- Ikä
- 43
Sitä kutsutaan tribuliksi.neutraali sanoi:Testissä se on nyt täälläkin(toistamiseen), välillä <b>ripulia</b> . 400 tabua käytettävissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä kutsutaan tribuliksi.neutraali sanoi:Testissä se on nyt täälläkin(toistamiseen), välillä <b>ripulia</b> . 400 tabua käytettävissä.
lampunjalka sanoi:Mulla oli ihan sama juttu! Suosittelisin SF:ää vois olla kans jotain yllättäviä vaikutuksia niinku kreallakin :lol2:
Proteos sanoi:Sitä kutsutaan tribuliksi.
neutraali sanoi:mulla maksoi muutaman sentin päälle 30e purkki/200kpl ja 2purkkia otin eli noin 60e menee tähän testiin. Testin kestoksi tulee muuten noin 50 päivää, loppua kohden nostan annosta.
Joo ei oo perse aukisten hommaa ;)Kipi I sanoi:Katsoin että 250g jauheena maksaa 50e. Sillä sais jo heraakin kivasti
Nii in, persaukiselle on kaikki kallista ;)neutraali sanoi:Joo ei oo perse aukisten hommaa ;)
neutraali sanoi:Joo ei oo perse aukisten hommaa ;)
Demoritus sanoi:Itse kokeilin Tribulusta ja huomasin karvoituksen lisääntyvän rinnassa, ruokahalun kasvavan lievästi ja muutaman finnin ilmestymisen selkään, lievää agressiivisuutta ja panetusta ja lievästi normaalia energisempi olo oli kuurin aikana ja palautuminen treenistä oli nopeampi.
Joten kyllä tuote lisää testosteri tasoja.
Olen treenannut yli kymmenen vuotta natuna ja käytin Tribun kanssa samaan aikaan hera protskua, kreatiinia ja multivitaamiini lisää.
Tosin Tribu ei varmaan toimi kunnolla jos on käyttänyt kovempia roinia treenissään.
Demoritus sanoi:lievää agressiivisuutta
Demoritus sanoi:Itse kokeilin Tribulusta ja huomasin karvoituksen lisääntyvän rinnassa, ruokahalun kasvavan lievästi ja muutaman finnin ilmestymisen selkään, lievää agressiivisuutta ja panetusta ja lievästi normaalia energisempi olo oli kuurin aikana ja palautuminen treenistä oli nopeampi.
Joten kyllä tuote lisää testosteri tasoja.
Olen treenannut yli kymmenen vuotta natuna ja käytin Tribun kanssa samaan aikaan hera protskua, kreatiinia ja multivitaamiini lisää.
Tosin Tribu ei varmaan toimi kunnolla jos on käyttänyt kovempia roinia treenissään.
osku sanoi:Millä annoksilla?Mitä merkkiä?Miten pitkään?
Just, voi lol. Karvojen kasvu ja agressiot meinaa helvetinmoista testotason nousua. Tribuluksella karvoitusta lisää, meinasin kuolla nauruun :DDemoritus sanoi:Itse kokeilin Tribulusta ja huomasin karvoituksen lisääntyvän rinnassa, lievää agressiivisuutta ja panetusta ja lievästi normaalia energisempi olo oli kuurin aikana ja palautuminen treenistä oli nopeampi.
Massamaster sanoi:Olen kokeillut tribua ohjeiden mukaan annosteltuna sekä reiluina yliannostuksina. Ekalla viikolla V-A-L-T-A-V-A erektsiooni oli KAIKKIEN havaittavissa, samoin tuntui antavan energiaa. Triblus suorastaan P-A-K-O-T-T-A-A kalun pystyyn. Mutta viikon jälkeen ei enää mitään tehoa. Puolisen vuotta kesti tribu-seikkailu, on se vähän "rahat pois" tuote sekin.
Tätä sanotaan teini-iäksiDemoritus sanoi:... huomasin karvoituksen lisääntyvän rinnassa, ruokahalun kasvavan lievästi ja muutaman finnin ilmestymisen selkään, lievää agressiivisuutta ja panetusta ja lievästi normaalia energisempi olo ...
Demoritus sanoi:Androstenedione oli aikoinaan itä-saksan kuulamiesten salainen ase.
lospegos sanoi:Kyllä toi androstenedione on ihan loistokamaa... hinta on vaan ihan mieletön! Otin aikanaan mega-pron anteroita. Ohjeen mukaan olisi pitänyt ottaa 1 kapseli ennen treeniä. Napsin niitä tasaisesti, muistaakseni n.6 kapselia päivässä ja tulokset nousi vauhdilla. Vaikutus oli jotain vitosten luokkaa! OIKEESTI! Rahaa meni muistaakseni n.100 egeä. Eikös jotain jenkki-kuulamiehiä kärynny just ton andron takia? Kyl ne toimii, testattu on.
Minun mielestä on täysin mahdollista toi kuulajuttu..