- Ikä
- 36
TheLORD sanoi:on menny tämä treadi vähän
Kumpi on parempaa tripulus vai johinbiini?
Tarkoitukset ovat aivan eri ja johimbiini on kiellettyä Suomessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TheLORD sanoi:on menny tämä treadi vähän
Kumpi on parempaa tripulus vai johinbiini?
ZeiZei sanoi:Tarkoitukset ovat aivan eri ja johimbiini on kiellettyä Suomessa.
Juhani77 sanoi:Olen ite testannut nyt parin purkin verran (4 kuukautta) ja aiempaan protsku+vitsku+tankkaus hörppimiseen ainoana lisäyksenä on ollut tribu - tulokset ovat menneet seuraavasti :
maastaveto ennen : 1 x 140, 10x100 nyt 1 x 170, 1 x 140
dippi (lempiliike) : 1 x 65 lisät, 10 x 50 lisät nyt 1 x 75, 10 x 65 lisät
en tiedä onko tribu vaikuttanu vai ei mutta tulokset on noussu
kyllä omasta mielestäni perkeleesti, oma paino on muuten noussu
vajaa 10% (61->66) joka on pieni ihme, sillä millään tähänastisella
tankkauksella en ole saanut painoa nousemaan tohon lukemaan.
nimim. kynäniska, mutta natu :-I
Juhani77 sanoi:jes - kirotusvirhe, piti olla "maastaveto ennen : 1x140,10x100, nyt 1x170,10x140".. omasta mielestäni painot on kyllä aika pienet, mutta niin on mieskin... dipit on tosiaan lisäpainoilla, ainoa liike, jossa meitsi voi mennä salille ja pyytää jotain kaappia "jättämään painot siihen dipin viereen kun lopettaa" ;-)
Mä saan dippejä tosi hikiseen saman verran omalla painolla mitä viimeksi kokeilin.Juhani77 sanoi:täytyy tunnustaa että olen aloittelija, en nimittäin tiedä, mikä liike sotilaspenkki on.. perusdippiä ilman lisäpainoja oon tehny 45 toistoa - enempää en ole koskaan koittanu..
Juhani77 sanoi:penkki + kulmasoutu ovat huonoimmat liikkeeni, en ole testannut, mutta luulisin, että menee tollaset 5 x 90 tai sinnepäin; maksimit normaali penkissä mulla on 1x110 ja 10x90; negatiivipenkissä menee vapailla käsipainoilla 10x80 (40kg käsipainot).. kauankos olet itse treenannut ?
Juhani77 sanoi:"Nii mä sanoin, että ".. kun lukisin postit loppuun niin pysyisin kärryillä ...
negatiivipenkillä ymmärrän sellaisen vinopenkin, jossa jalat on korkeammalla kuin pää
PeeJii84 sanoi:Palatakseni hetkeksi threadin aiheeseen, nii itel o ny sen verra kokemust et oon syöny purkillisen optimum nutritionin tribulusta ja yhden HC:tä...Väitän et täl ensmäisel oli selvästi vaikutust näist kahdest, viax ei välttämät muuhu mut ainaki parran kasvuu, HC:llä ei sitäkää...Tuntu meinaa et haiventa lykkäs toho leukaperää lähes tuplavauhdilla...