Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tylerd sanoi:
Testopuolen kaverit ei ole tälläsiä teikäläisen kaltaisia Enrique Iglesias klooneja jotka posettaa kiimainen katse silmissään hämärässä valaistuksessa:D Eli ei kuvia naamoista vaan LIHAKSISTA:piis:
;) :lol2:

Voe lollo mikä kuva!!! tuli raejuustot takas suuhun ku olin kaffiin tukehtua :lol2: :lol2: :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tylerd sanoi:
Testopuolen kaverit ei ole tälläsiä teikäläisen kaltaisia Enrique Iglesias klooneja jotka posettaa kiimainen katse silmissään hämärässä valaistuksessa:D Eli ei kuvia naamoista vaan LIHAKSISTA:piis:
;) :lol2:

Hahahaha :lol2: vittu kun on upee :lol2:

Joo joo, kyllä, mutta vasta tulevaisuudessa...kun saa taas kameran käyttöön.
(Enkä silti suostu nettiin nyt IHAN huonoa kuvaa musta laittamaan...pikkusen Inglesias pitää aina ees olla... :lol2: )

JWO sanoi:
Sen mainitsin, että monet spedet salilla tuon massoitukset aikana kun paino kohosi, alkoivat jo heittää hormooni läppää, ja eivät olleet uskoa etten popsinut venkkuja.

:
tuohan nyt on ihan normaalia, itsekin monesti salilla nuoremmille jampoille tulee heitettyä venkku läppää, ei kaikkea tarvitse aina ottaa niin hirveän tosissaan:). esim jos joku juniori heittää mulle salilla että vähän kulkee reenit hyvin, niin itse heitän monesti takas että kulkeehan se kun venkkuja rouhii:)

neutraali sanoi:
tuohan nyt on ihan normaalia, itsekin monesti salilla nuoremmille jampoille tulee heitettyä venkku läppää, ei kaikkea tarvitse aina ottaa niin hirveän tosissaan:). esim jos joku juniori heittää mulle salilla että vähän kulkee reenit hyvin, niin itse heitän monesti takas että kulkeehan se kun venkkuja rouhii:)

:lol2:

Jep, hei muuten, broidini huomas mitä chaissea kirjoitan täällä, niin hän huomautti mulle että ei pidä toi 2 vuotta = 14 kiloa ( :lol2: ) yhtään paikkaansa, ja huomasin itekkin että ei voi olla...laskin siis että cityGymmille kun menin ekoja kertoja, painoin todella super kireänä 69-70kg, ja siitä on kyllä jo reilusti yli kolme vuotta, eikä suinkaan 2 vuotta...tuli pikkuinen lasku virhe mulle :david:

Mikäs sille voi kun aika kuluu nopeasti kun on hauskaa :lol2:

On se silti nyt laskemalla ollu hyvää toi kehitys, jos vuodessa on lihasta tullut sellainen lähes 4kg/per vuosi :whip:

Tätä varmaan porukka täällä ihmetteli :D

itseasiassa tuolla mitalla ja tuossa painossa on mun mielestä ihan mahdollistä saada 2 vuodessa 14kiloo. Aluks vähän nopeemmin ja sitte hitaammin mut kumminki 0,5kiloo kuussa. Ei mitenkään kummallista.

Ja tuo korjaus: 3v ja 14kg on jo tavallista IMO.

Edit: ja siis aina sitä tahtoo nähä kuvia ku joku selittelee miltä näyttää. Se vaan on niin, että kuva kertoo enempi ku.... :wanha:

JWO'n 175kg penkki on mielestäni ihan uskottava.

Perustelen.

Meidän salilla eräs hemmo on käynyt/aloittanut salilla käynnin samoihin aikoihin kuin minä. Saman ikäinen kuin minä. Siis salilla käynyt alle 2v.

Kun se tuli salille, se sai 70kg muutaman toiston hikiseen. Nyt varmistan sille 150kg 3 toistoa. Perse on sillä penkissä kiinni ja se punnertaa koko leveä otteella, mutta se pompauttaa sen rinnasta, jännittää alastulon, mutta muutaman sentin päästä rinnasta pompauttaa sitten ylös.

Tämä JWO väittää treenanneensa 14v? Selvä.

En ole nähnyt siitä kuvia, se on ottanut mesestään kuvan pois ja irkkiin en ole rekisteröinyt eikä "minulla ole oikeuksia selata" JWO'n irk sivua.

Joka tapauksesa, lueskelin kommenttejea JWO'n kuvista tässä threadissa... en halua edes nähdä sen kuvia nyt, ja vielä kun ajattelee, että sen nimi on "Juuso", kuka harrastaa punttia ja atk'ta :rolleyes: .
Sillä on varmaan akneselkäkin.

NIIN siis, että kyllähän ne raudat irti penkistä saa, mutta saako tyylillä mikä vahvistaa lihasta ja edistää lihaskasvua? :lol2:

MEV sanoi:
Joka tapauksesa, lueskelin kommenttejea JWO'n kuvista tässä threadissa... en halua edes nähdä sen kuvia nyt, ja vielä kun ajattelee, että sen nimi on "Juuso", kuka harrastaa punttia ja atk'ta :rolleyes: .
Sillä on varmaan akneselkäkin.
Mitäs helvettiä tuo nyt oli tarkoittavinaan?
Ps, kuvat tulevat takuu varmasti vip-puolelle, sillä suoritin jo viime yönä tuon vip-maksun. Olisi kiva nähdä myös tuollaisia ääliömäisyyksiä latelevista pojan kolpeista fotoja, joilla riittää terävää älyä ja päättelykykyä näköjään vaikka muille jakaa, mutta eivät osaa tavata edes suomenkieltä. :jahas:
Vaikka siis oletkin aivan penikka, voit silti yrittää käyttäytyä kuin aikuiset ja yrittää olla loukkaamatta toisia aivan vain huviksesi.

MEV sanoi:
NIIN siis, että kyllähän ne raudat irti penkistä saa, mutta saako tyylillä mikä vahvistaa lihasta ja edistää lihaskasvua? .

Tämä on totta...en todellakaan saa mitään puhdasta kisapenkkiä, enkä ole koskaan saanutkaan tuollaisilla raudoilla. Salinosto.
Millaisia rautoja sitten itse pusket sotilaspenkistä?
Senkun jokainen vaan miettii niitä omia nostojaan.

Kaiken lisäksi tuon suuntainen provokaatio ihmisiltä on aivan naurettavaa, eli jos ottaa osaa keskusteluihin, pitäisi heti olla näyttää alastonkuvansa internetissä kaikille. Vitut. Senkus itse postaatte yleisöpuolelle nakukuvianne, minusta tuollainen on aivan helvetin tyhmän näköistä.
Eli seuraava kuviani haluava saa takuu varmasti postata oman rupisen naamansa tänne kyllä ensin koko kansan pällisteltäväksi. :david:

No voi perkele! :lol2:

Samaa mieltä MEV:in trollaamisesta.

Tässä topicissa on huvittava piirre, heti kun alettiin vaatia JWO:ltä vähän todistusta kuvien muodossa puheilleen niin ensin penkkitulos tipahtaa 175kg:sta jonnekkin 155kg nurkille ja sekin vain räkänen salinosto. Samoten laski kuntokin kummasti ensin keskimäärästä paremmin kehittyneestä vain keskinkertaiseen kehitykseen. :lol2:

Eipä sillä, en itsekkään ole mikään lahjakkuus tai nosta edes 150kg penkistä, mutta enpä ole koskaan sellaista väittänytkään.

PS: topicin vois vaihtaa kuvaavammaksi, vaikka "JWO:n tribulus kuuri". :piis:

rahkanaama sanoi:
No voi perkele! :lol2:
Ensin penkkitulos tipahtaa 175kg:sta jonnekkin 155kg nurkille ja sekin vain räkänen salinosto. Samoten laski kuntokin kummasti ensin keskimäärästä paremmin kehittyneestä vain keskinkertaiseen kehitykseen.

Eikkö ossaa suomea? Olen kirjottanut jo kymmenen kertaa, että 89kg painoisena, ennen kuin lähdin keväiselle dietilleni, eli jo yli 5kg painavempana, sain 175kg penkiltä, ja nyt on kyllä ihme jos saan tässä kunnossani 160kg.
Olen siis ollut lähes tulkoon ketolla jo vaikka kuinka kauan. Sanoppa kaveri joka tekee massakautensa parhaat tulokset myös dietillä?

