Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän tarkempia havaintoja kaivataan. Ja jos nyt kerran sulla niitä on noin paljon, niin pidäppä jonkin aikaa taukoa ja pistä ylös tuntemuksiasi reenin suhteen ja nappaa sitten taas "kuurina" niitä uudelleen ja kattele taas miltä tuntuu. Ja pistät sitten sitä raporttia tänne.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dolomite sanoi:
Hyvin tuntuu ainaki mulla toimivan. Otan 4-5 kapselia päivässä noi annostus ohjeet on turhia.. 80 kiloset voi vetää 6-8 kerralaan.

Mitä merkkiä?

Dolomite sanoi:
Hyvin tuntuu ainaki mulla toimivan. Otan 4-5 kapselia päivässä noi annostus ohjeet on turhia.. 80 kiloset voi vetää 6-8 kerralaan.

Kumma juttu. Satuit lähiaikoina rekisteröitymään ja kappaskappas kumpikin postaus ovat tässä threadissa kehumassa tribulusta. Ihan kivan arvausleikin järjestit ja yritänkin näillä vihjeillä ratkaista - olet mainosmies? Voitinko tribulusta? :)

Wildemar sanoi:
Kumma juttu. Satuit lähiaikoina rekisteröitymään ja kappaskappas kumpikin postaus ovat tässä threadissa kehumassa tribulusta. Ihan kivan arvausleikin järjestit ja yritänkin näillä vihjeillä ratkaista - olet mainosmies? Voitinko tribulusta? :)

No emmä ainakaan pysty noista postauksista vielä mitään päättelemään. :rolleyes:

Kannan omankin mielipiteeni pöytään. Vedin Tribulusta kans kymmenkertasella annostuksella pari kuukautta ja vaikutus: pahan makuiset röyhtäisyt.. siinäpä se.

Pehvanssi sanoi:
Kannan omankin mielipiteeni pöytään. Vedin Tribulusta kans kymmenkertasella annostuksella pari kuukautta ja vaikutus: pahan makuiset röyhtäisyt.. siinäpä se.

Ja vaimolle ....anteeksi, että tuli väärästä päästä :lol2:

Eli otan noita Weiderin Tribulus Terretis purkissa on 120 kapselia. Nostin annostuksen 8 kapseliin päivässä. Katson tapahtukko mitään paino on kyllä noussut. Sekä max voima (jaksaa tehdä suuremilla painoilla) Itselläni huomattavasti. Samaa havaittu kaverissakin. Lopetan kohta ensimmäisen purkin ja katson onko merkittävää tapahtunut. ´Älkää noihin annostus juttuhin langetko vai kuka täällä nappaa creatiinia 2g päivässää..

Laitetaan nyt sitten omiakin kokemuksia tribuluksesta. Eli napostelin purkin Optimum Tribulus 625mg:tä, suositus oli kaks tabua päivässä. Otin alkuun kolmea ja sit kahdeksaa suurimman osan ajasta. En kyllä havainnut mitään muuta kun armotonta panetusta ja karvojen kasvun lievää vilkastumista. Eli 5grammaa meni päivässä eikä mitään iloa ainakaan salille tullut, eipä se paska juuri mitään maksanutkaan. Kai se jonkun verran tasoihin vaikutti koska panetus alkoi tasoittumaan lähemmäs normaali tasoa jonkun aikaa sen jälkeen kun purkki oli popsittu. Eli mun mielestä täysin :david: tuote.

Mike sanoi:
Missäs päin maailmaa meidän tribuluspussi nyt menee?
Taitaa olla vielä meillä, pikkuveli sitä kai ahtaa. Pitää käydä kurkkaamassa paljonko on jäljellä tavaraa pussissa. Varmaankin aika paljon :D
Jos se ei ole kulunut, voin sen jollekkin pistää kiertoon.

Saapas sanoi:
pikkuveli sitä kai ahtaa.

Pikkuveli? Sekotatko sä sen tribuluksen maitoon ja annat sen sille tuttipullossa, vai mitä? Noilla 0-17-vuotiailla nousee tulokset ilman treeniäkin ja ilman tribulusta. Multa katosi luottamus tähän testiin nyt ihan täysin...

No nyt ois mulla kuukauden tribulus kuuri ohi.
Annostus oli siis se ohjeen mukainen 3 tabua/päivä, ja kyseessä weiderin tribulus ja ohjeen mukaan siitä voi jäädä kiinni doping testissä.
Ohje oli isolla purkin kyljessä..
Vaikutukset:
Ei minkäänlaisia, ei finnejä, ei paneta normaalia enempää, rauta ei ole noussut normaalia paremmin, palautuminen normaalia.
No tulipa kokeiltua.

Noniin, nyt on kapseloitua tribulusta, aloitan mega-annos testin tuossa lokakuun lopulla.
tri.jpg

Mä olen kans harkinnut tuota kapseloitua, nyt kun tuli hardcoreltakin tuo valmiste..
Pikkuveljellä edelleen tuo pussi, ehkä puolet menny alas. Tosin ei oo tainnu ottaa sitä edes säännöllisesti. :rolleyes:

Mike sanoi:
Kai mä vedän ton 10 päivään koko purkin.
Kannattais ottaa varmaan sitten useempi purkki, esim sillain että kestoksi sais jonkun 30-40päivää niin ehkä vois jotain pientä huomatakin. 10päivässä ei nyt varmaan millään tuotteella saa mitään aikaseksi mega annoksillakaan :)

neutraali sanoi:
Kannattais ottaa varmaan sitten useempi purkki, esim sillain että kestoksi sais jonkun 30-40päivää niin ehkä vois jotain pientä huomatakin. 10päivässä ei nyt varmaan millään tuotteella saa mitään aikaseksi mega annoksillakaan :)
Jep samaa mieltä!..vaikka tais olla vitsi toi 10 päivää..vai??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom