Kokeile ottaa Tribuluksen kanssa B-ryhmän vitamiineja, sinkkia ja riittävä määrä rasvahappoja, sillä näitä kaikkia tarvitaan testosteronin luonnolliseen tuottamiseen kiveksissä.
Proteiinien pilkkominen ja kova harjoittelu on voinut kuluttaa kehon B vitamiinit loppuun, joka saattaa estää testostoronin muodostusta. Sama pätee sinkkiin jo lieväkin sinkin puutos laskee testosteronin perustasoja veressä.
Tribusta tuskin on apua jos ravintopuolessa on aukkoja verrattuna treeniin määrään ja vaativuuteen.
Sori, että mainostan (en ole Berocan:kaan jälleenmyyjä), mutta esim. Apteekki valmiste Berocca on erinomainen lisäravinne kenelle tahansa kovaa treenaavalle siinä on kaikki B ryhmän vitamiinit, C-vitamiinia ja sinkkiä. Apteekkivalmisteissa on myös se etu, että ne sisältävät 100% varmuudella sitä mitä luvataan oikeat määrät. Sen takia itse suosin vitamiini täydennyksessä apteekkivalmisteita.
Itse vedin beroccaa aina samalla kun Tribulusta...
Minulla on kuitenkin yli 15 vuoden kokemus treenaamisesta ja useista eri lajeista itselleni on ollut Tribusta apua. Ei Tribulus kuitenkaan mikään taika aine ole, joka auttaisi oikomaan treenin perusteissa tai ravinnon puolesta.