Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Joo kyllä tää tribulus testi on myös mun osalta ohi. Pari purkkia tuli syötyä. Treenissä en huomannut minkäänlaista hyötyä. Panetus kylläkin lisääntyi huimasti ja paska haisi ihan sietämättömän pahalle.. Ja lisäksi rupesi puskemaan pientä gynon poikasta vasempaan nänniin, joten kokeilusta oli varmaan enemmän haittaa kuin hyötyä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari viikkoa tuli syötyä.Ainoa mitä huomasin oli että EHKÄ panetti hieman enemmän ja sekin hiipui loppua kohden,eli syön nuo loput 1vko on 1vko off.Tuskin tulee enää ostettua ellei tuu vastaan jotain mega tarjousta.

Just teen lisäravinnetilausta ja silmäni osu tähän tribulus shittiin.. Äkikseltään luin tätä threaddia ja näytti että suuri osa jengistä pitää tuotetta täytenä sontana ja osa kehui että jees..

Eli laitanko tilaukseen vaiko enkö? Vielä pikainen gallup.. vai ostanko samalla hynällä kaljaa?

Mun mielestä ei kannate sohlata rahojaan moiseen vaikka itekki olen joskus niin tehnyt :D mutta päätöshän on tietty sinun..tai voithan sä koittaa ja liittyä sitte meihin jokka sanoo et paskaa se on :D

veijo esso sanoi:
Eli laitanko tilaukseen vaiko enkö? Vielä pikainen gallup.. vai ostanko samalla hynällä kaljaa?
Älä osta tribua äläkä kaljaa, prodee,maltoo,vitskut,kalaöljyt+ ja kreaa niilläkin rahoilla :thumbs:

Tuolla kun aiemmin joku kertoi vaimonsa :urjo: reaktiosta pelkkään tribuluksen hajuun...
Tribulushan on siis aivan loistava tuote vaimojen/tyttöystävien painonhallintaan!
Jos oma kulta alkaa turpoamaan vääristä paikoista niin ei muuta kun tribulus-kuuria itelle :kippis1: :david:

Älkää testatko ellette ilmaiseksi tavaraa saa, mulla 2testiä takana eikä vaikutuksia.

veijo esso sanoi:
Just teen lisäravinnetilausta ja silmäni osu tähän tribulus shittiin.. Äkikseltään luin tätä threaddia ja näytti että suuri osa jengistä pitää tuotetta täytenä sontana ja osa kehui että jees..

osta olutta. jätä tibulukset junnuille.

Itsekkin pistän oman lusikkani soppaan, ostin tässä pari päivää sitten Weiderin Tribulus testerristä.
otan 3 kpl päivää kohden nyt oon huomannu että reenitehoa tällä aineella saa ainakin lisättyä melkosesti, tää on varmaan melko yksilöllinen juttu että toisilla toimii ja toisilla taas ei. onhan nää ollu jo melko kauan myynnissä että jos tää aivan paskaa ois niin ei tätä montaa vuotta myötäs vuodesta toiseen. oli kuulemma tehtaaltakin jo yhdessä välissä tässä syksyllä tribulukset loppu ku oli myyty tuotetta niin kovasti :david: .
placeboa tai ei :worship:

TestoMani| sanoi:
Itsekkin pistän oman lusikkani soppaan, ostin tässä pari päivää sitten Weiderin Tribulus testerristä.
otan 3 kpl päivää kohden nyt oon huomannu että reenitehoa tällä aineella saa ainakin lisättyä melkosesti, tää on varmaan melko yksilöllinen juttu että toisilla toimii ja toisilla taas ei. onhan nää ollu jo melko kauan myynnissä että jos tää aivan paskaa ois niin ei tätä montaa vuotta myötäs vuodesta toiseen. oli kuulemma tehtaaltakin jo yhdessä välissä tässä syksyllä tribulukset loppu ku oli myyty tuotetta niin kovasti :david: .
placeboa tai ei :worship:
Se on paskaa ja piste, ensinnäkin nuin onnettomalla määrällä ei mitään tuloksia ei voi saada kun huomattavasti kovemmillakaan määrillä ei mitään tapahdu. Kaikkea muutakin paskaa on myyty kauan aikaa vaikka ne ei toimikaan joten älä hyvä mies osta tuota tuotetta enään, tai no jos placéboa saat niin mikäs siinä.

SIPI sanoi:
Joo kyllä tää tribulus testi on myös mun osalta ohi. Pari purkkia tuli syötyä. Treenissä en huomannut minkäänlaista hyötyä. Panetus kylläkin lisääntyi huimasti ja paska haisi ihan sietämättömän pahalle.. Ja lisäksi rupesi puskemaan pientä gynon poikasta vasempaan nänniin, joten kokeilusta oli varmaan enemmän haittaa kuin hyötyä.

Gynoa tribuluksella :thumbs:
Kohta alkaa protskutkin lykkäämään kasvua tissiin.

Mulla varastossa yksi pussi tibua, uskallankohan enää syödä. Viime kerralla loistavat placebot ja treeni kulki, eiköhän taaskin toimi, uskoa tai ei.

Eihän teillä vanhoilla roinareilla tuommoiset supernatu-kamat potki vaikka laittaisitte tribut suoraan kankkuun.

Noh.. tuli tuota testattua. Vetelin annostuksen yli kolminkertaisena, mutta mitään vaikutusta en huomannut. En edes panetusta, v*tutusta jälkeenpäin kylläkin. Kävin sitten kuukauden jälkeen mittauttamassa tasot, kun ajattelin ettei noi kassit taida toimia. Asteikolla 10 - 38, mun arvot on 19. En tiedä mitä oli ennen tribulusta, mutta eipä nuo mihinkään pilviin noussut..

Aimo Mättö sanoi:
Noh.. tuli tuota testattua. Vetelin annostuksen yli kolminkertaisena, mutta mitään vaikutusta en huomannut. En edes panetusta, v*tutusta jälkeenpäin kylläkin. Kävin sitten kuukauden jälkeen mittauttamassa tasot, kun ajattelin ettei noi kassit taida toimia. Asteikolla 10 - 38, mun arvot on 19. En tiedä mitä oli ennen tribulusta, mutta eipä nuo mihinkään pilviin noussut..

Tuota olen itsekin miettinyt, että jos vaikka testauttaisi nuo testosteronitasot ihan mielenkiinnosta! Missä testautit, tekevätkö terveyskeskuksessa?

Flesh sanoi:
Tuota olen itsekin miettinyt, että jos vaikka testauttaisi nuo testosteronitasot ihan mielenkiinnosta! Missä testautit, tekevätkö terveyskeskuksessa?

Terkkarissa testautin. Pyysin ottamaan samalla teston, kun ottivat muitakin kokeita.

Jumppaope sanoi:
Kohta alkaa protskutkin lykkäämään kasvua tissiin..

Mulle se ainakin toi.. On siitä tainnut joku muukin aiemmin mainita. Ja sitäpaitsi sen gynon voi saada natunakin esim. murrosiässä.

Jumppaope sanoi:
Eihän teillä vanhoilla roinareilla tuommoiset supernatu-kamat potki vaikka laittaisitte tribut suoraan kankkuun

Hoh hoijaa.. onkin tullut roinattua niin vitusti, että varmasti johtuu siitä, kun ei tuo SUPER-MEGA-KERRASSAAN-NIIN-VITUN-MAHTAVASTI-KAIKILLA-NATUILLA-TOIMIVA-TRIBULUS tuonut mulle mitään placeboa treeneihin.

Jumppaope sanoi:
Kohta alkaa protskutkin lykkäämään kasvua tissiin.

Mulla varastossa yksi pussi tibua, uskallankohan enää syödä. Viime kerralla loistavat placebot ja treeni kulki, eiköhän taaskin toimi, uskoa tai ei.

Eihän teillä vanhoilla roinareilla tuommoiset supernatu-kamat potki vaikka laittaisitte tribut suoraan kankkuun.
Hehän sen vasta huomaavatkin paremmin

Suositut

Back
Ylös Bottom