Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä kreatiiniin sijoitus on paljon järkevämpää kuin tribuun mielestäni, kuten varmasti myös 90% muiden pakkislaistenkin... :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo

Lampunjalka sanoi:
Kyllä kreatiiniin sijoitus on paljon järkevämpää kuin tribuun mielestäni, kuten varmasti myös 90% muiden pakkislaistenkin... :thumbs:

enkä väitä vastaan :hyper:, tulen itse aina käyttämään kreatiinia joka tapauksessa.

argh, ei muuta kuin, että kreatiini on todistetusti toimiva, mutta testosteronit yleisesti ottaen ei. okei. Mutta joka tapauksessa, jos haluaa parempaa pumppia voi kokeilla jotain toistakin buusteria.

Fridrik sanoi:
kreatiini on todistetusti toimiva, mutta testosteronit yleisesti ottaen ei.
Selvennetään nyt vielä kerran!

Noilla buustereilla joiden olisi tarkoitus nostaa testosteroni tasoja EI ole mitään tekemistä testosteronin kanssa.Totta vitussa testosteroni eli mieshormoni toimii, se on sanomattakin selvä.

edit: Niin ja testosteronia saa apteekista reseptillä, jos noi höpöhöpö tuotteet toimisi kuten luvataan olisi nekin reseptillä, että sillee...........

Tylerd sanoi:
edit: Niin ja testosteronia saa apteekista reseptillä, jos noi höpöhöpö tuotteet toimisi kuten luvataan olisi nekin reseptillä, että sillee...........
Oiva pointti tylerd! Eli ei testoa ilman reseptiä, se pysyköön ohjenuoranamme jatkossakin :thumbs:

Fridrik sanoi:
Ja kun sanoin, että ei merkittävästi, niin tarkoittaa kanssa sitä. Toki autto se vähän ja jatkossakin vähän, mutta ei se anna siipiä hevoselle kuitenkaan.

No onko tuo nyt joku ihme? Mikään lisäravinne ei tasan tarkkaan tuo kuuta taivaalta.

argh, ei muuta kuin, että kreatiini on todistetusti toimiva, mutta testosteronit yleisesti ottaen ei. okei. Mutta joka tapauksessa, jos haluaa parempaa pumppia voi kokeilla jotain toistakin buusteria.

Ota selvää asioista ennen kuin menet jauhamaan tuota paskaa testosteronista yhdellekkään ihmiselle. Tässä sitä taas ollaan kun ei osata erottaa lisäravinteita RESEPTILÄÄKKEISTÄ.

Fridrik sanoi:
Ja kun sanoin, että ei merkittävästi, niin tarkoittaa kanssa sitä. Toki autto se vähän ja jatkossakin vähän, mutta ei se anna siipiä hevoselle kuitenkaan.
No voi helevetti, turhakai kreatiinilta tai ylipäätänsä miltään lisäravinteelta on mitään tooppingin kaltaisia boostauksia syytä odottaakaan :david:
Se vähäinenkin apu on aina eteenpäin ;)

Itse käytän tällä hetkellä Tribulusta, vaikea sanoa vaikuttaako se testoarvoihin, kun ei oo mahdollisuutta sitä verikokein testata, mutta uskoisin että jotain perääkin sen testotasoja nostavassa vaikutuksessa voisi olla. Ennen jauheen paha maku teki hankalaksi päivittäisen nauttimisen, mutta sitten totesin että suurin ongelma oli jauheen huono sekoittuminen, eli nesteeseen jäi paakkuja jotka tarttuivat suuhun ja kurkkuun ja paha maku kesti pitkän aikaa. Sama ongelma tuli jos koitti laittaa jauheen lusikalla suuhun ja niellä nesteen kera, jauhe takertui suun limakalvoille ja edessä oli hampaiden pesu ja harja oli ruskeana. Nyt sotkenkin Tribuluksen aina lämpimään veteen, jolloin se sekoittuu täydellisesti. Vähän maitoa ja jotain makeaa sekaan (esim. makeutettu palautusjuomajauhe) ja kertakulauksella alas, niin pahaa makua ei juuri edes huomaa.

Itse otan Tribulusta yleensä ennen treeniä siinä toivossa että se voimistaisi treenin aiheuttamaa testosteronitason nousua. Toimiiko se, sitä en osaa sanoa. Halusin vain pahasta mausta kärsiville muistuttaa että monet huonosti sekoittuvat jauheet (esim. kreatiini) sekoittuvat paremmin lämpimään kuin kylmään nesteeseen. Kaikki eivät kuitenkaan halua maksaa extraa siitä että ostaa Tribuluksensa kapseleissa.

Testasin tribua eikä toiminut mulla. Testot ja LH mitattiin ennen aloitusta ja 6 viikon päivittäisten tupla-annosten jälkeen. Ihan samanlaiset arvot. Ja vielä niin että LH, jota sen tribun siis nimenomaan piti nostaa ennen 3,0 ja tribuilla 2,9. Tribu oli Weiderin. :urjo:

123jippo sanoi:
Testasin tribua eikä toiminut mulla. Testot ja LH mitattiin ennen aloitusta ja 6 viikon päivittäisten tupla-annosten jälkeen. Ihan samanlaiset arvot. Ja vielä niin että LH, jota sen tribun siis nimenomaan piti nostaa ennen 3,0 ja tribuilla 2,9. Tribu oli Weiderin. :urjo:

Kohta varmaan joku tribu-uskovainen väittää sen johtuvan siitä, että et uskonut tuotteen voimaan. Tribulus nostaa testotasoja vain jos siihen uskoo :D

Maso sanoi:
Kohta varmaan joku tribu-uskovainen väittää sen johtuvan siitä, että et uskonut tuotteen voimaan. Tribulus nostaa testotasoja vain jos siihen uskoo :D

Niinku mun yks kaveri jota en ollu nähny salilla yli kuukauteen. No..oli ruvennu vääntämään juuri tätä tribulus kapselia naamaan (jo 2vk) ja väitti kiven kovaa että kyllä auttaa. Hauistakin tehdessä painoja on saanut lyödä lisää 4kg!! :rock: EI JUMA!

Kuuntelin suu auki että johan nyt on perkl ja sit se sano et olivat kysyneet luontaistuotekaupassa et onko hän kilpaurheilija, koska tämä luokitellaan douping aineeksi! No mulle ihan sama...kreatiini, hera, kana riittää mulle..

Gasp sanoi:
Kuuntelin suu auki että johan nyt on perkl ja sit se sano et olivat kysyneet luontaistuotekaupassa et onko hän kilpaurheilija, koska tämä luokitellaan douping aineeksi!

Niillä oli velvollisuus varmistaa se!!! :hyper:

Hairahduin aikoinani ostamaan Dorian Yatesin Pro-testiä. Ekassa treenissä olin ihan mehuissa ja treeni kulki. Sitten ei mitään apua treeniin, mutta kiveksiä vihloi "kuurin" aikana. Jotain taikaa siinä siis oli kun kiveksiä vihloi mutta treeniin se ei niinkään vaikuttanut.

Gasp sanoi:
olivat kysyneet luontaistuotekaupassa et onko hän kilpaurheilija, koska tämä luokitellaan douping aineeksi!

Tuossa onkin hyvä mainoskikka. Kun pari teiniä edes vilkuileekin Tribulukseen päin, niin myyjä paikalle varoittamaan douping rikkomuksesta. Vielä kun laittaa ne purkit oikein vaikeaan paikkaan ylähyllylle ja iso "K-18 SISÄLTÄÄ DOPING-AINETTA!" kyltti viereen niin myynti on taattu :D

Duunikaveri käytti tribulusta dietillä ollessaan..
Noh paketissahan luvataan elimistön omien arvojen nousevan - ne nousi, nimittäin maksa-arvot. Duunipaikan pakollisessa verikokeessa Alat 220, lopetti käytön ja viikon välein verikoe reilun kuukauden päästä alat normaali.. Jos se paska kerta nostaa pahimmillaan arvot samoiks ku kymmenen ryssää päivässä ei tartte miettiä kumpaa ottas, taitaa olla peruskunto vitoset jopa halvempiakin..

stealth sanoi:
Valehteleeko vai puhuuko totta??
10x :anssi: tai se että se sen sanoo sivuillaan on varmaan totta:), muu ei. todennäköisesti sillä on myynnissä kyseistä tuotetta.

stealth sanoi:
Ari Kokkonen sivuillaan sanoo tribuluksen toimivan itsellään suurempina annoksina. Valehteleeko vai puhuuko totta??

Selailepa tätä threadia, niin näet et porukka on vetänyt moninkertaisia annoksia ilman mitään näkyvää hyötyä! Kokkosen on hyvä puhua tribuluksesta kun testotasot on muutenkin korkealla:jahas:

Suositut

Back
Ylös Bottom