Orava
Chef
Jaahas, eräsnimeltä mainitsematon lisäravinne firma on taas saanut uuden kätyrin, Wuh Wuh!Demoritus sanoi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas, eräsnimeltä mainitsematon lisäravinne firma on taas saanut uuden kätyrin, Wuh Wuh!Demoritus sanoi:
Mike sanoi:Just, voi lol. Karvojen kasvu ja agressiot meinaa helvetinmoista testotason nousua. Tribuluksella karvoitusta lisää, meinasin kuolla nauruun :D
ps. Itä-Saksan kuulamiesten ja naisten salainen ase on ollut kautta aikain ihan oikeat horkat.
Demoritus sanoi:Itse huomaan rintakarvojen lisääntyneen kasvun helposti, koska olen luonnostaan lähes posliini rintojen alueelta. En tiedä onko testo-tasoni sitten luonnostaan helvetin alhaiset. Empä ole käynyt mittaamassa lekurissa. :whip:
Pelkkä tribulus ehkä nostaa testotasoja joku 30-70% veikkaisin ja ANDRO + DHEA + Tribu kombo vetää testo tasot 200-300% ylöspäin.
Demoritus sanoi:Itse huomaan rintakarvojen lisääntyneen kasvun helposti, koska olen luonnostaan lähes posliini rintojen alueelta. En tiedä onko testo-tasoni sitten luonnostaan helvetin alhaiset. Empä ole käynyt mittaamassa lekurissa. :whip:
Pelkkä tribulus ehkä nostaa testotasoja joku 30-70% veikkaisin ja ANDRO + DHEA + Tribu kombo vetää testo tasot 200-300% ylöspäin.
Andro on jo niin tehokas supplementti, että siinä alkaa tulla jo näitä kovempien aineiden käyttäjien sivuvaikutuksia kuten nännit alkavat herkistyä ja tapittaa kuin naisilla kun testo alkaa muuttua estrogeeniksi. (itse en siihen sivuvaikutukseen keksinyt mitään hyvää ratkaisua aikoinaan) Penkki tulos nousi 20% ja muutkin tulokset nousivat ropisten, joka oli hyvä tulos, sillä olin silloin treenannut itseni jo hyvään kuntoon heralla, kreatiinilla.
Suurimmaksi osaksi en itse käytä hyvän ruuan lisäksi muita suplementteja kuin hyvälaatuista heraa ja kreatiinia, mutta silloin tälläin tulee otettua testiin kovempia boostereita. Joten puheet lisä-aine firmojen kätyrinä olemisesta eivät pidä paikkaansa. Hyvä laatuista heraa ostan lähinnä maun takia vaikka halvemmillakin heroilla pääsee hyvään tulokseen jos vaan kestää niiden huonon sekoittuvuuden ja maun.
Nuo boosterit kuten Tribu tuskin toimii jos ravintopuoli, lepo ja treenipuoli ei ole jo ennen sitä kunnossa.
Niin joo, onhan se nyt ihan vitun sama asia verrata esim kofeiinin stimuloivaa vaikutusta kuin kehon perustoimintoa hormonien tuotannon tiimoilta. Herätkää nyt jumalauta jo tähän maailmaan. Ihme sällejä välillä tälläkin forumilla.neutraali sanoi:Placeboa tai ei, naurattaa kun täällä tribulus teilataan totaalisesti(myös itse) sitten jotain vitun tauriinia kehutaan maasta taivaisiin joka ei kyllä toimi yksinään yhtään mihinkään.
Mike sanoi:Hohhoijakkaa, jos nuo ikinä olisivat totta, mitä ne EIVÄT ole, kiellettäisiin nuo täysin myös jenkeissä. 300% nousu testotasoissa meinaisi normaaleilla arvoilla aikamoista määrää vuorokaudessa. Sama kuin vetäisi reippaan sustan viikossa. Tätä kun jatkettaisiin vuositolkulla, alkaisi eturauhanen laulamaan karaokea. Eli placebo miehet ihan rauhassa vain vaikka kiviä syömään, nekin toimii ihan vitusti.
