Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ZeiZei sanoi:
Tarkoitukset ovat aivan eri ja johimbiini on kiellettyä Suomessa.

Ai. Luulin että johimbinikin on testobuusteri/voimanlisääjä. Ruotsisa ilmeisesti laillista. Ainakin luontaiskaupoissa myyvät.

Olen ite testannut nyt parin purkin verran (4 kuukautta) ja aiempaan protsku+vitsku+tankkaus hörppimiseen ainoana lisäyksenä on ollut tribu - tulokset ovat menneet seuraavasti :
maastaveto ennen : 1 x 140, 10x100 nyt 1 x 170, 1 x 140
dippi (lempiliike) : 1 x 65 lisät, 10 x 50 lisät nyt 1 x 75, 10 x 65 lisät

en tiedä onko tribu vaikuttanu vai ei mutta tulokset on noussu
kyllä omasta mielestäni perkeleesti, oma paino on muuten noussu
vajaa 10% (61->66) joka on pieni ihme, sillä millään tähänastisella
tankkauksella en ole saanut painoa nousemaan tohon lukemaan.

nimim. kynäniska, mutta natu :-I

niin ja kuten alumiini ilmaisi - mulla on 8 vuotta treeniä takana ja kehitys oli ennen täysin tukossa ennen tota tributestiä...

vielä : joku kuittasi rytmäreistä - mulla alkoi pari kuukautta sitten puristaa rinnasta (sattumalta tributestin aikana) ja kysyin silloin tohtorilta - tänään tuntui niin saatanasti, että varasin huomenna ajan tarkistuksiin; tosin tribu on vielä päällä.. lienee parasta mainita siitäkin tohtorille (btw. mittautan veriarvot+teston, näkeepähän jotain)

Juhani77 sanoi:
Olen ite testannut nyt parin purkin verran (4 kuukautta) ja aiempaan protsku+vitsku+tankkaus hörppimiseen ainoana lisäyksenä on ollut tribu - tulokset ovat menneet seuraavasti :
maastaveto ennen : 1 x 140, 10x100 nyt 1 x 170, 1 x 140
dippi (lempiliike) : 1 x 65 lisät, 10 x 50 lisät nyt 1 x 75, 10 x 65 lisät

en tiedä onko tribu vaikuttanu vai ei mutta tulokset on noussu
kyllä omasta mielestäni perkeleesti, oma paino on muuten noussu
vajaa 10% (61->66) joka on pieni ihme, sillä millään tähänastisella
tankkauksella en ole saanut painoa nousemaan tohon lukemaan.

nimim. kynäniska, mutta natu :-I

Ihan kohtuun hyvät tulokset tollaselta baby weightiltä :rock: , siis mä pidän itteeni kevyenä (70-73), jätkä on viel 28 ja painaa nyt 66kg. Olet varmaan joku 110% ectomorph :D
Mul on syyskuussa 2v treeniä, saan maasta 140kgx13, tänään sain sen vaan 10 toistoa (siis kummatkin toistomäärät hikisiä, ei lämppäreitä), koska alaselkä vähäsen nipotti ja siihen vatsojen jännittämiseen piti panostaa kunnolla, koska en käytä vyötä.

Sori, mut oli pakko kirjotella kun sun tulokset on suhteessa paremmat kun mulla ja sä oot kevyempi :hyper:
Onko noi sun dipit (65 lisät) niikun 65kg lisäpainolla? Jos niin, niin :rock:
Ja tossa sun maastvedossa on kirjoitusvirhe, tarkoitit varmaan 10 x 140 etkä 1 x 140 ;)

jes - kirotusvirhe, piti olla "maastaveto ennen : 1x140,10x100, nyt 1x170,10x140".. omasta mielestäni painot on kyllä aika pienet, mutta niin on mieskin... dipit on tosiaan lisäpainoilla, ainoa liike, jossa meitsi voi mennä salille ja pyytää jotain kaappia "jättämään painot siihen dipin viereen kun lopettaa" ;-)

Juhani77 sanoi:
jes - kirotusvirhe, piti olla "maastaveto ennen : 1x140,10x100, nyt 1x170,10x140".. omasta mielestäni painot on kyllä aika pienet, mutta niin on mieskin... dipit on tosiaan lisäpainoilla, ainoa liike, jossa meitsi voi mennä salille ja pyytää jotain kaappia "jättämään painot siihen dipin viereen kun lopettaa" ;-)

Mut suhteessa mulla pitäisi olla maastavedossa 150kg... nii mut jätkä onki jo treenannu 8v :hyper: . Mikä surkea tekosyy :jahas:

Nii ja sit toi sun dippis on tosi hyvä :D , ootko koklannu sotilaspenkkiä omalla painolla monta toistoa menee?

täytyy tunnustaa että olen aloittelija, en nimittäin tiedä, mikä liike sotilaspenkki on.. perusdippiä ilman lisäpainoja oon tehny 45 toistoa - enempää en ole koskaan koittanu..

