Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mainosten mukaan pitäisi nostaa omia testotasoja huristen! Samoin, kuten LH-tasoja. Katson jos saan tutun lekurin kautta mittauttaa omat tasoni ennen ja jälkeen. Mmmmm...mielenkiinnolla odotan tuloksia :) Kerron sitten kuinka kävi :)

Pieni hinta siitä, että saa kylmää faktaa pöytään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm.. Ehkä tässä itsekin voisi kusta sen muutaman juuron ja testata ihan avoimin mielin kyseistä tuotetta. Loppupelissä se nyt on puolen illan humala noilla rahoilla joten turhaan sitä rahaa menee muutenkin.. Luultavasti ainakin sen masun saa sekaisin mut toisaalta kreatiinitankkaus tekee täysin saman + mukava pääkipu lisäksi :)

Iceman sanoi:
Hmm.. Ehkä tässä itsekin voisi kusta sen muutaman juuron ja testata ihan avoimin mielin kyseistä tuotetta. Loppupelissä se nyt on puolen illan humala noilla rahoilla joten turhaan sitä rahaa menee muutenkin.. Luultavasti ainakin sen masun saa sekaisin mut toisaalta kreatiinitankkaus tekee täysin saman + mukava pääkipu lisäksi :)

Minkäs merkkistä tribua ajattelit ostaa?

hctribulus.jpg

Tätä. Varmaan ens maanantaina aloitan ja vedän eka viikon 10g/päivä ja sit jollain 5g/päivä loput. Katsotaan sit nouseeko pippeli vai savuaako perse... Treenit jatkuu samanlaisena ja asenne on yhtä negatiivinen kuin yleensäkin ;)

Noniin, ensimmäiset 20 nappia alhaalla. Ei tunnu vielä missään, pierettää ja vatsassa velloo, mutta tätä sattuu mulle muutenkin. Eli tätä en vielä laita Tribuluksen piikkiin. Treenit on takana ja kierrossa mukana kreatiinit + efut.
Ekat treenit takana, joten paha vielä mitään sanoa katsellaan pari päivää eteenpäin...

Käytössä tosiaan noi Pakkiksen kaupassakin olevat tribut. Tolkullisen määrän noita ainakin saa päivässä ammentaa. Tuntuu itsestäkin vähän pahalta tämmöiset annokset, mutta tutkimuksen eteen on nähtävä vähän vaivaa.

20 nappia :D

Kun mä puhuin vatsakivuista niin mä en puhunut mistään "pyrstöyskästä". Mä tarkoitan nyt syntien sovittamista helvetin kiirastulessa,niin kovat ne kivut mulla ainakin oli :evil:

Mutta hienoa, että uhraudut tieteen nimissä. Ja pidä meidät sitten ajan tasalla.

sellasta vaan....

että mitenkäs sanoisitte te jotka tiedätte näistä hormoonitasojen vaikutuksista jotain, että kuinka paljon testotasojen pitäisi nousta että sillä olisi todella jotain merkitystä lihaskasvulle? Joku 70% kasvu vaikuttaa hienolta, mutta jos vaikutuksen aikaansaamiseen tarvitaan tasojen moninkertaistuminen normaalista (kuten kai vähän vahvemmilla aineilla saadaan), niin liekö tämän tribuluksen vaikutuksista mitään hyötyä?

Nimittäin kun ihmisellä on joitakin arvoja joiden kaksinkertaistuminen tietää hengenlähtöä tai ainakin vakavia vaikeuksia (esim. jos hemoglobiini nousee 150 =>300), ja joitakin arvoja jotka saavat olla kymmenkertaiset ennekuin mitään akuuttia ilmenee.

Noniih, hyvin alkoi tämäkin testi, pukkas kuumeen ja kunnon flunssan päälle. Nyt alkaa olo pikkuhiljaa normalisoitua ja huomenna homma alusta ja takas salille. Annostus edelleen se 20 kapselia vuorokaudessa ja jätän kaikki muut voiman"lisäys"valmisteet kokonaan pois, niin näkis sen todellisen "vaikutuksen" :D

Kävin luontaistuotekaupassa mutkat, löytyi pussi tuota samaista Hardcore Tribulusta 250g pussukka, piti ostaa täydennykseksi, kun purkki alkaa käydä vähiin, ei pitkään kestä isoilla annoksilla.

Mutta sen sanon, että voi veljet! Tuo jauhe maistuu ihan vitulle ja varpaanvälille, kaikista karmeimman makuinen ja hajuinen lisäravinne mitä olen ikinä (korostan, IKINÄ) maistanut / haistanut - HYI VITTU!

Jauhetta suositellaan 1g 3 krt päivässä. otan 10g päivässä. aamulla 5g ja illalla 5g..Katsotaan kuinka käy.

L0b0 sanoi:
Kävin luontaistuotekaupassa mutkat, löytyi pussi tuota samaista Hardcore Tribulusta 250g pussukka, piti ostaa täydennykseksi, kun purkki alkaa käydä vähiin, ei pitkään kestä isoilla annoksilla.

Mutta sen sanon, että voi veljet! Tuo jauhe maistuu ihan vitulle ja varpaanvälille, kaikista karmeimman makuinen ja hajuinen lisäravinne mitä olen ikinä (korostan, IKINÄ) maistanut / haistanut - HYI VITTU!

Jauhetta suositellaan 1g 3 krt päivässä. otan 10g päivässä. aamulla 5g ja illalla 5g..Katsotaan kuinka käy.

Kannattaa ostaa niitä kapseleita niin ei joudu taisteleen tuon pulverin kanssa josta kyllä :urjo: lentää.

Iceman sanoi:
hctribulus.jpg

Tätä.

Katsotaan sit nouseeko pippeli vai savuaako perse... Treenit jatkuu samanlaisena ja asenne on yhtä negatiivinen kuin yleensäkin ;)

HAHAHAHAHAHAHAHA!!! V1tun hauska :D :lol2:

Kiitos :D

kaenkky sanoi:
Kannattaa ostaa niitä kapseleita niin ei joudu taisteleen tuon pulverin kanssa josta kyllä :urjo: lentää.

Joop, mut kapselit on puolet kalliimpia. Kapselipurkki, joka painoi 125g makso 30e. 250g puhdasta Tribua maksoi jauheena taasen vain 33e =) Joten mieluummin satsaan tohon jauheeseen, kun ei aineen toimivuudesta kauheasti ole experienssiä =)

Annostuksena otan nyt 3 x yksi suht kukkurallinen ruokalusikka. Aamulla, päivää ja illalla. En ole jaksanut ruveta edes mittailemaan paljonko tulee, mutta yli 10g / päivä anyways.

Itse joskus söin kaksi 120 kpl purkkia ja aika suurilla annoksilla ja huomioita oli että akne paheni ja seisoi ilman sn kummempaa syyt' :)

Dodiih. Laskeskelin, että jos päivässä ottaa kolmesti 5g, eli reilun ruokalusikallisen, niin siitä tulee 15g ja tämä vastaa n. 23 kapselia (jos kapselissa on 650mg) Tribulusta. Eli hyvä satsi..

Tähän mennessä en ole huomannut mitään eroa, en treeneissä, enkä muussakaan. Aamulla meinas vaan peitossa olla reikä nivusten kohdalla, kun oli niin järkky seisokki, mutta tämä voi johtua nyt pienestä selibaatistakin.

Ei tämä nyt oikeen potki, ei! Kohta viikko takana ja hyvällä annostuksella menty. Ehkä hieman helpommin ottaa eteen, mutta mitään muuta "dramaattista" en ole havainnut. Sarjapainot on hieman nousseet salilla, mutta nousujohdannaisesti ne on muutenkin viimeaikoina menneet. En tiedä onko Tribulla osaa, mutta erittäin antoisasti treeni on kyllä viimeaikoina kulkenut. Tosin olen aika helposti stimuloitava ihminen, eli jos uskon täysillä, että tämä potkii, niin placebo voi saada ihmeitäkin aikaan.

On aika tuplata annostus. 30g vuorokaudessa. 10g x 3 (aamulla, päivällä ja illalla) Mun teräsvatsa ei ole enää moksiskaan, eli Ribulusta ei esiinny. 30g vastaa 46 (650mg) kapselia :D Aika frikki määrä, mutta katsellaampa viikko etiäpäin.

Luonnetta tämä on ainakin kasvattanut helvetin pahan makunsa vuoksi. Tämän jälkeen pystyy syömään mitä tahansa valittamatta.

Pakkohan se oli nyt sitte ottaa kokeiluun tuokin myrkky... mut kyllä nyt ymmärrän Mikeä kun se sanoi et vittu mitä paskaa... Oikeasti en oo itsekään ELÄISSÄNI maistanu pahemman makuista töhnää kuin mitä tämä oli... siis ei jumalauta, ajattelin jeesusta, rynnäkkökivääriä, kauniita naisia ja kaikkea niiden väliltä vaan ei auttanu... tuo paskan maku syöpyi makuelimiin ja sain vaivoin pidettyä "hissin" alhaalla.

Anyways, oli pakko vetää tuo moska alas "pommeina". Eli wc-paperin palaselle jauhetta, tiukka käärö ja mehun kans alas... muuten ei menny.
SIIS :urjo: perkele kaikkea sitä ihminen maistaakin... heh. Katsotaan nyt milllaiset annostukset menee.. tuota saatanaa en kyl ota ku kerran päivässä. On niin muikea eväs että :D

Jep omia kokemuksia kans... eli reilun kuukauden oon napsinut n. 3-5 g pväs(2-3krtaa jaettuna). Paino on noussut 5 kg(90->95) ja olen ottanut 5 liikkeestä kovimmat treenirautani ever ja oon treenannut kummiskin yli 15v eli ei jokapäiväistä herkkua. Kreatiinin alottelin jo ennen tribuja about 2-3vkoo aikasemmin ja mitä kokemuksia mul on kreatiinista niin tribu ois voinut pikkasen "potkiakin". Yleensä saan kreatiinista sen 1-2 kiloo ja tosiaan nyt tuli 5 eli tyytyväisiä ollaan. Finnejä tuli jonkun verran ekan parin vkon jälkeen ja nyt nekin tuntus olevan vähenemään päin.

Rehellisyyden nimis olen kyllä treenannut ja syönyt ehkä paremmin kuin koskaan, mutta silti noin monesta liikkeestä enkkasarjat lyhyessä ajassa laittaa miettiin. Kysees oli HC:n tuote. Arvaan et joku miettii et mitä v...a mainostan tääl, mut vilpitön olen kun sanon et ainakin itse olen tyytyväinen. Niin ja se maku peittyy ihan ok, ku laittaa sen vaikka rahkan sekaan. Palkkariin ja pretankkauksiin en suosittele. Tyhjään mahaan tribu voi tehä huonot sävärit. Lähti ainakin kerran ihan rehelliset laatat kun vedin tyhjään massuun.

Eli eli...Mistäs se nyt sit johtuu, kun toisilla tuntuu toimivan ja toisilla ei?

Näppyjä ollaan ainakin kaikki saatu :p

Edit: piti vielä kysymäni, että onko muille ku mulle tullut niitä pieniä paukamia kehoon?

amagro sanoi:
Eli eli...Mistäs se nyt sit johtuu, kun toisilla tuntuu toimivan ja toisilla ei?

Näppyjä ollaan ainakin kaikki saatu :p

Edit: piti vielä kysymäni, että onko muille ku mulle tullut niitä pieniä paukamia kehoon?

Ai niitä 'Gynoja' :D Ei oo näkyny. Olen nyt puoltoista viikkoa kiskonut 30g päivässä. (aamulla 10g, päivällä 10g ja illalla 10g) Kapseleina ei edes viitti laskee, yli 40 anyways. Tulokset on nousujohdannaisia salilla ja kova agre päällä rautaa nostellessa, mut se on ominaista mulle muutenkin.

Vielä en ainakaan ole saanut mitään irti tästä aineesta.

Suositut

Back
Ylös Bottom