Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja alkuperäiseen palatakseni, kyllä mä postaan neutraalille viellä jonku hyvän foton, mutta nyt ei vaan ikävä kyllä pysty.
Eikä se postaus tarkoita että luulen olevani joku saakelin kova ukko, vaan sitä että kyllä mäkin siellä salilla olen joskus käynyt, enkä jauha ihan täyttä peetä. ;)

Miltä vuodelta tuo wanha kuva on JWO?

Olet kyllä hurja kehittymään, jos painat nyt 84kg pienemmällä rasvaprosentilla kuin vanhassa kuvassa (77-78kg). Eli laatulihaa on tullut 7-10 kg muutamassa (?) vuodessa. Se on todella hyvin, kun treeniä on ollut kauan alla.

JWO sanoi:
kyllä mä postaan neutraalille viellä jonku hyvän foton, mutta nyt ei vaan ikävä kyllä pysty.
Postaa sit joku KUNNON poussi kuva, eikä mitään tollasia valkokikkailu Mr. Finland kuvia :D Ja sellanen missä näkyy KOKO jätkä :thumbs:

edit: kiimakatse kuvassa saa olla :lol2: :urjo: :lol2:

arni sanoi:
Miltä vuodelta tuo wanha kuva on JWO?

Olet kyllä hurja kehittymään, jos painat nyt 84kg pienemmällä rasvaprosentilla kuin vanhassa kuvassa (77-78kg). Eli laatulihaa on tullut 7-10 kg muutamassa (?) vuodessa. Se on todella hyvin, kun treeniä on ollut kauan alla.

Se tässä oli pointti että kehitystä on mulle pukannut todella hyvin koko ajan, ja alkuperäiseen palatakseni uskon osan tulevan myös tuosta animalista.
Tuo kuva on noin vuoden vanha, enkä ole mielestäni erityisen tiukka siinä.
Nyt olen tiukempi, ja lihaa on kyllä sellaiset 6kg enemmän kuin tuossa..varsinkin juuri selkä ja jalat ovat sitä nielleet.
Ikävä kyllä ei kuvaa vain nyt löydy. Ennen kuin kuvaa tulee, on turha aivan kamalasti spekuloida. ;)

Mitoista nyt äkkiä että saatte edes hiukan kuvaa, ton kuvan otto hetkellä haukkari ehkä 40.5cm nyt +43cm.
Mutta oli tuo kunto tuohonkin aikaa jo hieno, mutta tuo kuva on aivan perseestä. :lol2:

VVF sanoi:
Aika kova "marginaalinen" hyöty 30pvä:n kuurilla Tripulusta.
Ja jos luet tarkemmin topiikkia, huomaat että ei tuo nyt ihan pelkästään siitä ollut, vaan mukana oli myös kreatiini suurilla annostuksilla, jota en normaalisti (esim nyt juuri) syö ollenkaan.

Tylerd sanoi:
Postaa sit joku KUNNON poussi kuva, eikä mitään tollasia valkokikkailu Mr. Finland kuvia :D Ja sellanen missä näkyy KOKO jätkä :thumbs:

edit: kiimakatse kuvassa saa olla :lol2: :urjo: :lol2:
Jos mä pyydän että tyttöystävä ottaa jonku kunnon suihkukuvan, missä vesi valuu ja huulet on pikkusen raollaan. :hyper: :D :rock:

Gdane sanoi:
Kynäniska :lol2: No ei mutta ei tuo paljon ole.. mullaki on enemmän ja mä oon kynis :hyper:

Mutta Todistustasi odotellen silti...