Lopetetaan tämä jauhaminen minun kunnostani nyt pikku hiljaa, sillä ei paljon huvita näihin kaikkiin ruveta vastaamaan. Kuvia minusta kyllä tulee kohta puolin vippi puolelle, ja saatte sitten arvioida mitä haluatte. :david:

Tähän väliin arvostelijoille, että JWO on aikast kovassa kunnossa ollakseen natutreenaaja. Kyllä kaveri tietää jotakin näistä asioista, jos treeni kulkee tuohon malliin. Itse kävin samalla salilla hänen kanssa vajaa vuosi. Laita todellaki pari kovaa kuvaa tänne. :)

Voi vitunsaatana mitä keskustelua...

En ole JWO:n kanssa Animalista samaa mieltä, vaan pidän sitä täysin kusetuksena.

Täysin eri asia on se, että esim. placebo on voinut yhdessä krean kanssa toimia IMO.

Mitäs niistä, mutta on vittumaista huomata täällä sellainen asenne, että kaikkien natujen pitää aina todistaa väitteensä jollain vitun omalla treenivideollaan! Loppuun pitää sitten varmaan laittaa pakolliset asennot ja oma vapari... Eikö natuna nyt sitten oikeasti voi kasvaa ja kiristyä? Jos Neutraalikin ottaisi sen kymmenen kiloa pois, niin kukaan täällä ei sitten ilmeisesti miehen natuiluun usko vai? En ehtinyt JWO:n kuvaa näkemään, mutta jos pohjat on hyvät niin IMO kyllä kahdessa vuodessa voi saada vitusti aikaan.

Polkeeko kaikilla muilla se reeni niin paljon paikallaan, että kehittynyttä kaveria on pakko dissata? Vaikka kuinka luette pakkotoistoa, niin aina on joku, joka tekee asiat paremmin.

On muuten hyvä nähdä JWO:n kuvat, kun ne tulevat. Pistä sitten eukostakin pari :thumbs:

Big Evil sanoi:
On muuten hyvä nähdä JWO:n kuvat, kun ne tulevat. Pistä sitten eukostakin pari :thumbs:
Kiva nähdä että pakkiksesta löytyy ystävällisiäkin ihmisiä :)

Kuvat tulevat tänään, sillä tyttökaverini tulee meille 17-18 ja lupasi ottaa kameran mukaansa...vip oikeudetkin on tänään annettu mulle, ni sinne vip puolelle tulee ainakin + ehkä vois laittaa avatariin. ;)

Ps, lupaan että poikia viellä vituttaa paskan jauhantansa. :D

sivusta keskustelua seuranneena sivusta keskustelua seuranneen kommentit :

henk. koht. pidän tribuluksia, animaleja, ym. vastaavia tuotteita ´haistapaska´ -tuotteina. ennemmin sijoitan omat vähät rahani muihin, peruslisäravinteisiin.

jos nuo tuotteet sitten jollekin antavat tuloksia, olkoon se plaseboa tai ei - niin hyvä niin. jokainen (enemmän treenannut) kuitenkin tietää, kuinka vaikeaa se ´fiiliksen´ kerääminen toisinaan pajalle lähtiessä on. jos ripulukset sun muut saa sen ´fiiliksen´ taas löytymään joillakin, niin silloinhan ne on (ainakin osan) rahansa ansainnut.

ja ihan treenanneen näkoinen kaverihan sieltä löytyi - vaikka iglesias -katse onkin päällä. tuloksiin en ota minkäänlaista kantaa. kehonrakennusta tässä kuitenkin (useimmat ainakin) harrastavat, jolloin tuloksilla ei pitäisi olla haistapaskan väliä - kunhan ne ovat progressiiviset, suoritustyyliä unohtamatta. voimailijat erikseen (neutrikselle terkut :haart: ).

nimim. ikinä 170 kiloa - lähellekään - penkannut.

Nyt noista helmistä....( :nolo: ) tyttöystäväni tuli siis tänään espanjasta, ja toi noi mulle tuliaisiksi, joten jos ette halua tyttöystävältäni päähänne, ei niistä kuulema saa sanoa mitään. :lol2: :lol2:

JWO sanoi:
Nyt noista helmistä....( :nolo: ) tyttöystäväni tuli siis tänään espanjasta, ja toi noi mulle tuliaisiksi, joten jos ette halua tyttöystävältäni päähänne, ei niistä kuulema saa sanoa mitään. :lol2: :lol2:

Ihan kovassa kondiksessa näytät olevan, paljonko on reenivuosia kertynyt?

Suositut

Back
Ylös Bottom