Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lampunjalka sanoi:
Mulla oli ihan sama juttu! Suosittelisin SF:ää vois olla kans jotain yllättäviä vaikutuksia niinku kreallakin :lol2:

Joskus kolmisenvuotta sitten ostin sf kreatiinia ja se tuntu olevan ihan perseestä,siinä oli joku outo hajukin.Tilasin nyt sitä hc tribulusta 250g/29e ni mäkin pääsen mukaan tähän suureen tribulus seikkailuun! :D

neutraali sanoi:
mulla maksoi muutaman sentin päälle 30e purkki/200kpl ja 2purkkia otin eli noin 60e menee tähän testiin. Testin kestoksi tulee muuten noin 50 päivää, loppua kohden nostan annosta.

Katsoin että 250g jauheena maksaa 50e. Sillä sais jo heraakin kivasti :rolleyes:

Itse kokeilin Tribulusta ja huomasin karvoituksen lisääntyvän rinnassa, ruokahalun kasvavan lievästi ja muutaman finnin ilmestymisen selkään, lievää agressiivisuutta ja panetusta ja lievästi normaalia energisempi olo oli kuurin aikana ja palautuminen treenistä oli nopeampi.

Joten kyllä tuote lisää testosteri tasoja.

Olen treenannut yli kymmenen vuotta natuna ja käytin Tribun kanssa samaan aikaan hera protskua, kreatiinia ja multivitaamiini lisää.

Tosin Tribu ei varmaan toimi kunnolla jos on käyttänyt kovempia roinia treenissään.

Demoritus sanoi:
Itse kokeilin Tribulusta ja huomasin karvoituksen lisääntyvän rinnassa, ruokahalun kasvavan lievästi ja muutaman finnin ilmestymisen selkään, lievää agressiivisuutta ja panetusta ja lievästi normaalia energisempi olo oli kuurin aikana ja palautuminen treenistä oli nopeampi.

Olen treenannut yli kymmenen vuotta natuna ja käytin Tribun kanssa samaan aikaan hera protskua, kreatiinia ja multivitaamiini lisää.

Tosin Tribu ei varmaan toimi kunnolla jos on käyttänyt kovempia roinia treenissään.

Millä annoksilla?Mitä merkkiä?Miten pitkään?

Demoritus sanoi:

:lol2: :anssi:

Olen kokeillut tribua ohjeiden mukaan annosteltuna sekä reiluina yliannostuksina. Ekalla viikolla V-A-L-T-A-V-A erektsiooni oli KAIKKIEN havaittavissa, samoin tuntui antavan energiaa. Triblus suorastaan P-A-K-O-T-T-A-A kalun pystyyn. Mutta viikon jälkeen ei enää mitään tehoa. Puolisen vuotta kesti tribu-seikkailu, on se vähän "rahat pois" tuote sekin.

osku sanoi:
Millä annoksilla?Mitä merkkiä?Miten pitkään?

Olen kokeillut kahta eri merkkiä US Product linen Tribua, jossa oli samassa tabussa myös Saw Palmettoa, sinkkiä ja E-Vitamiinia ja tuota Boostmanin pulveria.

US Product Linen Tribu oli tehokkaampaa tuo Boostmanin pulveri on aika mietoa, mutta kyllä sekin toimi.

Noin kuukauden tai sen mitä purkki riittää kokeilin.

Tribut otin aina protsku drinkin kanssa samaan aikaan. Yleensä aamulla ja illalla ennen nukkumaan menoa. US Product linen Tribua otin kolme tabua päivässä ja boostmanin pulveria noin teelusikallisen aamulla ja illalla.

Parhaaseen tulokseen pääsee kun ottaa androstenedione + DHEA tribujen kanssa, mutta tuo androstedione ei ole sallittu Suomessa ostin sitä aikoinaan jenkkilästä, jossa sielläkin se on nykyään siirtymässä kiellettyjen suplementtien listalle. Androstenedione siis on testosterinin esi-aste, jonka kivekset muuttavat testosteroniksi. Androstenedione oli aikoinaan itä-saksan kuulamiesten salainen ase.

EDIT: Mutta olen kokeillut Pelkkää Tribuakin ja täysin vakuuttunut siitä, että se nostaa testo tasoja ainakin itselläni. Andro + DHEA + Tribu kombo on tosin 3-4 kertaa tehokkaampi.

Demoritus sanoi:
Itse kokeilin Tribulusta ja huomasin karvoituksen lisääntyvän rinnassa, lievää agressiivisuutta ja panetusta ja lievästi normaalia energisempi olo oli kuurin aikana ja palautuminen treenistä oli nopeampi.
Just, voi lol. Karvojen kasvu ja agressiot meinaa helvetinmoista testotason nousua. Tribuluksella karvoitusta lisää, meinasin kuolla nauruun :D

ps. Itä-Saksan kuulamiesten ja naisten salainen ase on ollut kautta aikain ihan oikeat horkat.

Massamaster sanoi:
Olen kokeillut tribua ohjeiden mukaan annosteltuna sekä reiluina yliannostuksina. Ekalla viikolla V-A-L-T-A-V-A erektsiooni oli KAIKKIEN havaittavissa, samoin tuntui antavan energiaa. Triblus suorastaan P-A-K-O-T-T-A-A kalun pystyyn. Mutta viikon jälkeen ei enää mitään tehoa. Puolisen vuotta kesti tribu-seikkailu, on se vähän "rahat pois" tuote sekin.

Huomasin tosiaan itekin että alussa oli jotain havaittavia vaikutuksia ja sen jälkeen ei mitään.Oliskohan tota sitten paras syödä 1vko on/1vko off...No vitustako senkin tietää.

Demoritus sanoi:
... huomasin karvoituksen lisääntyvän rinnassa, ruokahalun kasvavan lievästi ja muutaman finnin ilmestymisen selkään, lievää agressiivisuutta ja panetusta ja lievästi normaalia energisempi olo ...
Tätä sanotaan teini-iäksi :hyper:

Demoritus sanoi:
Androstenedione oli aikoinaan itä-saksan kuulamiesten salainen ase.

Niinkuin Mike tuossa sanoikin jo, ..tut ne mitään androstenedionea vedelly siellä!
Naisetkin ihan reilusti popsivat methandrostenoloneja. (ei ole ihan sama kuin androstenedione) :david: Niiden salainen ase oli se kuula. "Die Kugel"

Antero

Kyllä toi androstenedione on ihan loistokamaa... hinta on vaan ihan mieletön!

Otin aikanaan mega-pron anteroita. Ohjeen mukaan olisi pitänyt ottaa 1 kapseli ennen treeniä. Napsin niitä tasaisesti, muistaakseni n.6 kapselia päivässä ja tulokset nousi vauhdilla. Vaikutus oli jotain vitosten luokkaa! OIKEESTI!
Rahaa meni muistaakseni n.100 egeä.

Eikös jotain jenkki-kuulamiehiä kärynny just ton andron takia?

Kyl ne toimii, testattu on.
Minun mielestä on täysin mahdollista toi kuulajuttu..

:offtopic:

lospegos sanoi:
Kyllä toi androstenedione on ihan loistokamaa... hinta on vaan ihan mieletön! Otin aikanaan mega-pron anteroita. Ohjeen mukaan olisi pitänyt ottaa 1 kapseli ennen treeniä. Napsin niitä tasaisesti, muistaakseni n.6 kapselia päivässä ja tulokset nousi vauhdilla. Vaikutus oli jotain vitosten luokkaa! OIKEESTI! Rahaa meni muistaakseni n.100 egeä. Eikös jotain jenkki-kuulamiehiä kärynny just ton andron takia? Kyl ne toimii, testattu on.
Minun mielestä on täysin mahdollista toi kuulajuttu.. :offtopic:

No olet varmaan ainoa jolle se on auttanut, dioni versio kun on vielä huonompi kuin diolit. 100mg dionista vajaa 6mg muuttuu testoksi, diolista sentään vajaa 16mg, loput tuhoaa maksa. Dioni-version lisäongelma on vielä se, että se muuntuu hyvin helposti estroksi. 1-testo toimii (on muuten suurin osa näistä pro-horkuista kemisti Patrick Arnoldin kehittämiä, sama heebohan kehitti THG:n), varsinkin sen metyyli versio, jota kokeilin (yks 5mg tabu vastaa varmaan kolmea ryssää). Ei jenkkityöntäjiä ole kärynnyt androstendionista vaan ihan kunnon kamasta. 60x 5 mg Metyyli-1-testoa maksaa vajaat 16 euroa

Suositut

Back
Ylös Bottom