Ps. Ja Tyttöjen tissejä voit sitte kans laittaa tuonne "laatua pojille"-threadiin.
Kato kö kiinnostaa sekin :piis:

Viellä, että en ole iso enkä ole väittänyt olevanikaan. Vaan kehittynyt parissa vuodessa todella hyvin naturaalisti. ;)

JWO sanoi:
Linkki
Tossa olin ilman paitaa mutta TOIKIN on ihan paska...vanha, ja web-camillä napattu. Nyt olen: isompi, tiukempi (ehken noin ruskea)

Joo, on toi mun irc-profiili. Mun tyttöystävällä on muuten koneellaan musta iso läjä ilman paitaa kuvia, voin tonne irc:hen laittaa sitten niitä jossain vaiheessa ;)
no ei kyllä ole mitään vaikeuksia ainakaan minulla uskoa että olet naturaali vaikka lähes miljoona muuta suomalaista sinusta toista mieltä on ollutkin :jahas: ;)

Tylerd sanoi:

:
:lol2: mulla tuli kans eittämättä mr finland kuvasta mieleen. komea poika :kuola: :haart: ;)

[offtopic]Viddu ku söi raejuustoo ja luin juttua ni epähuomiossa söin koko puolenkilon purkin :itku: Puolet oli tarkotettu seuraavalle välipalalle :itku:

No onneks on viel tkala purnukka :D [/offtopic]

No joo itellä on kans kehityskäyrä sellanen et 6v reenannu miten kuten jotenki ja nyt sitte vuos takana kunnollista asennetta ja kehitys on kyllä mielestäni aika iloista! Kun vaan riittäs viel piiiiiiiiittttkääääääääään :whip:

neutraali sanoi:
no ei kyllä ole mitään vaikeuksia ainakaan minulla uskoa että olet naturaali vaikka lähes miljoona muuta suomalaista sinusta toista mieltä on ollutkin :jahas:

En ole sanonutkaan että vuoden vanha 78kg kunto olisi niin tyrmäävä että kaikki alkaisivat heti osoittaa sormellaan.

Sen mainitsin, että monet spedet salilla tuon massoitukset aikana kun paino kohosi, alkoivat jo heittää hormooni läppää, ja eivät olleet uskoa etten popsinut venkkuja.

Eli en tosiaankaan ole jättikokoinen bodari enkä kertaakaan niin maininnut, enkä koskaan haluaisi ollakaan...muuten söisinkin anabolisia.
Mainitsin ainoastaan että kehitystä on tullut hurjasti viimeisen kahden vuoden aikana kun kehonrakennus on alkanut kiinnostaa. :rolleyes:

Tuntuu sitä että testopuolen pojat haluavat vain lyödä tarkoituksella lyttyyn kaikki natujen viimeiset keinot, teilata ne turhiksi. Nyt viellä tämän suuntainen vittuilu siitä etten ole natuna saanut itseäni uskomattomiin mittoihin on aivan naurettavaa.
Laitan tulevaisuudessa lisää fotoa, mutta ei paljon huvita jos suhtautuminen on täällä puhdasta vittuilua. Laittakaa te testopuolen kaverit omista naamoistanne kuvia. :david:

Gdane sanoi:
Niimuttaku mie oon ainaki NATU! Ja en ees vittuile! ....muista en tiiä ku enoo testejä näny :jahas:

Mutta villi veikkaus on ettei tässä sua kommentoineitten joukossa juurikaan hormoonihirmui oo...

Nii ja VIP-puolel niit kuvii onni osasta porukkaa...

Ok...mun tulevaisuuden suunnitelmissa jos niissä olisi joskus kilpailua, se olisikin tuo body-fitness...ikinä en olisi kehoiluun menossakaan. ;)

Tarvisin vain jalkoja ainakin lisää viellä hitusen että uskallan tulla. Varsinkin takareisiä.

JWO sanoi:
Laittakaa te testopuolen kaverit omista naamoistanne kuvia. :david:
Testopuolen kaverit ei ole tälläsiä teikäläisen kaltaisia Enrique Iglesias klooneja jotka posettaa kiimainen katse silmillään hämärässä valaistuksessa:D Eli ei kuvia naamoista vaan LIHAKSISTA:piis:
;) :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom