mxm sanoi:
JWO: yritin lähettää aiemmin viestin mutta tuli jotain häikkää.
Oliko sulla päällä mitään muuta kuuria, siis anabolista tuon Animal Stackin käytön aikana.
Oliko takana pidempi tauko, jonka jälkeen aloitit taas kovan treenin ja otit Animalin käyttöön?
En kovin helposti usko, että mistään Stackista olisi apua muussa kuin lompakon tyhjentämisessä.
Kreatiini oli runsailla mitoin mukana, eli tankkasin sitä koko tuon ajan kun söin kyseistä animalia, päivä annostus: noin 10-15g
Lisäksi hienosäädin ihan niin että otin massan lisäys juoman ennen salia, salin jälkeen ja illalla night protskua ja söin reilusti lihaa, riisiä, makaronia, juustoa.
Rasvaa tuli pikkusen koko sörsselistä, mutta lihas turposi sillä lailla että aivan jokainen salikavereistani alkoi kiven kovaa väittää että horkutan, kun viellä selkään ilmestyi finnejä.
Jos lasketaan koko naturaali massakuurini viimetalven alusta, tulos reilulta kahdelta kuukaudelta oli 7-8kg lisää painoa, josta tietysti oman osansa vievät neste ja rasva. Paino nyt kun krea ja kaikki vedetty pois (jopa palautus juoma jota en ole käyttänyt 4kk) +84kg ja rasvaprosentti on nyt todella hyvällä mallilla, eli alimpien vastalihasten alareunat näkyvillä.
Koko natumassotuksesta oli siis todella hyvät tulokset.
Treeni taustastani sen verran, että olen vaihtelevalla kurilla treenannut yli 14vuotta naturaalisti.
Se viellä kerrottakoot, että kaverini joka uskottelee pääsevänsä 1v päästä kehokisoihin on koko talven vastaavasti kuurittanut pikatestoa, decaa, ja syönyt 5-6 venkkua päivässä, mutta jää silti kirkkaasti minulle, vaikka natuilenkin.
Sen jälkeen kun kaiffa viellä nappasi palauttavat, lähti se viimeinenkin hyöty. :lol2:
Tällä tarkoitan, että tottakai suurin hyöty kaikesta on hyvien geneettisten ominaisuuksieni ansiota.
Aikaisemminkin olen natumassoitellut, mutta en päästä ikinä painoa yli 90kg, joten ihan kauheata jättiä en ole viellä itsestäni saanut.
Pian aion kyllä taas aloittaa massoituksen. ;)