Mulla meinaa olla sellanen ongelma noissa treenipaidoissa, että kun ne on niin kovin lyhyitä meikäläiselle! Mulla kun tätä selkää piisaa useita kilometrejä (tai siltä ainakin tuntuu, miksei sitä pituutta voisi olla jaloissa enemmän?) niin kaikki "normipituiset" paidat on mulle liian lyhyitä. Ja mä vihaaaaaaan sellasia paitoja, jotka on just eikä melkein sopivan mittasia, ja sitten kun nostat käsiä yhtään ylös, niin paita nousee kainaloihin. On ihan mieletön sattuma, jos jostain löytää teknisen pitkän paidan. Puuvillashittejä kyllä on, mutta ite oon löytäny yhden ainoan pitkän teknisen topin Adidakselta. Tosin en ihan kauheesti käy edes kattelee, koska aina tuntuu ettei löydy mitään :( Ja on aika kynnys maksaa monta kymppiä yhdestä reenipaidasta. Siksi melkein aina mulla on jokin vanha gina tricotin pitkä toppi. Ei ainakaan jenkkikset pilkota. Jalassa tykkään käyttää ihan H&M:n teknisiä trikoita. On olleet mulla ihan hyviä ja kestäviä, vaikka halpoja ovatkin. Olisi ihana treenata superupeissa merkkivaatteissa, jos oisi rahaa ostaa Mutta nousee se puntti halvemmissakin :D