Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Oon natu ja kerran olen testannut. Huomasin vakutuksen noin viikon päästä. Vois sanoa, että vaikuttaa aikalailla. Vilkkaus lisääntyy huomattavasti ja rauta tuntuu kevyemmältä. Tulee hieman agressiivinen olo, suuttuu helpommin. Veljellä reaktio on samanlainen ja kyllä huomaan, kun hän sitä ainetta käyttää. Tiedä sitten tuosta aineesta...

En lukenu viestiketjua yhtään, laitoin vaan omat kokemukset...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri avasin Weiderin Tribulus purkin ja ajattelin sen purkillisen testimielessä nykästä. Katsotaan tuleeko mitään tuntemuksia.
Raportoin jos/kun mitään vaikutusta tunnen.

Kyllä mä uskon, että toisilla tuo ryönä voi jollain tavalla toimiakin...kropat ovat kaikilla erilaisia ja toiset ovat herkempiä eri aineiden vaikutuksille, joten miksi ei. Täytyis itekkin ottaa tota neljä purkkia ja heittää ne kuurina hetulaan ja katsoa alkaako panettamaan enemmän :D

Olen naureskellut isojen miesten valituksia tribuluksen mausta. Eihän tuollainen pienen määrän nauttiminen voi olla noi vaikeaa.

Vetäisin äsken aamupalan jälkeen tribut veteen sekoitettuna ja ylöspäinhän riisipuuro pukkasi :urjo:

Viimeksi oli kapseleita, mutta nyt tuota saatanan "nuuskaa". Miten jokin voi olla noin pahan makuista. Täytyy keräillä voimia ja yrittää kohta uudelleen. Oikein hävettää olla tällainen neiti. :wall:

Oke, kai tänne voi laittaa...

olen uusi tulokas tällä palstalla, treenannut vähän yli vuoden.

Kehitys on ollu ihan kivaa, jos katsoo taakse päin, tein aloittelijan virheen että treenaa koko kropan joka sali kerta, olen treenannut nyt n 7kk silleen kunnolla.

Ei kai tosta kreatiininkäytöstä oo haittaa TEST'in kuurilla? Voisko Leader C4-System'iä käyttää ikäänkuin tehonlisääjänä vaikka rasvaongelmaa mulla ei ole (rasva 8%) ja sitten voiko sitäkin käyttää kreatiinikuurilla vai pitääkö kaikki vetää erikseen?
Kun haluis kokeilla vähän "kovempia" buustereita.

Luin vähän viestiketjua, en nähnyt mitään kreatiinin maininnasta testosteronin kanssa, mutta mielummin kysyy täällä kuin että luo uuden threadin.

tänks :hyper:

Fridrik sanoi:
en nähnyt mitään kreatiinin maininnasta testosteronin kanssa, mutta mielummin kysyy täällä kuin että luo uuden threadin.
tänks :hyper:
Noilla tuotteilla ei ole mitään tekemistä testosteronin kanssa :kakka:

Fridrik sanoi:
On siis sama käyttääkö vai ei kreatiinia samaan aikaan TEST'in kanssa, tänks.

Jos haluat panostaa varmasti ja tutkitusti toimivaan tuotteeseen, osta kreatiinia. Nuo testoboosterit on edelleenin vähintäänkin kyseenalaisia tuotteita.

Niin, vaikka moni kyllä on antanut positiivista palautetta. Myös pidempään treenanneita. Tosin käytetyt annostukset ovat olleet eri luokkaa, kuin purkin kyljessä mainitut. Kaipa tuota tribulusta vois joskus huitaista pari purkkia, reilulla annostuksella, kun se on halpaakin.

Riippuuhan se kreatiininkin toimivuus henkilöstä. Jos tutkimus tehtäis mulla tulos ois se että kreatiini on perseestä ja vaikutus korkeintaan lumetta. Mä ainakin uskon että tribulus voi joillain ihmisillä toimia. Toimiihan kreatiinikin.

No se on 100% faktaa että krea toimii varmaan 80% ihmisistä jollain tavalla, nousee paino tai tulee voimaa tms. tribuluksesta ei ole yhtään kattavaa tai luotettavaa tutkimusta edes olemassa. On se kumma kun krea tuntuu toimivan lähes jokaisella tutulla ja tribuluksesta ei tunnu hyötyvän kukaan. Tribuluksen toimivuus perustuu luulosairauteen pitkälti, onhan tuota jo 2kertaan tullu itsekin kokeiltua isommillakin annostuksilla, paska mikä paska. Ostakoon ken haluaa se ei mulle kuulu, mutta itse en voi ainakaan kenellekään suositella tuota.

Tulee suhtauduttua aina varauksella tribuluksen tapaisiin aineisiin. Testattu on ja turhaksi todettu. Kreasta on sen sijaan parempia kokemuksia.

kreatiini toimivaa?

Sumu sanoi:
Jos haluat panostaa varmasti ja tutkitusti toimivaan tuotteeseen, osta kreatiinia. Nuo testoboosterit on edelleenin vähintäänkin kyseenalaisia tuotteita.

Vaikka en olekaan treenannut kuin vuoden ja risat, ja käyttänyt kreatiinia (mukaanlukien tauot) 6kk, niin se ei ole antanut merkittävästi.. mitään. Sama se miten sitä ottaa.
Moni kehonrakentaja nauraa sille, että pitää olla dextro, kreatiini, glutamiini, palautusjuoma ja ateriankorvikkeita, jos haluaa massaa. Ja mua jo hymyilyttää.

Mutta kyllä mä rahaa niihin tulen aina tuhlaamaan, nyt kun niitä on käytetty jo vuosi... mutta siis kreatiinia puoli vuotta.

Loppuen lopuksi mikään niistä ei "toimi", ei niissä ole kuin ruokaa nesteenä.

Fridrik sanoi:
Vaikka en olekaan treenannut kuin vuoden ja risat, ja käyttänyt kreatiinia (mukaanlukien tauot) 6kk, niin se ei ole antanut merkittävästi.. mitään. Sama se miten sitä ottaa.
Eipä se kreatiini mullakaan kummosesti toimi, silti voin sitä suositella kaikille koska se todellakin valtaosalla toimii.

Fridrik sanoi:
Moni kehonrakentaja nauraa sille, että pitää olla dextro, kreatiini, glutamiini, palautusjuoma ja ateriankorvikkeita, jos haluaa massaa.
.
Sille ylenpalttiselle hifistelylle ja stressaamiselle nauretaan kun tärkeämpää olisi itse treeni, ravinto ja lepo. Lisäravinteet on LISÄravinteita :)

Fridrik sanoi:
Kehitys on ollu ihan kivaa, jos katsoo taakse päin, tein aloittelijan virheen että treenaa koko kropan joka sali kerta, olen treenannut nyt n 7kk silleen kunnolla.
Mikäs virhe tuossa mielestäsi on tapahtunut, kts esim tämä?

Nyt alkaa tribut menemään alas, kiitos flunssan. Sekoitan nuuskan pieneen tilkkaan vettä, minkä saa kerralla heitettyä alas. Tosimies nielaisee tietysti pulverit suoraan kurkkuun.

Vaihdoin samalla ohjelman hst:hen ja aloin turpoamaan ihan silmissä ;)

En kuitenkaan uskalla tribulusta kenellekkään suositella, toisin on kreatiinin kanssa. En sitäkään junnuille tuputtaisi. Jokainen ottakoon mitä itselleen katsoo parhaimmaiksi.

ähhh

Tylerd sanoi:
Eipä se kreatiini mullakaan kummosesti toimi, silti voin sitä suositella kaikille koska se todellakin valtaosalla toimii.

Ja kun sanoin, että ei merkittävästi, niin tarkoittaa kanssa sitä. Toki autto se vähän ja jatkossakin vähän, mutta ei se anna siipiä hevoselle kuitenkaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom