MEV sanoi:
Päläpäläpäläpälä (jatkuu..).
Toi onkin musta huono foto. Piti nyt laittaa jotain että ihmiset rauhoittuisivat.
Koitahan ottaa itsestäsi ensimmäistä kertaa elämässä pose kuva, ja katso miltä näytät, veikkaan että yllätyt miten erilailla kamera näyttää ihmisen.
Kameralle poussatessa pitäisi muistaa ihan eri säännöt kuin oikeasti.
Avatarini kuvassa ei esimerkiksi ole käytetty salamaa, kun tänne postaamassa on.
En tosin väitä silti että rasvaprosenttini olisi kilpailukuntoinen, mutta sen väitän että omistan aika pirun hienon sixpackin. Voit tulla "skeittipoika" tarkistamaan sen joku päivä livenä jos haluat.
Lisää kuvia aion varmasti postata tulevaisuudessa pian, en tosin yleiselle puolelle, sillä seuraavaksi joku finninaama alkaa väittää että vasen nännini on hieman oikeaa isompi, vaikka väitin että olen täydellinen :jahas:
Ensimmäinen satsi ei luonnollisesti tuonut mielestäni oikeaa kuntoa viellä edes esille.
Hieman täytyy opetella kameralle esiintymistä, sekä pitäisi edes vetäistä pumppi päälle ja ottaa siis kuvat salin jälkeen pukkarissa, kuten monet tekevät.
Esimerkiksi avatarissani selkä ei näy, vaikka kulmasoudussa liikkuu reilun sadan kilon raudat leikiten. Poseeraaminen ei ole helppoa.
Tuskin moni on tänne tehnyt samalla tavalla kuin minä, eli postannut todella ainoat kuvat joita on edes otettu, ei niin että olisin koko iltapäivän napannut kuvia ja valinnut parhaat. Paskat. Tyttöystäväni otti minusta kaksi kuvaa, broidini heillä kaksi. Molemmissa satseissa ei pumppia.
Rasvaprosenttini on silti varmaan oikeasti joku 12%, sillä olen kuullut että yleisesti ihmiset kuvittelevat rasvaprosentit päin helvettiä, ja todellisuudessa rasvaa on "kireässäkin" kaverissa viellä vaikka kuinka.
Ei tässä aikaakaan kun joku kaveri näytti kaljamahaansa mulle luonnossa, ja veikkasi prosentiksi samaiset 12%. :lol2:
treenivuosistani olen jo kertonut vaikka kuinka monta kertaa.
Kerrotaan viellä että siihen on laskettu mukaan yli 10 sellaista vuotta että kävin kerran viikossa salilla tekemässä stepperiä ja iskemässä naisia.
Sun mielestä kova kunto nyt onkin varmaan luokkaa Ronnie Coleman, mutta ikävä kyllä minun mielestäni ihminen joka tuhoaa lopullisesti liialla roinaamisella sisuskalunsa, ei ole kovinkaan hyvä kuntoinen koskaan.
Treenaaminen/kehonrakennus minulle on kokonaisuus johon kuuluu myös se että saisi pilluakin vähintään kerran viikossa.
Silti, ole hyvä ja lopeta paskanjauhamisesi ja laita ne omat kuvasi jos sussa on miestä sitä tehdä. Lyön vaikka vetoa että kuvissa komeilee kaveri luokka Kimi Räikkönen, mutta naama vähän enemmän ruvella ja kauniista naisesta ei tietoakaan. :lol2: :piis: