Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ei hyvänen aika.. olen lukenut jotain kymmenen ant:in viestiä ja missään ei ole ollut oikein päätä eikä häntää. Mut oikeestikkin ant:sulla ihan ihme juttuja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ant sanoi:
Sinä olet kuullut vain moitteita tribuluksesta? No minä en.

Olen kuullut niin menestystarinoita kuin epäonnistumistarinoita.
Et ole kuullut moitteita tribuluksesta, mutta kuitenkin epäonnistumistarinoita. Koita jo päättää.

ojuni sanoi:
Ei hyvänen aika.. olen lukenut jotain kymmenen ant:in viestiä ja missään ei ole ollut oikein päätä eikä häntää. Mut oikeestikkin ant:sulla ihan ihme juttuja.

Ihan samat huomiot täälläkin...

Täh?

Kimple sanoi:
Et ole kuullut moitteita tribuluksesta, mutta kuitenkin epäonnistumistarinoita. Koita jo päättää.

Missä kohtaa olin epäselvä.

Ihme vain, että olet "kuullut" vain ja ainoastaan epäonnistumistarinoita tribuluksesta. Ei muuta.

Minä taas olen kuullut niin menestystarinoita, että epäonnistumistarinoita. Eli tämä tarkoittaa sitä, että----> olen kuullut, että tribulus toimii jollakin henkilöllä ja jollakin henkilöllä ei toimi ollenkaan.

Eli jos se ei toimisi vaikkapa minulla, se voisi toimia vaikka jollakin toisella henkilöllä paremmin. Vähän kuin kreatiini, eräs salilla kertoi kreatiinin käytön aivan turhaksi itsellään, mutta joillakin ihmisillä se voi toimia ja toimiikin.

Tuo ei ollut enää epäselvä (mutta toinenko oli :jahas: )

ant sanoi:
Eli jos se ei toimisi vaikkapa minulla, se voisi toimia vaikka jollakin toisella henkilöllä paremmin.
Erittäin hyvin taas avauduttu :D 5x :david:

ant sanoi:
Eli jos se ei toimisi vaikkapa minulla, se voisi toimia vaikka jollakin toisella henkilöllä paremmin. Vähän kuin kreatiini, eräs salilla kertoi kreatiinin käytön aivan turhaksi itsellään, mutta joillakin ihmisillä se voi toimia ja toimiikin.

Eli vähän samalla tavalla kuin anustappi???

Kimple sanoi:

En ota mitenkään kantaa Antin juttujen oikeellisuuteen, mutta kyllä tässä vaiheessa suosittelisin myöskin arvioimaan omaa luetun ymmärtämistä :david:.

ringside sanoi:
Eli vähän samalla tavalla kuin anustappi???
Voi helevata! :lol2:

Olenko oikeassa...

detox666 sanoi:
En ota mitenkään kantaa Antin juttujen oikeellisuuteen, mutta kyllä tässä vaiheessa suosittelisin myöskin arvioimaan omaa luetun ymmärtämistä :david:.

Olet kannallani?

Katos, ihmettelin itsekin miten viestini tribuluksen eri vaikutuksista olisi ollut epäselvä.
Tällä kertaa vika ei ollut minussa (ja muilla kerroilla oli vai :jahas: x10000)

Viimeksi muokattu:
ant sanoi:
Missä kohtaa olin epäselvä.

Esimerkiksi tässä, mikäli ylläoleva lause on kysymys. Kysymyslauseet päätetään ?-merkillä.

Yritä edes vähän saada kirjoituksistasi selkeämpiä tai jätä vaikka postaamatta kokonaan. Tällä hetkellä postiesi painoarvo on jotain nollan ja miinus viiden väliltä informatiivisuutensa osalta.

greate

Sumu sanoi:
Esimerkiksi tässä, mikäli ylläoleva lause on kysymys. Kysymyslauseet päätetään ?-merkillä.

Yritä edes vähän saada kirjoituksistasi selkeämpiä tai jätä vaikka postaamatta kokonaan. Tällä hetkellä postiesi painoarvo on jotain nollan ja miinus viiden väliltä informatiivisuutensa osalta.

niin tietysti...... eli tribulus toimii kaikilla.... ainut miten saa massaa jalkoihin on tekemällä alle 90 asteen kulmassa kyykkyjä..... ainut miten saada hartiat leveiksi on tehdä VAIN 1x1 ja 2x2 toistoja penkissä..... vatsoja ei tarvitse tehdä IKINÄ...

Oliko muka nyt oikein :rolleyes:

Ant, jos ei ole mitään sanottavaa, niin ole mielummin hiljaa. Vaikuttaa trollilta koko kaveri. Äläkä vaivaudu vastaamaan tähän, en enää näe viestejäsi.

nii minkäs sille voi jos ihminen on tyhmä..
vaa tässä tapauksessa epäilen jo kysymystä "onko tuo hullu vai muuten vaa täys idiootti?" :offtopic:

tänks

rokuai sanoi:
nii minkäs sille voi jos ihminen on tyhmä..
vaa tässä tapauksessa epäilen jo kysymystä "onko tuo hullu vai muuten vaa täys idiootti?" :offtopic:

Asia ei mene IKINÄ :offtopic: jos ei tulisi syytä siihen. :david:

ESIM. tällä tribulus threadilla ainut mistä sain noin tuhat quottia oli siitä, kun sanoin että ei kantsi tribulusta ottaa myyntiin, sitten jotain menin oikomaan, jotain väärinkäsitystä ja sitten taas toiset tuhat quottia, mitä luulette minun tekevän, en voi olla vastaamattakaan :P

Oikeesti, jos en saa yhtäkään viestiä missä on tyyliin "PFH mitä toi nyt oli, et sä tiiä mitää, oon bodannu 10 vuotta, mä tiiän, sä et tiiä, lopeta jo :david: " niin katotaan vaikka, minulta ei tule off topicin viestejä. :david:
Jos on oijottavaa viestissäni, sanokaa se ja minusta voi tulla tyhmästä--> vähemmän tyhmäksi, ja joskus minusta voisi tulla "jokseenkin" normaali henkilö kuten te, ja voisin oppia tekemään vain alle 90 asteen kyykkyjä ja perse pystyssä penkkiä :P, jos hyvin käy.

PS: Nämä hymiöt eivät tee viesteistä yhtään "coolimpia"

Viimeksi muokattu:
ant sanoi:
PS: Nämä hymiöt eivät tee viesteistä yhtään "coolimpia"
Ei niin koska nimimerkkisi on jo käsite ainakin mulle ;)

Jos palattaisiin takaisin topicin aiheeseen. Eli miten Miken monsteri annokset on potkinut vai onko ollut vain pakattua vehnäjauhoa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom