Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
JWO sanoi:
Minulle on aivan se ja sama uskovatko pakkislaiset. Keskiverto pakkislainen nyt on varustettu 20cm hauiksilla ja lukion papereilla, ja on saanut ensimmäisen kerran naista viime elonkorjuulla. :lol2:
jwo, turpakiinni ja laita niitä omia kuvia niin nähdään minkälainen pulkan naru sieltä suoltaa tätä scheissee :)

edit:
JWO sanoi:
Kehtaan kyllä väittää että aniharva sitä natuna kehittyy samaan tahtiin kuin itse kehityn. Tästä olenkin saanut jo kuulla 90000000 kertaa.

"
no niin, itse kehu riittää:D, nyt niitä :kuvia: todisteeksi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rahkanaama sanoi:
Tuo kuulostaa kyllä todella uskomattomalta. 14:sta kovan reenivuoden jälkeen otetaan jotain anal stikkiä ja penkki nousee kuukaudessa 20kg. Ei kyllä täsmää. :eek:

Olen treenannut 14 vuotta yhteensä kuntosalia, aikasemmat 10 vuotta itsepuolustuslajien kylkiäisenä, jolloin en päästänyt lihaksiani kasvamaan juurikaan, eli laihdutin jopa lihasmassaa pois juoksemalla, ym.. ruokavaliolla.

Olen vasta 2 vuotta treenannut kunnolla kehonrakennus mielellä. Sitä ennen tuo treeni on ollut aina vain sellaista kuntosalilla käyntiä, vailla mitään tavoitteita, pienillä painoilla, aerobiseen verrattavaa häsläystä.

Kahdessa vuodessa paino noussut 69kg -> 84Kg vähä rasvainen paino siis.
Parhaillaan kehon paino 89kg, mutta silloin siis rasvaa ja nestettä löytyi.

Itse en ymmärrä miksei porukka sulata että natuna kasvaa niin perkeleen hyvin. Minulla lihasten kasvatus ollut jatkuvasti nousujohteista, ilman animalia, ja animalin kera.

Animalin aion ottaa taas päälle syksyyn mennessä, kun aloitan taas kevyesti massoittamaan.

Sen olen kyllä pannut merkille että perus jannut salillamme eivät ole saaneet tuona 2 vuoden aikana oikeastaan yhtään lisää lihasta, eli aika helkutin suuri osa ihmisistä on varustettu niin paskoilla geeneillä että ei mitään sanaa.
toinen osa on taas niitä jotka eivät 2kk saa tavoite painoaan, joko lopettavat tai aloittavat hormoonien käytön :lol2:

Kehtaan kyllä väittää että aniharva sitä natuna kehittyy samaan tahtiin kuin itse kehityn. Tästä olenkin saanut jo kuulla 90000000 kertaa.

Minun herkkä elimistöni on siis ainakin innoissaan pienistäkin "boostauksista"

Joo, kyllähän sitä kehittyy natunakin mutta noi sun tulokset kuulostaa vähän hatusta revityltä.
laitahan :kuvia: niin nähdään vähän todisteita!

neutraali sanoi:
edit:
no niin, itse kehu riittää:D, nyt niitä :kuvia: todisteeksi

Ei oo kameraa ;)

Mun tyttöystävällä on kamera, mutta on espanjassa, ja tulee 1päivä takas.
Lupaan laittaa sulle "naru" ( :D ) niitä kuvia viellä lähiaikoina. :kippis1:

Mut en mä ole yhtään sen patimpi kuin tuon 84kg/180cm (ja kohtuu kiree) ;)

Pointti on se että tunnen hanurissanikin että kehitys ei ole viellä lähelläkään niin sanottuja "natu-maksimeja" :lol2:

JWO sanoi:
Mut en mä ole yhtään sen patimpi kuin tuon 84kg/180cm (ja kohtuu kiree) ;)

:
ja heti alkoi selittely ennenkuin yhtään kuvaa on edes nähty :lol2:

Etkös JWO sanonut, että kuvasi on irc-galleriassa? Ainakin nimimerki täsmäisi....

http://irc-galleria.net/view.php?nick=jwo&image_id=13564407

Eipä tuossa kyllä kropasta juuri kuvia ole...

Hurjalta kyllä kuulostaa tuo penkin tulosparannus, varsinkin kun treenannut olet noin kauan. Eiköhän tulosparannus johdu suurimmaksi osaksi pluskaloreista ("massotus").

arni sanoi:
Etkös JWO sanonut, että kuvasi on irc-galleriassa? Ainakin nimimerki täsmäisi....

http://irc-galleria.net/view.php?nick=jwo&image_id=13564407

Eipä tuossa kyllä kropasta juuri kuvia ole...

Hurjalta kyllä kuulostaa tuo penkin tulosparannus, varsinkin kun treenannut olet noin kauan. Eiköhän tulosparannus johdu suurimmaksi osaksi pluskaloreista ("massotus").

Sherlock ratkasee...
Sama kaveri...

Tyttöystävällään lukee profiilissaan:
Poissa 1.7.2005 asti:
Espanjassa!!! :D

:jahas:

:D

Linkki
Tossa olin ilman paitaa mutta TOIKIN on ihan paska...vanha, ja web-camillä napattu. Nyt olen: isompi, tiukempi (ehken noin ruskea)

Joo, on toi mun irc-profiili. Mun tyttöystävällä on muuten koneellaan musta iso läjä ilman paitaa kuvia, voin tonne irc:hen laittaa sitten niitä jossain vaiheessa ;)

Täytyy sanoa, että nuo "kiimakatseet" ei ainakaan minua 175kg penkkituloksesta vakuuta.

rahkanaama sanoi:
Täytyy sanoa, että nuo "kiimakatseet" ei ainakaan minua 175kg penkkituloksesta vakuuta.

Hei urpo, mä sanoin että tuo kuva on vanha, jo ajalta ennen animalin kokeilua edes. Silti en mä ees nyt saa kuin 160-165kg. Tule töölön kisahalliin kattomaan jos et usko, voin vaikka esitellä samalla sulle tiukat pakarani. b :D

Pointti oli se että massa kuurin aikana tuolloin penkki ykkönen kävi parhaillaan 175kg.

Ihme väittelyksi menee touhu. :rolleyes:

ps. tossa ilman paitaa kuvassa about 77-78kg paino. :D

Boxer-83 sanoi:
Hahhahahha ton näköinen (ja kokoinen) kaveri isoittelee neutraalille. Tipahdin penkiltä :hyper:
Vittu mitä urpoa täältä löytyy, kuka tässä on mitään isotellu?
Neutraali vain pyys kuvia musta, mutta vaikee tässä on heti löytää jos ei ole kuvia. Sanoin myös olevani vain 180/84 enkä yhtään päälle. Mulle on ihan sama minkä kokonen vuori siellä on. Kysymyshän oli nyt toimiiko animal, ja onko täällä yleensä käyty ees salilla. :lol2:

Kyllä musta löytyy tyttökaverilta pari kuvaa josta näkee että nyt kireenäkin saan tuon 160-165kg penkiltä. Sehän tässä oli haussa.
Kuvaa massakaudeltani ei löydy.
Postaamani kuva on vuoden vanha. :rolleyes:

Onko muuten niin nyt sitten että jos on natikka ni naama kiinni eikä saa puhua positiivisesta kehityksestään halaistua sanaa, ennen kuin paino on yli 100kg??
Näyttäkää mulle yksi naturaali joka painaa yli sata ja on alle 180 pitkä. :hyper: (kiree, ei mikään sikaläski)

Gdane sanoi:
Mullaki meinas vähä hymyä pukata ku Neutrista lainatessa tuli JWO:n kommenttiin sekaan sana "naru" :hyper:
Toi oli VITSI!!! aivan takuu varmasti neutraali ite tajusi ton! :D
(narut) ;)

JWO sanoi:
Näyttäkää mulle yksi naturaali joka painaa yli sata ja on alle 180 pitkä. :hyper: (kiree, ei mikään sikaläski)
No vaikka se neutraali. :hyper:

edit: lähteny muuten ihan lapasesta tää topicci. :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom