rahkanaama sanoi:
Tuo kuulostaa kyllä todella uskomattomalta. 14:sta kovan reenivuoden jälkeen otetaan jotain anal stikkiä ja penkki nousee kuukaudessa 20kg. Ei kyllä täsmää.
Olen treenannut 14 vuotta yhteensä kuntosalia, aikasemmat 10 vuotta itsepuolustuslajien kylkiäisenä, jolloin en päästänyt lihaksiani kasvamaan juurikaan, eli laihdutin jopa lihasmassaa pois juoksemalla, ym.. ruokavaliolla.
Olen vasta 2 vuotta treenannut kunnolla kehonrakennus mielellä. Sitä ennen tuo treeni on ollut aina vain sellaista kuntosalilla käyntiä, vailla mitään tavoitteita, pienillä painoilla, aerobiseen verrattavaa häsläystä.
Kahdessa vuodessa paino noussut 69kg -> 84Kg vähä rasvainen paino siis.
Parhaillaan kehon paino 89kg, mutta silloin siis rasvaa ja nestettä löytyi.
Itse en ymmärrä miksei porukka sulata että natuna kasvaa niin perkeleen hyvin. Minulla lihasten kasvatus ollut jatkuvasti nousujohteista, ilman animalia, ja animalin kera.
Animalin aion ottaa taas päälle syksyyn mennessä, kun aloitan taas kevyesti massoittamaan.
Sen olen kyllä pannut merkille että perus jannut salillamme eivät ole saaneet tuona 2 vuoden aikana oikeastaan yhtään lisää lihasta, eli aika helkutin suuri osa ihmisistä on varustettu niin paskoilla geeneillä että ei mitään sanaa.
toinen osa on taas niitä jotka eivät 2kk saa tavoite painoaan, joko lopettavat tai aloittavat hormoonien käytön :lol2:
Kehtaan kyllä väittää että aniharva sitä natuna kehittyy samaan tahtiin kuin itse kehityn. Tästä olenkin saanut jo kuulla 90000000 kertaa.
Minun herkkä elimistöni on siis ainakin innoissaan pienistäkin "boostauksista"