Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Joze86 sanoi:
Ihan kovassa kondiksessa näytät olevan, paljonko on reenivuosia kertynyt?

Eli nyt selitetään kunnolla:

Treeni vuosia on kiertynyt jo 6lk koulusta saakka...eli siitä asti about olen salilla käynyt silloin tällöin (nyt olen 27v.) mutta vasta viimeiset about 3v. olen ollut kiinnostunut kehonrakennuksesta, ja yrittänyt treenata tasaisesti koko vartaloani sillä periaatteella. Aikaisemmin treeni tuki lähinnä itsepuolustuslaji harjoitteluani, sekä tietysti halusin omistaa sixpackin.

Eli tuota aikasemmin treeni oli lähinnä ylätalja, penkkiä paljon, ja haukkareita sikana, vatsoja aina...nyttemmin vasta on tullut kunnolla jalat mukaan, ym...

Nyt olen taas jo monta kuukautta yrittänyt pikkusen kiristellä kuntoani. Hidasteena lihasten kasvulle on pyrkimykseni yrittää pysyä jatkuvasti suht hyvässä kunnossa, enkä koskaan siksi vedä mitään sikabulkkeja. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äijä on käyny solkussa;) Mä en oo nyt ihan noin kiree, mut mun tähtäin onki vasta kymmenen viikon päästä Thaimaassa:D Laitan ittekki tänne kuvan, kuhan hankkiudun eka vipiks.

Vittu saakeli...sovitaan sitten että hemmetin massakauteni tulos nousu oli plaseboa ja tuon jatkuvan kreatiini tankauksen ansiota...jos kerran kellään muulla ei ole tuo toiminut, niin eikai se voi olla sitten toimivaa kamaa...en ainakaan siis jaksa vängätä asiasta, koska niin suuri todennäköisyys on että oli vain sattumaa... :nolo:

Toinen muuten mitä harrastin massakaudella, niin söin varmaan 5 kertaa päivässä nuudelipoksin...jokainen tietää miten paljon niissä on nestettä sitovaa suolaa, niin on voinut sekin sitten hieman auttaa. (siis muun ruuan lisäksi)

Kolmas tekosyy oli että oli syksy. Jostain syystä olen huomannut että syksyllä puntti kulkee ja tulokset paranee, mutta keväisin on taas tulokset hieman hakusessa. Natu treenissä tulee muistaa että vaikka välillä tulokset eivät parane pitkään aikaan, ja sitten yhtäkkiä harppaavat kerralla 10-15kg (näin minulla!!) niin massaa kyllä tulee silti, eli ei se massa ole todellakaan suoraan voimaan suhteutettua...minusta.

Nyt en ole varmaan 5kk tai jotain sinne päin, syönyt edes palautusjuomaa. Satavarmasti kyllä pitäisi meikän raahautua taas ostamaan joku hyvä palautus juoma jossa kreatiini mukana :lol2:
Palautusjuoman puuttumisesta on seurannut mulla ainakin hieman lihas särkyjä selvästi. :itku:

Täytyypäs postailla tähänkin...Olet ihan ok kunnossa JWO, tsemppiä jatkossakin. Itse olen ollu tässä dietillä (10 kg lähteny), ja aika samanlaisessa kunnossa kuin teikäläinen, paitsi mulla tuota mahaa vielä on:)
Itsekin treenaan natuna ja kerronpa tässä omia kokemuksiani:

Oma paino nousi 2 vuodessa about 20kg, eli tämä on ihan mahdollista. Sitten massan hankkiminen hidastui about 95%, eli kaikki mitä tulee, meinaa tulla vatsan kohdalle. Eli alussa kehittyy, sitten hidastuu-juttu pitänee paikkansa.

Pari kertaa olen tribulus-tuotteina syönyt ja tuloksena oli läskiä vyötärön seudulle, voimatasoista jne. en osaa sanoa mitään. Ei mitään tramaattista. Ehkä jollekin toimii, yksilöitä ollaan kaikki. En aio enää ostaa.

...helmistä

...piti vielä sanomani. heitä ne helvettiin - se on ainakin viimeinen satavarma keino leimautua homoksi salibandynpelaaja kynäniskaksi.

eriasia tietysti on, haluatko sitten leimautua sellaiseksi - tyttöystävän sanojakin sekä tuomisia uhmaten.

taicaviitta sanoi:
...piti vielä sanomani. heitä ne helvettiin - se on ainakin viimeinen satavarma keino leimautua homoksi salibandynpelaaja kynäniskaksi.
:lol2:

Ja tulihan ne kuvatkin.... :piis:

Tribulusta otetaan vastaan

Tässä threadissa on nyt monella jäänyt Tribulus-testi kesken ja jos pussi on vaarassa joutua roskikseen niin olisin valmis testaamaan ainetta, maksan tietenkin postituksen jos tribua on jäänyt nurkkiin pyörimään ja pussukan kohtalona olisi joka tapauksessa roskakoriin joutuminen....niin että threadin jatkoksi kellä kamaa vielä on niin voin dyykata sen pois ja raportoida tuloksista (testotasotkin on just mitattu niin saadaan ihan näyttöä kaman vaikutuksesta testoihin).