Juhani77 sanoi:
täytyy tunnustaa että olen aloittelija, en nimittäin tiedä, mikä liike sotilaspenkki on.. perusdippiä ilman lisäpainoja oon tehny 45 toistoa - enempää en ole koskaan koittanu..
Mä saan dippejä tosi hikiseen saman verran omalla painolla mitä viimeksi kokeilin.

Siis sotilaspenkki on sama kuin tavallinen penkkipunnerrus, paitsi sulla on jalat ilmassa, jotta et voi fuskata. Ja kokoleveä ote.

penkki + kulmasoutu ovat huonoimmat liikkeeni, en ole testannut, mutta luulisin, että menee tollaset 5 x 90 tai sinnepäin; maksimit normaali penkissä mulla on 1x110 ja 10x90; negatiivipenkissä menee vapailla käsipainoilla 10x80 (40kg käsipainot).. kauankos olet itse treenannut ?

Juhani77 sanoi:
penkki + kulmasoutu ovat huonoimmat liikkeeni, en ole testannut, mutta luulisin, että menee tollaset 5 x 90 tai sinnepäin; maksimit normaali penkissä mulla on 1x110 ja 10x90; negatiivipenkissä menee vapailla käsipainoilla 10x80 (40kg käsipainot).. kauankos olet itse treenannut ?

Nii mä sanoin, että syyskuussa tulisi 2v täyteen treeniä.

"negatiivipenkki" :hyper: , siis vinopenkki? No ihan sama, sulla on mun mielestä ihan hyvät raudat käytössä kun olet noin kevyt, vaikkakin treenannut jo 8v.
Mun penkki on tippunut vähäsen, mutta saan vielä 4 x 100kg, vinopenkkiä en ole paljoakaan tehnyt, vaikka ylärintahan on "kehonrakentajille" yks tärkeimmistä rintaharjoitteista.

Koklaa ihan huvikseks monta toistoa menee omalla painolla sotilaspenkissä, meinaan, että noi sun dipit ja penkki on hyviä sun painoon nähden. Sotilaspenkkiä en ite ole kokeillut, mutta normaalilla penkkipunnerrustekniikalla oon saanut 70kg 21 toistoa mega hikiseen, tais se vika toisto tulla pikku apuna.

"Nii mä sanoin, että ".. kun lukisin postit loppuun niin pysyisin kärryillä ...

negatiivipenkillä ymmärrän sellaisen vinopenkin, jossa jalat on korkeammalla kuin pää

Juhani77 sanoi:
"Nii mä sanoin, että ".. kun lukisin postit loppuun niin pysyisin kärryillä ...

negatiivipenkillä ymmärrän sellaisen vinopenkin, jossa jalat on korkeammalla kuin pää

Niin joka treenaa alarintaa enimmäkseen.

Palatakseni hetkeksi threadin aiheeseen, nii itel o ny sen verra kokemust et oon syöny purkillisen optimum nutritionin tribulusta ja yhden HC:tä...Väitän et täl ensmäisel oli selvästi vaikutust näist kahdest, viax ei välttämät muuhu mut ainaki parran kasvuu, HC:llä ei sitäkää...Tuntu meinaa et haiventa lykkäs toho leukaperää lähes tuplavauhdilla...

Terveisiä tohtorilta : sydänfilkassa ei ollut mitään, veriarvoja en edes saanut.. sanoi että otetaan vasta sitten, jos ongelmat jatkuvat - Itse aion kyllä pitää Tribun omassa treeniproggiksessa (kausittain yhdessä zma-fuelin [sinkki+magnesium] kanssa). Voi olla placebo vaikutusta mukana, mutta tänään tein hartianostoja 71 kg käsipainoilla (puoli vuotta sitten pystyin tekemään 45:lla) ja treenifiilis on ollut todella hyvä.

PeeJii84 sanoi:
Palatakseni hetkeksi threadin aiheeseen, nii itel o ny sen verra kokemust et oon syöny purkillisen optimum nutritionin tribulusta ja yhden HC:tä...Väitän et täl ensmäisel oli selvästi vaikutust näist kahdest, viax ei välttämät muuhu mut ainaki parran kasvuu, HC:llä ei sitäkää...Tuntu meinaa et haiventa lykkäs toho leukaperää lähes tuplavauhdilla...

Söin joskus kaksi purkillista Dorian Yatesin tribulusta. Ensimmäisellä purkilla olin muka huomaavinani vaikutusta, toisella en enää ollenkaan. Plaseboa kenties?

Kolmanteen purkkiin en ole investoinut, enkä investoi. En vaan usko, että toimii oikeasti.

Meikäkin vois tolla hinnalla vaikka ottaa yhden purkin nyt alkuun. Katotaan saako nyt bulkin reilusti edenneenä tehoa viellä tähän lisää. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom