlainen toleranssi kenties.
Mulla oli ihan sama juttu! Suosittelisin SF:ää vois olla kans jotain yllättäviä vaikutuksia niinku kreallakin :lol2:

Tekis kans mieli testata tribua, mutta ku se on niin helv** kallista että sillä paketin hinnalla saa jo 3 kiloa heraa.

Kipi I sanoi:
Tekis kans mieli testata tribua, mutta ku se on niin helv** kallista että sillä paketin hinnalla saa jo 3 kiloa heraa.
No ei ne kaikki nyt niin kalliita ole :jahas: 19e/100kapselia ja kai tolla sadallakin jo jonkimoisen testin tekee :jahas:

Kipi I sanoi:
mulla maksoi muutaman sentin päälle 30e purkki/200kpl ja 2purkkia otin eli noin 60e menee tähän testiin. Testin kestoksi tulee muuten noin 50 päivää, loppua kohden nostan annosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom