Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kaikilla tytöilläkin on saakelin pienet tissit, elleivät todista nyt heti sitä postaamalla niistä kuvaa tänne ;)Gdane sanoi:Ja kaikki on naruja ennen ku tulee ;)
Postaa sit joku KUNNON poussi kuva, eikä mitään tollasia valkokikkailu Mr. Finland kuvia :D Ja sellanen missä näkyy KOKO jätkä :thumbs:JWO sanoi:kyllä mä postaan neutraalille viellä jonku hyvän foton, mutta nyt ei vaan ikävä kyllä pysty.
Aika kova "marginaalinen" hyöty 30pvä:n kuurilla Tripulusta.JWO sanoi:penkkipunnerrus: 155 -> 175kg
arni sanoi:Miltä vuodelta tuo wanha kuva on JWO?
Olet kyllä hurja kehittymään, jos painat nyt 84kg pienemmällä rasvaprosentilla kuin vanhassa kuvassa (77-78kg). Eli laatulihaa on tullut 7-10 kg muutamassa (?) vuodessa. Se on todella hyvin, kun treeniä on ollut kauan alla.
Ja jos luet tarkemmin topiikkia, huomaat että ei tuo nyt ihan pelkästään siitä ollut, vaan mukana oli myös kreatiini suurilla annostuksilla, jota en normaalisti (esim nyt juuri) syö ollenkaan.VVF sanoi:Aika kova "marginaalinen" hyöty 30pvä:n kuurilla Tripulusta.
Jos mä pyydän että tyttöystävä ottaa jonku kunnon suihkukuvan, missä vesi valuu ja huulet on pikkusen raollaan. :DTylerd sanoi:Postaa sit joku KUNNON poussi kuva, eikä mitään tollasia valkokikkailu Mr. Finland kuvia :D Ja sellanen missä näkyy KOKO jätkä :thumbs:
edit: kiimakatse kuvassa saa olla :lol2: :urjo: :lol2:
JWO sanoi:+43cm.
Gdane sanoi:Kynäniska :lol2: No ei mutta ei tuo paljon ole.. mullaki on enemmän ja mä oon kynis
Mutta Todistustasi odotellen silti...
Ps. Ja Tyttöjen tissejä voit sitte kans laittaa tuonne "laatua pojille"-threadiin.
Kato kö kiinnostaa sekin :piis:
no ei kyllä ole mitään vaikeuksia ainakaan minulla uskoa että olet naturaali vaikka lähes miljoona muuta suomalaista sinusta toista mieltä on ollutkin :jahas: ;)JWO sanoi:Linkki
Tossa olin ilman paitaa mutta TOIKIN on ihan paska...vanha, ja web-camillä napattu. Nyt olen: isompi, tiukempi (ehken noin ruskea)
Joo, on toi mun irc-profiili. Mun tyttöystävällä on muuten koneellaan musta iso läjä ilman paitaa kuvia, voin tonne irc:hen laittaa sitten niitä jossain vaiheessa ;)
:lol2: mulla tuli kans eittämättä mr finland kuvasta mieleen. komea poika :haart: ;)Tylerd sanoi:Postaa sit joku KUNNON poussi kuva, eikä mitään tollasia valkokikkailu Mr. Finland kuvia :D Ja sellanen missä näkyy KOKO jätkä :thumbs:
:
neutraali sanoi:no ei kyllä ole mitään vaikeuksia ainakaan minulla uskoa että olet naturaali vaikka lähes miljoona muuta suomalaista sinusta toista mieltä on ollutkin :jahas:
Gdane sanoi:Niimuttaku mie oon ainaki NATU! Ja en ees vittuile! ....muista en tiiä ku enoo testejä näny :jahas:
Mutta villi veikkaus on ettei tässä sua kommentoineitten joukossa juurikaan hormoonihirmui oo...
Nii ja VIP-puolel niit kuvii onni osasta porukkaa...
Testopuolen kaverit ei ole tälläsiä teikäläisen kaltaisia Enrique Iglesias klooneja jotka posettaa kiimainen katse silmillään hämärässä valaistuksessa:D Eli ei kuvia naamoista vaan LIHAKSISTA:piis:JWO sanoi:Laittakaa te testopuolen kaverit omista naamoistanne kuvia.