Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et ole kuullut moitteita tribuluksesta, mutta kuitenkin epäonnistumistarinoita. Koita jo päättää.ant sanoi:Sinä olet kuullut vain moitteita tribuluksesta? No minä en.
Olen kuullut niin menestystarinoita kuin epäonnistumistarinoita.
ojuni sanoi:Ei hyvänen aika.. olen lukenut jotain kymmenen ant:in viestiä ja missään ei ole ollut oikein päätä eikä häntää. Mut oikeestikkin ant:sulla ihan ihme juttuja.
Kimple sanoi:Et ole kuullut moitteita tribuluksesta, mutta kuitenkin epäonnistumistarinoita. Koita jo päättää.
Erittäin hyvin taas avauduttu :D 5xant sanoi:Eli jos se ei toimisi vaikkapa minulla, se voisi toimia vaikka jollakin toisella henkilöllä paremmin.
ant sanoi:Eli jos se ei toimisi vaikkapa minulla, se voisi toimia vaikka jollakin toisella henkilöllä paremmin. Vähän kuin kreatiini, eräs salilla kertoi kreatiinin käytön aivan turhaksi itsellään, mutta joillakin ihmisillä se voi toimia ja toimiikin.
Kimple sanoi:Et ole kuullut moitteita tribuluksesta, mutta kuitenkin epäonnistumistarinoita. Koita jo päättää.
Voi helevata! :lol2:ringside sanoi:Eli vähän samalla tavalla kuin anustappi???
detox666 sanoi:En ota mitenkään kantaa Antin juttujen oikeellisuuteen, mutta kyllä tässä vaiheessa suosittelisin myöskin arvioimaan omaa luetun ymmärtämistä .
ant sanoi:Missä kohtaa olin epäselvä.
Sumu sanoi:Esimerkiksi tässä, mikäli ylläoleva lause on kysymys. Kysymyslauseet päätetään ?-merkillä.
Yritä edes vähän saada kirjoituksistasi selkeämpiä tai jätä vaikka postaamatta kokonaan. Tällä hetkellä postiesi painoarvo on jotain nollan ja miinus viiden väliltä informatiivisuutensa osalta.
Mike sanoi:Elkääs nyt kiusatko Anttia.
rokuai sanoi:nii minkäs sille voi jos ihminen on tyhmä..
vaa tässä tapauksessa epäilen jo kysymystä "onko tuo hullu vai muuten vaa täys idiootti?"
Ei niin koska nimimerkkisi on jo käsite ainakin mulle ;)ant sanoi:PS: Nämä hymiöt eivät tee viesteistä yhtään "coolimpia"
neutraali sanoi:Ei niin koska nimimerkkisi on jo käsite ainakin mulle ;)