Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En koko ketjua jaksanut lukea läpi, mutta äkkiseltään en löytänyt erityisemmin keskustelua alusvaatteista. Olisi kiva tietää, millaisia alusvaatteita käytätte treenatessa? Urheiluliivejä varmaan, mutta entä alushousut? Tavalliset puuvillaiset kun tuntuvat imevän kaiken hien itseensä...
Normiliivit?! :face:
Mitä te moisia käyttävät treenaatte salilla? Mä en vois kuvitellakaan että voisin ees olla jos ois jotain muuta kuin urkkaliivit.
Ensinkin vaikka esim penkki ja muut liikkeet joissa ollaan makuultaan selällään, nehän olkaimet säätökohtineen painaa sikana selkää, eikä ne muissakaan liikkeissä (olkaimet siis) varmasti pysy napakasti siinä missä pitäisi. Tai ne pääsee iisimmin kyllä pyörimään päällä kun kupit on enemmän nostamassa rintoja ja ovat iiiihan liian avonaiset kupin yläosasta. Ja mulla on pienet tissit.
Pari päivää sitten luin tämän artikkelin, muistui nyt mieleen että siellä just luki että vanhat liivit ei käy urkkaliiveistä.
Urkkaliivejä nyt myy melkein kaikki vaateketjutkin, mulla on ihan jees halppisliivit mm. henkkamaukalta (~15€), ja tosi tukevat ja hyvät Lindexiltä (~20€).
Sitten on noita Shockeja ja vastaavia kalliita ja sairaan tukevia.
Poibtti oli että mistä olette löytäneet itsellenne hyvät. On niitä kuule tullu soviteltua ja monet makaa kaapissa. MIe en tykkää liian järeistä ja puristavista urheiluliiveistä. Ja jos trenaa vaikka rintaa niin ei ole mitään itua tukea sitä lihasta. Samuli sitä joskus toitottikin..^Kuis monia sinä oot sovittanut, kun vielä topikin edellisellä sivulla mietit, mistä niitä edes löytää?