JWO sanoi:
Tässä ilman feissiä toi, ettei kaikki spedet ehkä sekunnissa tunnista :lol2:

En ole vihaaja enkä masentaja.

Luin nopeesti tätä vikaa sivua ja luulin, että kyseessä olisi joku kova kuntoinen kireä tyyppi.

Sulla on 12%-13% rasvat.
Puhuit six päkistäsi... mistä six päkistä? näkyyhän se vähän, mutta...

Hieno rusketus tosin...

Odotan innolla näitä "lähetä oma kuvas skeittipoika mev" kommentteja, ero siinä on se, että mulla on oma käsitys "kovasta kunnosta" ja en tykkää, että ihmiset kehuu minua ellei ne arvostele ihmisiä sitten ammatikseen. Enkä muuten jumaloi kroppaani (jonkun verran), mutta se ken lähettää kuvia nettiin olkoot valmis myös kritiikkiin, itse tykkään kritiikistä.

Näytät paremmalta avatarissasi, ehkä valaistus hämää ?
Sanoit kuitenkin treenanneesi jo kuudennesta luokasta saakka... ööh... :eek: , mikä meni pieleen?

Tyhmää alkaa selittelemään kun ei ole omaa kuvaa tarjolla, ehkä pitäisi olla hiljaa, ehkä ei... anteeksi, mutta en voinut olla kritisoimatta, ihmiset hämäsi mua luulemaan, että kyseessä on Erno Polus.

MEV sanoi:
En ole vihaaja enkä masentaja.

Luin nopeesti tätä vikaa sivua ja luulin, että kyseessä olisi joku kova kuntoinen kireä tyyppi. ....

noniin. rauhoitutaanpas siellä nyt. hyvä kunto tuo natikalle on - suuri osa treenaajista ei pääse muutenkaan ikinä tuohon kuntoon.

nurkan takaa on aina helppo huutaa. eli - laita tosiaan sinäkin niitä kuviasi, ehkä sitten tuo kritiikkisi voidaan ottaa helpommin vastaan.

nimim. ketään puolustelematta, mutta netissä on vaan niin helppo olla (ilman kuvia) seuraava Mr. O

p.s. olen kyllä laittanut omia kuvianikin.

MEV sanoi:
Päläpäläpäläpälä (jatkuu..).

Toi onkin musta huono foto. Piti nyt laittaa jotain että ihmiset rauhoittuisivat.
Koitahan ottaa itsestäsi ensimmäistä kertaa elämässä pose kuva, ja katso miltä näytät, veikkaan että yllätyt miten erilailla kamera näyttää ihmisen.

Kameralle poussatessa pitäisi muistaa ihan eri säännöt kuin oikeasti.
Avatarini kuvassa ei esimerkiksi ole käytetty salamaa, kun tänne postaamassa on.
En tosin väitä silti että rasvaprosenttini olisi kilpailukuntoinen, mutta sen väitän että omistan aika pirun hienon sixpackin. Voit tulla "skeittipoika" tarkistamaan sen joku päivä livenä jos haluat.

Lisää kuvia aion varmasti postata tulevaisuudessa pian, en tosin yleiselle puolelle, sillä seuraavaksi joku finninaama alkaa väittää että vasen nännini on hieman oikeaa isompi, vaikka väitin että olen täydellinen :jahas:
Ensimmäinen satsi ei luonnollisesti tuonut mielestäni oikeaa kuntoa viellä edes esille.
Hieman täytyy opetella kameralle esiintymistä, sekä pitäisi edes vetäistä pumppi päälle ja ottaa siis kuvat salin jälkeen pukkarissa, kuten monet tekevät.
Esimerkiksi avatarissani selkä ei näy, vaikka kulmasoudussa liikkuu reilun sadan kilon raudat leikiten. Poseeraaminen ei ole helppoa.

Tuskin moni on tänne tehnyt samalla tavalla kuin minä, eli postannut todella ainoat kuvat joita on edes otettu, ei niin että olisin koko iltapäivän napannut kuvia ja valinnut parhaat. Paskat. Tyttöystäväni otti minusta kaksi kuvaa, broidini heillä kaksi. Molemmissa satseissa ei pumppia.

Rasvaprosenttini on silti varmaan oikeasti joku 12%, sillä olen kuullut että yleisesti ihmiset kuvittelevat rasvaprosentit päin helvettiä, ja todellisuudessa rasvaa on "kireässäkin" kaverissa viellä vaikka kuinka.
Ei tässä aikaakaan kun joku kaveri näytti kaljamahaansa mulle luonnossa, ja veikkasi prosentiksi samaiset 12%. :lol2:

treenivuosistani olen jo kertonut vaikka kuinka monta kertaa.
Kerrotaan viellä että siihen on laskettu mukaan yli 10 sellaista vuotta että kävin kerran viikossa salilla tekemässä stepperiä ja iskemässä naisia.

Sun mielestä kova kunto nyt onkin varmaan luokkaa Ronnie Coleman, mutta ikävä kyllä minun mielestäni ihminen joka tuhoaa lopullisesti liialla roinaamisella sisuskalunsa, ei ole kovinkaan hyvä kuntoinen koskaan.
Treenaaminen/kehonrakennus minulle on kokonaisuus johon kuuluu myös se että saisi pilluakin vähintään kerran viikossa.

Silti, ole hyvä ja lopeta paskanjauhamisesi ja laita ne omat kuvasi jos sussa on miestä sitä tehdä. Lyön vaikka vetoa että kuvissa komeilee kaveri luokka Kimi Räikkönen, mutta naama vähän enemmän ruvella ja kauniista naisesta ei tietoakaan. :lol2: :piis:

MEV sanoi:
Sanoit kuitenkin treenanneesi jo kuudennesta luokasta saakka... ööh... :eek: , mikä meni pieleen?

Kannattais varmaan tutustua tyypin treenihistoriaan,ennenkuin alkaa tuollaisia idioottimaisuuksia laukoa.Usein pitkään treenanneilla on ollut paljon taukoja ja vaihtelevaa innostusta eikä treeni välttämättä aina ole ollut lihaskasvuun tähtäävää.Nyt treenaat natuna vaikka tuohon 27-vuoden ikään ja katsot,mitä sait aikaan.Harvalla se jatkuvaa kehitystä on,jos kellään :david:

Heh...eipä MEV:n paino päätä huimaa profiilin mukaan :hyper:

Ei tuo treeniura välttämättä koko aikaa progressiivisena pysy, harvassa yhtä kovat natut (ainakin foorumilla) on, joten mielestäni vähättelyyn ei ole MEV:llä aihetta.

Melko provosoiva on kaiken kaikkiaan miehen kirjoitustyyli.

Itse ainakin pidän MEV:iä kirjoitusten perusteella päätä aukovana kynäniskapellenä, kunnes hän sen toisin todistaa!

MEV:in sanoja lainatakseni:

ehkä pitäisi olla hiljaa, ehkä ei... anteeksi, mutta en voinut olla kritisoimatta

Yhdyn edellisten kommenteihin siitä, että kenenkään (MEVin :D ) on turha päätään aukoa ellei omat kuvat ole näytillä. Toisaalta JWO itsekin ehkä kaivoi kuoppaa allensa suitsuttamalla kovaa natukuntoa etukäteen ;) (vrt. kuvat ilmestyvät kaikessa hiljaisuudessa vippi-puolelle). Kunto on mielestäni ihan mukava natukunto. On nähty sekä huonompia että parempia.

MEVin kommentit nyt voi jättää kokonaan omaan arvoonsa, tai ainakin tämä uusin oli jo aikalailla pohjanoteeraus.

Noin kovaa kun päätä aukoo ja toisen kuntoa rankkaa alas, niin olisi syytä laitta joko jotain kunnon faktaa pöytään, tai sitten niitä kuvia siitä omasta kunnosta. Saahan sitä mielipiteensä esittää ilman omia kuviakin, mutta aika typerää nurkantakaa huutelua tuo oli.

Ja siitä ripuluksen testaamisesta vielä, eli minäkin lähden kyllä vapaaehtoiseksi koekaniiniksi, mutta postikuluja ihmeempää en siitä aio maksaa, eli jos niitä syömättömiä purkkeja jollain on, niin mullekin saa lähettää. En usko tuotteeseen pätkääkään, joten ainakaan mitään plaseboa siitä ei minulle irtoa.

Mulle kans tulemaan placebomössö jos löytyy :D

Edit: Syötin koiralleni tribua ja näin kävi :(

Liitteet

• bilde.jpg
    bilde.jpg
    35,1 KB · Katsottu: 692
No näinhän tässä kävi.

En auo päätä, mutta kun kuvia näytetään ja näin pois päin, niin kai niistä saa antaa kritiikkiä? En haukkunut JWO'n fysiikkaa.

Timba79; "Kun noin kovaa päätä aukoo". Vähän kritisoin, en muuta.

Ja erään pakkotoistolaisen sigua lainatakseni; "massaa on, missä lihakset".

Ei JWO ole läski eikä paskakuntoinen, anoitte vaan JWO'sta toisenlaisen kuvan päähäni.

Ja tosiaan JWO, jopa matti nykänen saa pillua. Onko kritiikki mielestäsi merkki siitä, että mulla olisi huono kroppa? Tarkoitus ei ollut
TODELLAKAAN mollata sinua, mutta selvästi loukkasin/ärsyynnytin sua, no ANTEEKS :hyper: .
Ymmärrän nyt, että vasta 3'n vuoden ajan treenisi on ollut sellaista "teeenaamista". Ja itse en saa alataljassa liikuteltua sataa kiloa kuin 4 toistoa vatsaan kiinni, sitten tulee nykimistä, että en mä mikään super ole. Se vaan, että mua ainakin vituttaa kun joku salilla sanoo; "ootko harkinnut kisaamista". Mitä kisaamista? Litteillä lihaksilla, stfup!

Olen myös super itsekriitikko, joten taidan ehkä turhaa kritisoida muita, keillä on elämä muuten reilassa.

peace?

Suositut

Back
Ylös Bottom