Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
shock absorberien uusi onnellinen omistaja ilmottautuu! hinta oli melko suolainen (70€), mutta onpahan kunnon liivit eikä tarvi pelätä patalappu-tulevaisuutta juoksumatolla pätkyttäessä...

Juoksutrikoot on ihan parhaat lähes kaikkeen treenaamiseen, tuntuu melkein kuin ei olis housuja ollenkaan :D
Mun kalliit ja ihanat (ja ainoat) shock absorberit haisee ihan kamalalle vaikka joka käytön jälkeen pesen joten taidanpa kokeilla tota pakastamista, kiitti vinkistä!

Suosittelen kokeilemaan better bodiesin vaatteita. Hinta-laatusuhde loistava :) Vaatteet ei tunnu märiltä vaikka hikoilis ämpärikaupalla. Pysyy napakkana pesujenkin jälkeen. Vielä en oo ainakaan huomannut niiden kertaakaan haisevan millekään. Tosin vasta 2kk ollut käytössä. Yhetkää reenivaatteet(niken, reebokin yms.) ei oo toiminu edes tuota aikaa.

Kyllä mulla on Niken reenivaatteet pelittänyt vuosia. Kahden kuukauden jälkeen ei oo kyllä mitään ongelmaa. Niken mitoitus on mulle sopivin, joten en edes muita merkkejä käytä. Oon ollut todella tyytyväinen. Juoksutrikoot on täälläkin salikäytössä ja hyvin pelittää.

mulla on better bodiesin kollarit ja toppi. kollareista tykkään sikana, menee niin salilla kuin siviilissäkin. topissa hieman liian antava etumus ja niin kapea painijanselkä, että jättää urheilurintsikat rumasti näkyviin. mielestäni better bodies on kallis, vaatteet kyllä hyviä mutta en sanoisi että hinta-laatusuhde on ok.

vähän menee ohi aiheen, mutta ei kellään sattuis olemaan joutilasta treenilaukkua? en ole mistään löytäny mieleistä laukkua ja tähän asti olen raahannu kamat kangaskassissa = ahdas vaihtoehto. laukkuun olis hyvä mahtua kenkien ja treenivaatteiden lisäksi pyyhe, juomapullo ja tarvittaessa shampoot ja saippuatkin.

Tykkään käyttää niitä ns. urheiluliivejä salin ulkopuolellakin. :eek: Kaverit naljailee kun yritän peitellä tissejä ja ovat lupautuneet lähtemään mun kanssa rintsikkaostoksille.
Mutta kun mulla on paritkymmenet hyllyllä aika vähäisessä käytössä niin mitäpä tuota. :)

Alushousuista puheenollen, oonko yksin ongelmani kanssa, kun tuntuu, että juostessa/jumpassa pitäisi yhtenään olla nykimässä alushousuja parempaan asentoon. Minkä malliset pöksyt pysyisivät parhaiten paikallaan? En oo juoksutrikoita kehdannut käyttää muuta kuin pitkän paidan kanssa, kun tuntuu että alushousujen saumat näkyy ja se kuinka ne on rutussa persvaossa... Ehkä mulla vaan on kummallisen mallinen peppu...

En koko ketjua jaksanut lukea läpi, mutta äkkiseltään en löytänyt erityisemmin keskustelua alusvaatteista. Olisi kiva tietää, millaisia alusvaatteita käytätte treenatessa? Urheiluliivejä varmaan, mutta entä alushousut? Tavalliset puuvillaiset kun tuntuvat imevän kaiken hien itseensä...

Meen ainakin ihan perus halpisstringeissä, kun tosiaan noi muut tuppaa tekemään kaikenmaailman saumamuhkuroita perssiin täyteen.

Tissikriisi. Ei oo kunnollisia liivejä salille.. Ja jos normaaleja käyttää niin se ei oo ihan sovinnaista että pitsi paistaa teknisen paidan läpi.. :face: Kuinka järeitä treeniliivejä käytätte ja mistä löytäis. Ei siis ole hakusessa mitkään juoksuliivit.

Salilla ihan normit sileät t-paitaliivit, semmoset kevyesti topatut. Tosin noissakin mulla on salikäyttöön omansa, eli vähän jo parhaat päivänsä nähneitä ja pesussa haalistuneita... Ihan uusia rintsikoita en viitti hikoillessa pitää... Sit jos pitää hypellä niin sit ihan kunnon urheiluliivit.

Normiliivit?! :face:
Mitä te moisia käyttävät treenaatte salilla? Mä en vois kuvitellakaan että voisin ees olla jos ois jotain muuta kuin urkkaliivit.
Ensinkin vaikka esim penkki ja muut liikkeet joissa ollaan makuultaan selällään, nehän olkaimet säätökohtineen painaa sikana selkää, eikä ne muissakaan liikkeissä (olkaimet siis) varmasti pysy napakasti siinä missä pitäisi. Tai ne pääsee iisimmin kyllä pyörimään päällä kun kupit on enemmän nostamassa rintoja ja ovat iiiihan liian avonaiset kupin yläosasta. Ja mulla on pienet tissit.

Pari päivää sitten luin tämän artikkelin, muistui nyt mieleen että siellä just luki että vanhat liivit ei käy urkkaliiveistä. :)

Urkkaliivejä nyt myy melkein kaikki vaateketjutkin, mulla on ihan jees halppisliivit mm. henkkamaukalta (~15€), ja tosi tukevat ja hyvät Lindexiltä (~20€).
Sitten on noita Shockeja ja vastaavia kalliita ja sairaan tukevia.

Mä oon jo piiiitkään treenannu stringeissä, koska "mukavampi yks naru perseessä kuin kymmenen metriä rullalla". Ja urkkaliivit on ehdottomat, ei puhettakaan et normiliiveillä treenais. Epämiellyttävää ja ahdistavaa.

Mulla on erikseen "treenialushousut", jotka ihan tavan hipstereitä, joita muutenkin käytän. Ne vain ovat materiaaliltaan napakammat, ja materiaali liukasta. Pysyvät paikallaan. Vähänkin jos on vanhemmat ja venyneemmät hipsterit (puuvillaa), on se yhtä h*lvettiä nykiä niitä just persvaosta vähän väliä.
Stringejä en o moneen vuoteen päälleni laittanut, mutta jos noita vielä jostain kaapin perältä löytyy, vois toki jumppa-alkkareiksi testata.

T-paitaliivit

Mitä helvettiä. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että rintaliivit valitaan päälle laitettavan paidan mukaan, eikä sen mukaan, mitä se paita päällä tehdään?

Normiliivit?! :face:
Mitä te moisia käyttävät treenaatte salilla? Mä en vois kuvitellakaan että voisin ees olla jos ois jotain muuta kuin urkkaliivit.
Ensinkin vaikka esim penkki ja muut liikkeet joissa ollaan makuultaan selällään, nehän olkaimet säätökohtineen painaa sikana selkää, eikä ne muissakaan liikkeissä (olkaimet siis) varmasti pysy napakasti siinä missä pitäisi. Tai ne pääsee iisimmin kyllä pyörimään päällä kun kupit on enemmän nostamassa rintoja ja ovat iiiihan liian avonaiset kupin yläosasta. Ja mulla on pienet tissit.

Pari päivää sitten luin tämän artikkelin, muistui nyt mieleen että siellä just luki että vanhat liivit ei käy urkkaliiveistä. :)

Urkkaliivejä nyt myy melkein kaikki vaateketjutkin, mulla on ihan jees halppisliivit mm. henkkamaukalta (~15€), ja tosi tukevat ja hyvät Lindexiltä (~20€).
Sitten on noita Shockeja ja vastaavia kalliita ja sairaan tukevia.

Kyllä mulla on passannu hyvin normi liivit kun ne on hyvät.. Mun mielestä on vaikee löytää mulle hyviä urheiluliivejä..

^^Ihan miten tykkäät. :D
Kyllä munkin normiliivit on tukevia, napakoita ja istuu hyvin. Mutta ikimaailmassa ne ei piisaisi treeniliiveiksi.

^Kuis monia sinä oot sovittanut, kun vielä topikin edellisellä sivulla mietit, mistä niitä edes löytää?
Poibtti oli että mistä olette löytäneet itsellenne hyvät. On niitä kuule tullu soviteltua ja monet makaa kaapissa. MIe en tykkää liian järeistä ja puristavista urheiluliiveistä. Ja jos trenaa vaikka rintaa niin ei ole mitään itua tukea sitä lihasta. Samuli sitä joskus toitottikin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom