Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iceman sanoi:Tässä tulee väistämättä se ajatus mieleen että jos vedät tällaisella annostuksella tribua, niin esim. 2kk:n "kuurin" hinnaksi tulee aika suolainen (jos 30g syöt päivässä niinkuin olit kirjoittanut, niin 250g pussi riittää reilu 8 päivää, joten esim. 2kk/8 viikkoa, samaa tahtia niin hinnaksi tulee 6,7 pussia eli n. 250€.. Pistää miettimään, että oisko sama tuolla rahalla ostaa jo kunnon dopingia.. Tarkoitus ei ole siis viduilla, mut ku käsitin vain et joka pvä syöt sen 30g, joten tuskin kandee sellaista annostusmäärää suositella ainakaan köyhille opiskelijatreenaajille. Itse söin eka viikon 10g/pvä. Nyt 8g/pvä ja seuraava vko 6g/pvä jne kunnes pussukka loppuu. Sen verran täytyy yhtyä Lobon mielipiteisiin, että treeni kyllä näyttää kulkevan ihan jees. Tarkempaa yhteenvetoa voin tehdä sit kun pussi on syöty loppuun, mut toistaiseksi näyttää hyvältä ja kreatiinia ei tosiaan mullakaan oo kuvioissa tällä hetkellä.. Palataan myöhemmin asian tiimoille
Jääkuningas sanoi:Mää taisin vetää tässäkin asiassa pohjat. Olen käyttäny vaivalla taskurahoista keränneitä kilikoita ja ostanut TESTIÄ 150 eurolla ja animal stakkia 75eurolla!!!!! prkl . Ei vittu että vituttaa!! ois pitänyt ostaa niilläkin rahoilla perusprotskuu ja kretiinia. :(
Aina ihmisiä riittää ostamaan noita tuotteita. Yli 200 eurolla toimimatonta tavaraa on aika paljon.Jääkuningas sanoi:Mää taisin vetää tässäkin asiassa pohjat. Olen käyttäny vaivalla taskurahoista keränneitä kilikoita ja ostanut TESTIÄ 150 eurolla ja animal stakkia 75eurolla!!!!! prkl . Ei vittu että vituttaa!! ois pitänyt ostaa niilläkin rahoilla perusprotskuu ja kretiinia. :(
Iceman sanoi:Tässä muuten By the way.. oma käyttökokemukseni tribuluksesta..
Eli 3.5. aloitin käyttämään ko. tuotetta ja eka kaks vkoa meni ihan mukavasti.. Maku oli kamalin mitä ikinä koskaan oon maistanut tai haistanut. Treeni kulki ihan kivasti ja kreatiini-offilla olin tribun käytön aloittamisesta asti.. Mitään muutoksia en huomannut kehossa (ei näppylöitä, ei turvotusta ym.) Annostus siis se 10g/vrk. Salilla en huomannut mitään tehon lisäystä. Treeni kulki hyvin, mut on se kulkenut loppukeväästä muutenkin.
Sit kolmannen viikon jälkeen alkoivat ongelmat... Maha alkoi oikuttelemaan eräänä perjantai-iltana ja luulin että oon vain syönyt jotain sopimatonta. Ikäänkuin maha ois ollu täynnä ilmaa, mut ei saanu röyhtästyä/pierastua ilmaa pois... Mahavaivat jatkuivat siitä perjantaista yli vkonlopun ja tiistaina maha oli tosissaan niin kipeä, että jouduin töissä menemään pukkariin hetkeks lepäämään. Tuntui kun kuumaa veistä ois käännelty mahassa, ja kauhean änkäämisen jälkeen sai pönttöön teelusikallisen kokoisen pökylän väännettyä. Töistä kotiin. Keskiviikkona menin lääkäriin. Kaikki mahdolliset kokeet otettiin ja kaikki oli ok. Loppuviikon olin saikulla ja treeniä ei voinut edes harkita.. Tribun jätin loppuviikosta (perjantaina) pois kokonaan ja maanantai-aamuna maha oli täysin normaali, ei kipua, ei ilmavaivoja (paitsi ne perus protskuleijat :D ). Sen jälkeen maha ei oo ollu kipee eikä oo mitään viitteitä antanut..Jotenkin vain yhdistän tän kivun tribulukseen.. mitään muuta selitystä en keksinyt. Mahatauteja on ollu ennenkin, mut silloin maha on ollu yleensä joko ripulilla tai sit oksennustauti...
Tribun jälkeen aloitin taas krean käytön ja treeni on sujunut nousujohteisesti edelleen. Jokainen tekee tästä omat johtopäätökset.. oma päätökseni on, että pussukka pysyy kaapissa enkä sitä raota enää, vaan se menee joko roskiin tai jollekin myyntiin.. Semmoinen tarina täälläpäin
Jääkuningas sanoi:Mää taisin vetää tässäkin asiassa pohjat. Olen käyttäny vaivalla taskurahoista keränneitä kilikoita ja ostanut TESTIÄ 150 eurolla ja animal stakkia 75eurolla!!!!! prkl . Ei vittu että vituttaa!! ois pitänyt ostaa niilläkin rahoilla perusprotskuu ja kretiinia. :(
veijo esso sanoi:Testasin minäkin weiderin tribua ja nyt kolmas viikko testiä menossa. Tulos: voimataso parani, erityisesti haba ja selkätreenissä sai laittaa lisää lämää. (suhtaudun kohtuu kriittisesti lisäravinteisiin ylipäätään.. mutta parin viikon tribun jälkeen tapahtui selvä kehityshyppy. Voihan olla että se olis tullu ilman tribuakin.. mutta hieno homma että välillä mennään eteen päinkin..)..
ja toinen kiistattoman selvä vaikutus: stondaa yöt läpeensä. Tämä ei ole mitään fiktiota, vaan näin on. Tämä efekti näkyy kyllä selvemmin kuin vaikutus treeniin, mutta mikäpä se siinä. Jatkan vielä jonkun aikaa omaa tribu-testiäni.
Reflexin kalliimpaa ryönää :lol2:veijo esso sanoi:Tiedz, mitä tribua vedät nassuun?
Tiedz sanoi:Reflexin kalliimpaa ryönää :lol2:
No en mä ainakaan hirveesti odota tolta ryönältä mutta kokeillaan nyt ihan huviksensa...lomarahat tuli nääs :lol2:Kipi I sanoi:Mitäs hyötyä siitä sitten jos vaan stondaa, mitä muutenkin tapahtuu ihan riittävästi Jos ei paino nouse tai voima kasva niin se taas siitä tribusta
jwo, tuo sun analyysis on , itellä krea kyllä wörkkii mutta ripulus ei, vaikka 2kertaan oon testannu.JWO sanoi:Jos kärsii totaallisesta massattomuudesta, eikä vaan saa massaa oikeen mistään lisää ja treeni on ihan seis ja tekisi jotain mieli koittaa....älä koita, sillä et sinä tälläisestä mitään sillon hyödy.
:
todennäköisesti krea on nostanut painoasi, mulla se ainakin nostaa toisin kuin ripulus.JWO sanoi:Itselläni kyseinen tuote yhdistettynä runsaaseen kreatiinin mättöön nosti kyllä painoa aika monta kiloa, sekä pukkasi jopa pientä hormooni finniä selkään, jotka lähtivät välittömästi "kuurin" jälkeen pois.
:
energinen olokin varmaan johtuu kofeiinista, ei ripuluksestaJWO sanoi:Edit: Mitäs muuten, oletteko ihmiset panneet merkille että runsaat kofeiini määrät aiheuttaa ärtyneisyyttä/agressiivisuutta. Ehkä koffarikin isoilla määrillä vaikuttaa ihmisen hormooni toimintaan?