No siirretään tämä sitten doping puolelle. Tiesitkö, että jos tuo sun hatusta vedetty kombo toimisi, olisi aivan sama, vetäisitkö sitä vai sutturaa? "Hei, mä löysin hyvän kombon, vetää sustaa 250mg viikossa, päälle kun ottaa metyylejä niin kyllä potkii, pitää vain olla treeni ja ravinto kunnossa."Demoritus sanoi:Puuh... Ei viitsisi toistella itseään kirjoitin jo edellisissä viesteissäni, että andro on ehdotettu kiellettyjen aineiden listalle lisättäväksi Yhdysvaltain Kongressissa.
"Well the obvious candidates are the traditional prohormones - androstenedione, norandrostenedione, 4-androstenediol, 1-androstenediol and so on and so forth. " Tuossa lista kielletyksi ehdotetuista suplementeista, joita vielä saa laillisesti ostaa jenkeissä koko artikkeli: http://www.bodybuilding.com/fun/saveandro.htm
Joo no pakkohan se on jotenkin puolustaa tuotetta jota myy. Tauriini ei yksistään toimi, se oli vain mielipiteeni. Kofeiinin kans muka toimii ja silloinkin luulen että kofe on se ainut toimiva aine. Verratahan voi vaikka mitä aineita keskenään jos siltä tuntuu ja näiden vertailun otin sen takia puheeksi kun kumpikin on lisäravinteita.Mike sanoi:Niin joo, onhan se nyt ihan vitun sama asia verrata esim kofeiinin stimuloivaa vaikutusta kuin kehon perustoimintoa hormonien tuotannon tiimoilta. Herätkää nyt jumalauta jo tähän maailmaan. Ihme sällejä välillä tälläkin forumilla.
Mike sanoi:No siirretään tämä sitten doping puolelle. Tiesitkö, että jos tuo sun hatusta vedetty kombo toimisi, olisi aivan sama, vetäisitkö sitä vai sutturaa? "Hei, mä löysin hyvän kombon, vetää sustaa 250mg viikossa, päälle kun ottaa metyylejä niin kyllä potkii, pitää vain olla treeni ja ravinto kunnossa."
Demoritus sanoi:Se ei ole hatusta vedetty vaan jenkki bodarin kirjasta, joita tiiliskivi supplementti raamattuja minulla on parikin tuolla kellarissa pölyttymyssä.
Netistä löytyy myös tietoa kombon toimivuudesta. Lisäksi kaikki aineet ovat jenkeissä ostettavissa luontaistuotekaupoista ja niitä saa ostaa kuka tahansa vaikka 5v lapsi jos haluaa vaikka noiden käyttöa ei suositella alle 18v henkilöille.
Demoritus sanoi:Puuh... Ei viitsisi toistella itseään kirjoitin jo edellisissä viesteissäni, että andro on ehdotettu kiellettyjen aineiden listalle lisättäväksi Yhdysvaltain Kongressissa.
"Well the obvious candidates are the traditional prohormones - androstenedione, norandrostenedione, 4-androstenediol, 1-androstenediol and so on and so forth. " Tuossa lista kielletyksi ehdotetuista suplementeista, joita vielä saa laillisesti ostaa jenkeissä koko artikkeli: http://www.bodybuilding.com/fun/saveandro.htm
Tylerd sanoi:Sain tulokset testoista ja 13 Viitearvot 8,2-34......Sitähän nyt ei tiedä kukaan mitä olisi ollut arvot ilman tribulusta, mutta ei järin korkeelle noussut 3viikon kokeilulla (~5,6g/päivässä):thumbs:
Vitun vähän on juu :wall: no kyllä se sieltä nousee, mutta ei näköjään kuningas-Tribuluksella ;) Nyt ainankin omalla kohdallani riittää toi Tribulus kokeilu, kerran aiemmin koitin eikä silloinkan mitään....liekö panetuksen kasvaminenkin pelkkää Placeboa :jahas:osku sanoi:Tuo on vähän tuo...
Tylerd sanoi:Vitun vähän on juu :wall: no kyllä se sieltä nousee, mutta ei näköjään kuningas-Tribuluksella ;) Nyt ainankin omalla kohdallani riittää toi Tribulus kokeilu, kerran aiemmin koitin eikä silloinkan mitään....liekö panetuksen kasvaminenkin pelkkää Placeboa :jahas: