Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Piti vielä lisätä sen verran että kreatiinin jätin minäkin pois tämä tribu-testin ajaksi. glutaakin vain teelusikka per palautusjuoma. muuten parit päivän protskudrinkit aivan kuten normaalistikin ja sit tuo jo lähes lainvastaista makua lähentelevä tribu..

..kauhulla odotan jo iltaa kun pitää taas tuo nyssäkkä kaiva esille :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
L0b0 sanoi:
Ai niitä 'Gynoja' :D Ei oo näkyny. Olen nyt puoltoista viikkoa kiskonut 30g päivässä. (aamulla 10g, päivällä 10g ja illalla 10g) Kapseleina ei edes viitti laskee, yli 40 anyways. Tulokset on nousujohdannaisia salilla ja kova agre päällä rautaa nostellessa, mut se on ominaista mulle muutenkin.

Vielä en ainakaan ole saanut mitään irti tästä aineesta.

Gynoja gynoja :D

Katsotaan kolmannen viikon kohdalla mikäli sulla tavaraa riittää. Sillon huomasin itse ekat.

..Ja tuli juuri kokeiltua tribua kahvin kans.. Kahvi tuhoaa kyl osan tuosta paskan mausta.. eli kandee kokeilla. Kuppi vahvaa kahvia/ 3-4g tribua niin menee vielä jotenkin alas. Kokeilin kyllä sitä rahkaa mut taju oli lähtee.. Aika sissi se joka oli rahkan joukkoon vaan laittanu.. huh

No ei se rahkatribumoukku mikään mun pvän kohokohta ole... Tarvii kokeilla tota kahvihommaa itekin!

Olisko tällanen idea mitään,juotte sen tribun niinku viinaa pojat ottaa.

Eli toiseen lasiin tribu ja vedet ja toiseen lasiin vettä/mehua. Pidätetään hengitystä ja huikalla tribuvesi alas, ja sitten vesi/mehu samaan putkeen.

Ei pitäis mehun kanssa olla kovin paha hujaus. Itse olen nuorena koskisen korvalääkettä joskus noin ottanut... :)

Yhden mielenkiintoisen asian olen kokeiluni ajan huomannut. Minä en normaalisti näe unia (tai siis kaikkihan unia näkee, mutta en niitä muista) en miesmuistiin muista nähneeni juuri yhtään unta. Mutta nytkun ammennan miehisen annostuksen tribua naamariin ja viimeinen 10g just ennen nukkumaanmenoa, niin olen nähnyt lähes poikkeuksetta joka yö ihan hillittömiä seikkailu-unia. Sellaisia toimintapätkiä, joissa itse olen tietty sankari, mutta välillä ne menee todella skitsoiksi ja pelottaviksi. Viime yönä olin mm. duunipaikan kokouksessa, ja sitten hetken päästä kalastelemassa työkavereiden kanssa ja lopussa taistelimme jotain ihme metsähirviöitä vastaan :D

Onko muilla sattunut vastaavaa? Yhdistän tän tribuun, koska tää alkoi just ku alotin napsimaan ja loppuu varmasti sitku lopetan :)

L0b0 sanoi:
Yhden mielenkiintoisen asian olen kokeiluni ajan huomannut. Minä en normaalisti näe unia (tai siis kaikkihan unia näkee, mutta en niitä muista) en miesmuistiin muista nähneeni juuri yhtään unta. Mutta nytkun ammennan miehisen annostuksen tribua naamariin ja viimeinen 10g just ennen nukkumaanmenoa, niin olen nähnyt lähes poikkeuksetta joka yö ihan hillittömiä seikkailu-unia. Sellaisia toimintapätkiä, joissa itse olen tietty sankari, mutta välillä ne menee todella skitsoiksi ja pelottaviksi. Viime yönä olin mm. duunipaikan kokouksessa, ja sitten hetken päästä kalastelemassa työkavereiden kanssa ja lopussa taistelimme jotain ihme metsähirviöitä vastaan :D

Onko muilla sattunut vastaavaa? Yhdistän tän tribuun, koska tää alkoi just ku alotin napsimaan ja loppuu varmasti sitku lopetan :)
Itseasiassa mainitsin jossain threadissa aiemmin, että mulle on käynyt samoin. Joskus vuosia sitten ostin ribua pari purkkia ja otin sitten illalla muutamia tabuja kun piti mennä reenaamaan (määrä ei tosin ollut likikään 10g). Jostain syystä alkoikin väsyttämään suatanasti ja menin nukkumaan. Kyseinen yö tunnetaankin menneisyydessäni "liskojen yönä". Heräilin pariin kertaan nähden "mörköjä". Olin mm. näkevinäni jonkun hahmon istuvan tuolilla, jossa oli vain vaatteita kasassa ja kaikkennäköistä muuta outoa. Sillon pelotti nukkua... :nolo:

Proteos sanoi:
Itseasiassa mainitsin jossain threadissa aiemmin, että mulle on käynyt samoin. Joskus vuosia sitten ostin ribua pari purkkia ja otin sitten illalla muutamia tabuja kun piti mennä reenaamaan (määrä ei tosin ollut likikään 10g). Jostain syystä alkoikin väsyttämään suatanasti ja menin nukkumaan. Kyseinen yö tunnetaankin menneisyydessäni "liskojen yönä". Heräilin pariin kertaan nähden "mörköjä". Olin mm. näkevinäni jonkun hahmon istuvan tuolilla, jossa oli vain vaatteita kasassa ja kaikkennäköistä muuta outoa. Sillon pelotti nukkua... :nolo:

Kiva kuulla, etten ole yksin tän kanssa :) Muistaakseni nyt reilun viikon aikana joka yö olen nähnyt hillittömiä unia. Nukun kyllä erittäin sikeästi, mutta silti muistan unet ja ne on todella todentuntuisia (mikä on täysin uutta minulle) Ja osittain HELVETIN pelottavia...varsinkin kun muistaa kaiken. Liekkö tällä efektillä jotain tekemistä runsaan Follitropiinin ja Lutropiinin erityksen kanssa... Mene ja tiedä, mutta eiköhän tämäkin selviä viimeistään siinä vaiheessa kun "testaus" operaatio on saatu loppuun. Eli kun pussi on tribupussi on tyhjä.

amagro sanoi:
Vetikö kaveri överit siitä tribusta vai miksei tänne tulle sitä raporttia? :)

Mä oon vain vetäny sen 10g/vrk. Kyllä sen nyt siinäkin pitäis huomata jos pientäkään vaikutusta on. Viikko takana ja toistaiseksi en oo huomannu yhtään mitään. Ehkä aavisuksen ruokahalut on kasvanu mikä voi olla ripun ansiota. Who knows.. Treeneissä en oo huomannu mitään. Koitetaan nyt vetää tuo säkki kuitenkin loppuun niin sit oon omalla kohdallani asiasta viisaampi.

Hengissä ollaan vielä :D

Tribua on nyt kiskottu tuo 250g pussi kymmenkertaisella annostuksella. Listaan alle 'tulokset'

- Friikki unia joka ikinen yö!!!
- Suoro jöpöttää tavallista enemmän, vaikka ei ole mitään syytä (ei kauniita naisia lähettyvillä, eikä mitään muutakaan)
- Treeni on kulkenut sikahyvin ja painot olleet nousujohdannaisia jo pidemmän aikaa (vaikea sanoa johtuuko tribusta)

Pussi on nyt siis syöty, pidän hieman taukoa ko. tuotteesta, mutta kokeilen vielä toisenkin. Tämä testi ei ole vielä päättynyt, kun en ota tästä vielä ihan täyttä tolkkua. Sarjapainojen nousu kuuluu kuvioon ilman tribuakin, mutta jotenki persauksissa on sellainen hytinä, tai alitajuisesti sen vain yhdistän suoraan tribuun...mene ja tiedä, mutta ottakaa miehekkäät annokset, jos 'tuloksia' haluatte. Ja tulokset siksi sitaatissa, että niitä ei edelleenkään ole todistettu.

L0b0 sanoi:
Pussi on nyt siis syöty, pidän hieman taukoa ko. tuotteesta, mutta kokeilen vielä toisenkin.

Vai kannattaako ostaa kuoriloina/kapseleina sitä 750mg niin ei toi maku haittaa menoa. Vai liekö edes haittaa kun on jo pussi mennyt, tosta erectuksesta olen kuullut muualtakin että keulisi ilman syitä. Itselläni toimi vähän vaikka vedin noita 750 kapseleita ohjeen mukaan, mutta voi johtua että itselläni taitaa olla aika alhainen oma H taso.

No kapselit on niin pirun kalliita ja jos olisin ottanut 30g puhdasta tribua kapseleista (jotka sisältää 650-760mg) tribua, niin purkki olis mennyt parissa päivässä, joten edullisemmaksi tulee suu mutturalla imeä jauhoa

Pistin juuri tilaukseen Hardcoren Tribulustuotteen, pistän sit ekan viikon jälkeen kommentteja. Tilasin myös piruttaen ABB:n rasvanpolttajan, koska puolen vuoden dieettiä jäljellä enää pari viikkoa ja ajattelin repästä kaiken irti. Myös arginiinia tuli ostettua.

L0b0 sanoi:
No kapselit on niin pirun kalliita ja jos olisin ottanut 30g puhdasta tribua kapseleista (jotka sisältää 650-760mg) tribua, niin purkki olis mennyt parissa päivässä, joten edullisemmaksi tulee suu mutturalla imeä jauhoa

Niin joo aivan. Olimpa taas :david:

Uutta tietoa:

Tänään vedin helvetillisen jalkatreenin ja kintut vapisee vieläkin...hurrr...Oli tuskaa jopa kävellä salilta kotia.

Aloitin treenin kevyellä kyykyllä. Sitten isot limput tankoon ja kovia kymppejä puskemaan. Raudat tuntuivat höyhenen kevyeltä, ei muutakuin 20kg alltogether lisää tankoon ja kauheella raivolla vääntämään ja hyvinhän ne nousi!

Kyykky tulokseni on junnannut pitkään paikoillaan. En ole kylläkään lyhyitä voimasarjoja puskenutkaan, vaan aika pitkää settiä heittänyt, mutta yllätyin ihan itsekin, kun sain lapata rautaa huolella tankoon ja tanko solmussa vääntää, niin että verisuonet päässä poksahteli!

Muutenkin treenipainot nousseet lähes poikkeuksetta kaikissa liikkeissä.

Olin vielä helvetin väsynyt ennen salille menoa, pitkä työpäivä takana (heräsin jo 0530) + työmatkat, enkä ottanut mitään treenistimulantteja, en mitään.

Edit: Kreatiininkin jätin pois tuossa pari viikkoa sitten, kun tötsä loppui ja ajattelin pari kuukautta olla ilman.

Mitenkään tätä ei voi suoraan yhdistää Tribulukseen, muta suosittelen kyllä lämpimästi kaikille, että kokeilisitte! Ei siinä mitään menetäkään, paitsi muutaman kympin massia, mutta voisi sen veikkoset huonomminkin tuhlata!

L0b0 sanoi:
Kiva kuulla, etten ole yksin tän kanssa :) Muistaakseni nyt reilun viikon aikana joka yö olen nähnyt hillittömiä unia. Nukun kyllä erittäin sikeästi, mutta silti muistan unet ja ne on todella todentuntuisia (mikä on täysin uutta minulle) Ja osittain HELVETIN pelottavia...varsinkin kun muistaa kaiken.

Posketon homma. Miksei noita myydä surrealisteille? Jos Dali maalas risupartasia tauluja ilmankin Tribulusta niin minkänäköistä 3-D -armaggeddonia se olis vetänyt kanvaasille triplakuurilla. :evil:
Itse asiassa mä en usko noihin treenivaikutuksiin, mutta ihan alko kiinnostaa noi unet ja sitten miltä se maistuu..

(Siis tän palstan läpilukemisen jälkeen en usko vaikutuksiin.)

Kattelin jotain noita jenkkien ja englannin lisäravinnekauppoja,hakusanaks laitoin pro hormone ja aika monessa niissä tuotteissa oli tribulusta..Mitäs noi pro hormoonit oikeasti on?Ei tää nyt välttämättä tähän ketjuun kuulu mutta ku on nyt muutenkin jo niin pitkä niin jatketaan..tää on kyllä ollut ihan mielenkiintoista luettavaa.

edit:Joo söörtsi unohtu..löyty jo linkki
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=10036&highlight=pro+hormoonit

Voi kuulostaa vähän friikiltä, ku mä sanon näin (Ne tietää kyllä, ketkä on tuotetta maistanut), mut mä oon alkanut pikkuhiljaa tykkäämään tribun mausta ja pitämään sitä lisäravinteena muiden joukossa :D

L0b0 sanoi:
Hengissä ollaan vielä :D

Tribua on nyt kiskottu tuo 250g pussi kymmenkertaisella annostuksella. Listaan alle 'tulokset'

- Friikki unia joka ikinen yö!!!
- Suoro jöpöttää tavallista enemmän, vaikka ei ole mitään syytä (ei kauniita naisia lähettyvillä, eikä mitään muutakaan)
- Treeni on kulkenut sikahyvin ja painot olleet nousujohdannaisia jo pidemmän aikaa (vaikea sanoa johtuuko tribusta)

Pussi on nyt siis syöty, pidän hieman taukoa ko. tuotteesta, mutta kokeilen vielä toisenkin. Tämä testi ei ole vielä päättynyt, kun en ota tästä vielä ihan täyttä tolkkua. Sarjapainojen nousu kuuluu kuvioon ilman tribuakin, mutta jotenki persauksissa on sellainen hytinä, tai alitajuisesti sen vain yhdistän suoraan tribuun...mene ja tiedä, mutta ottakaa miehekkäät annokset, jos 'tuloksia' haluatte. Ja tulokset siksi sitaatissa, että niitä ei edelleenkään ole todistettu.

Tässä tulee väistämättä se ajatus mieleen että jos vedät tällaisella annostuksella tribua, niin esim. 2kk:n "kuurin" hinnaksi tulee aika suolainen (jos 30g syöt päivässä niinkuin olit kirjoittanut, niin 250g pussi riittää reilu 8 päivää, joten esim. 2kk/8 viikkoa, samaa tahtia niin hinnaksi tulee 6,7 pussia eli n. 250€.. Pistää miettimään, että oisko sama tuolla rahalla ostaa jo kunnon dopingia.. Tarkoitus ei ole siis viduilla, mut ku käsitin vain et joka pvä syöt sen 30g, joten tuskin kandee sellaista annostusmäärää suositella ainakaan köyhille opiskelijatreenaajille. Itse söin eka viikon 10g/pvä. Nyt 8g/pvä ja seuraava vko 6g/pvä jne kunnes pussukka loppuu. Sen verran täytyy yhtyä Lobon mielipiteisiin, että treeni kyllä näyttää kulkevan ihan jees. Tarkempaa yhteenvetoa voin tehdä sit kun pussi on syöty loppuun, mut toistaiseksi näyttää hyvältä ja kreatiinia ei tosiaan mullakaan oo kuvioissa tällä hetkellä.. Palataan myöhemmin asian tiimoille :)

Suositut

Back
Ylös Bottom