Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Mä lähinnä meikkaan, kun olen menossa radalla. Arkena jaksan laittaa kulmat ja yleensä se on siinä :D
Vaikkakin, joskus aamulla on se fiilis, että pakkelit naamaan ja töihin.
Ihan asiaakin oli, elikkä itse myös lukeudun aamutreenareihin joten eipä tule meikattua ennen salia. Itseasiassa tänä aamuna hain meijeriltä sinne eilen unohtuneen meikkipussini :D

Tää ei lähde MIHINKÄÄN ilman ripsiväriä. Vaikka vain salille menisin, puuteria naamaan, väriä kulmiin ja ripsiin väriä. Ilman en poistu ovesta. Puuterit varmaan katoaa maailman tuuliin, kadotkoon, ja ripsarit pysyy kyllä menossa mukana. Kesäisin hikireeniä varten käytän joskus vedenkestävää niin voi huuhtoa naamaa tarvittaessa.

Mulla on salilla myös aamuiset meikit naamassa. Käytän itse ohutta meikkivoidetta, ripsaria, kulmaväriä, joskus luomiväriä ja rajausta ja poskipunaa. Ei mun iho ainakaan ole milläänsäkään meikeistä ja sen voisin vielä huomauttaa, että jos meikit on suht laadukkaat, eivät ne kamalasti varise eivätkä tuki ihohuokosia vaan päinvastoin, esim. meikkivoide jopa suojaa ihoa.

Tietenkin illalla sitten pitää muistaa pestä kasvot hyvin ja laittaa voidetta!

Miulla on aina tosi vähän meikkiä naamassa, en käytä pohjustuksia tai mitään vaan pelkkää kivipuuteria, ja Kanebon ripsaria ja vähän kulmakynää. Ei oo oikeen mitään mikä valuisi, joten en poista meikkejä. Iho on hyvässä kunnossa pysynyt. Tosin en laittaisi meikkejä salille vartavasten, korkeintaan ripsiväriä.

Muuten aina jommatkummat salihousut (toiset caprimalliset, toiset jazzhousut), jokin urheilutoppi ja salikengät. Otsatukan vedän huivilla pois naamalta. Niin juu, ja salihanskat.

Illalla treenatessa on aamulliset meikit naamassa, mikäli aamulla on tullut meikattua (useimmiten meikit on kyllä naamassa, sen verran menoja yleensä kertyy päivälle :D). Mutta aamulla painelen lenkille kyllä ilman mitään meikkejä. Eli siis treenejä varten en ikinä vartavasten meikkaa. Eikä noista meikeistä oo kyllä mitään haittaakaan tähän mennessä ollut treenatessa.

Treenaillessa tulee useimmiten käytettyä Röhnischin (kirjoitetaanko se noin? :D) toppia ja Stadiumista ostettuja urheiluhousuja, merkki ei nyt tule mieleen tai sitten jotain caprihousuja. Hyväksi nuo on todettu, tuollaisia toppeja vaan pitäisi löytää lisää. Kovin tiukkoja vaatteita en tykkää käyttää ollenkaan treenatessa.

Mulle on oikeastaan sama, onko mulla meikit salille mennessä vai ei, ja jos on, niin en lähde ripsareita poistamaan tai mitään, mutta pyyhin kyllä puuterit ja etenkin mahdolliset meikkivoiteet pois. On lähes ällöttävää pyyhkiä hikiä ja jättää naamanväriset jäljet pyyhkeeseen. Sama homma lajitreeneissä, harrastan kamppailua, ja treeniasuna on valkoinen dobok (vastaava esim. judossa ja jujutsussa). Olis järjettömän noloa ja epäkohteliasta jättää meikkijälkiä kaverin pukuun painiessa:rolleyes: Käytän Kanebon ripsaria, joten se ei todellakaan leviä vaikka kuinka hikoilisi, joten sitä en lähde vartavasten treenien takia poistamaan.

Salilla mulla on päällä BBn jazzhousut, jotka on niin ihunat, etten enää ikuna vaihda! Venyy ja paukkuu ja on kuin toinen iho. Niiden lisäksi treenaan urheilutopissa. Käytän aina hihattomia, on jotenkin mukava että kainalot saa hengittää. En muutenkaan juuri koskaan käytä t-paitoja, sillä ne ahistaa kainaloista ja mun harteille istuvat naisten paidat on lähes poikkeuksetta liian pieniä. Treenitopit saa olla myös nättejä, mutta niiden täytyy olla käytännöllisiä, hyvää matskua ja mukavantuntuisia. Kamppailutreeneissä käytän puvun takin alla pelkkää toppimallista urheiluliiviä, vaikka useimmat tytöt laittaa kokotopin sinne alle, koska takki on kiinni pelkällä vyöllä ja saatta aueta. Mulle tulee ainakin ihan liian kuuma, ja tuntuu muutenkin että on kamalat kerrokset päällä. Eikä ole niin väliksi vaikka maha vähän tositoimissa vilkkuu, kunhan tissit pysyy suurinpiirtein piilossa, se riittää mulle:D

Kenkäongelma mulla kyllä on. Olen käynyt salilla Reebokin aerobikkengissä, ja ne on jotenkin ihan liian hiostavat ja tukevat. Tuossa tulikin jo yksi kenkäsuositus, olisiko muilla suositella jotain hengittäviä, aerobik-kenkiä kevyempiä salille sopivia popoja? Nekin saa olla nätit;)

Minä käytän yleensä arkena vain kulmakynää, ripsaria ja poskipunaa. Sitten kun iltamiin mennään niin laitan kyllä ihan täyden lastin ;)

Salilla saatan olla ilman meikkiä, jos on tiukka aikataulu ja meikkaan sieltä lähtiessä, koska käyn yleensä pesulla ja saunassa.

Tällä hetkellä metsästän itselleni tosi pitkälahkeisia treenihousuja, kun olen tällainen koipeliini. Eilen tutkiskelin Bia Brasilin tuotteita.

Onko kukaan tavannut korkeavyötäröisiä jazzhousuja, joissa olisi sisäpituutta vähintään sen 86 cm?

Minulla on salilla käydessä jooga malliset mustat housut. Olen kokeillu myös normaaleja malleja urheiluhousuissa, mutta nuo jooga mallit on jotenkin niin helppoja, että tulee ne vedettyä jalkaan aina.
Paitana joko joku toppi (pidemmän mallinen ettei aina maha esillä) ja jalkapäivinä tulee pidettyä Haltin teknistä t-paitaa tai saman moista mckinleyltä.
Jos ei ole tullut hiuksia laitettua mitenkään, on päässä muuten asuun sopiva lippis.
Salille pitäis hommata uudet kengät kun nykyiset urheilusandaalit alkaa olla loppuun käytetyt.

Arkimeikkiä ei juurikaan mulla näy, mutta toki joskus tulee ripsari laitettua jos töissä myymälän puolella tai muuten vain tuntuu että sais näyttää naiselta ovesta ulos lähtiessä.
Baariin menot on asia erikseen.

Hoh. Olen varmaan diiva. Koululle lähtiessä vedän kyllä aina naamaan meikkivoiteen +peitepuikon +aurinkopuuteria poskipäille +ripsarin +huulipunan +kulmat ja yleensä vielä luomiväriä...

Ihan samassa sotamaalissa en toki salille tule, mutten natunakaan. Salilla on yleensä ihan vähän peitepuikkoa parissa ongelmakohdassa (kiitsa akne), kulmissa vähän väriä ja ripsiväri (Kanebon 38C on loistava!).

Salivaatetukseen kuuluu urheilurintsikat vakituisena ja punaiset sisäpelikengät (pitäisi ostaa kunnolliset). Miulla on kahdet housut: Better Bodiesin mustat jazz-trikoot, joissa on strategisesti sijoitetut valkoiset raidat ja sitten Röhnisch:n valkoiset löysät housut (vähän tuulipuvun housujen näköiset).

Kotisalilla useimmiten päällä on Stadiumilta ostamani "nyrkkeilytoppi" tai joku muu hyvin istuva, mutta julkisiin tiloihin (=kotisali on kotikylän pikkusali, jossa ikinä ole ketään..) mennessä mulla on useimmiten perusjättipaita. En kehtaa vetää vatsatreeniä kunnolla, jos pömpöttää :P Ehkä keväänmittaan uskaltaudun laittaan Better Bodies-topin, jonka ostin syksyllä. Se on UPEA, mutta ei näillä jenkkakahvoilla vielä...

Nämä Brazil sulin housut on korkeavyötäröisemmät kuin Bia Brazilin mallit, ja sisäpituus peräti 95 cm. Mun makuun vyötärö oli jo vähän liiankin korkealla, vaikka en lantiohousuista tykkääkään.

http://www.bahianetstore.com/Verkkokauppa/brasil-pant13383-p-212.html

?? Mulla on nuo housut ja ei mun mielestä todellakaan ole korkeavyörätöiset.. Tuntuu et välillä meinaa persaus vilkkua jos ei muista nostella. Muutoin kyllä ihanat housut.. :) Ja nuissa varmasti riittää pidemmilleki likoille mittaa, ite oon vähän vajaa 170cm pitkä, lahkeita lyhensin vajaa 10cm ja ne on vielki aika reilut :)

Mulla on kahdet BrazilSulin housut ja molemmat ovat todella matalavyötäröisiä. Siis TODELLA. Tosiaan näkyy enemmän kuin tarve vaatii, jos niitä ei aseta kunnolla päälle :D Muuten kyllä tosi pop-housut, lahje on juuri sopivan mittainen, kun mulla on pituutta se 173 cm.

Mulla on kahdet BrazilSulin housut ja molemmat ovat todella matalavyötäröisiä. Siis TODELLA. Tosiaan näkyy enemmän kuin tarve vaatii, jos niitä ei aseta kunnolla päälle :D Muuten kyllä tosi pop-housut, lahje on juuri sopivan mittainen, kun mulla on pituutta se 173 cm.

Tämän allekirjoitan täysin. Oma hanuri ei voi olla niin iso etteikö mahtuis noihin housuihin, syyn on oltava siis housuissa :D

Tämän allekirjoitan täysin. Oma hanuri ei voi olla niin iso etteikö mahtuis noihin housuihin, syyn on oltava siis housuissa :D

Mulla on kahdet joista toiset on todella hyvät tuossa suhteessa mutta toiset aivan täydelliset pissisbyysat. Stringit vaan vilkkuu jos kyykkää :urjo:

Et ei ne kaikki ole iivil.

Mulla on hieman kummallinen ajatus näihin treenikamppeisiin..katsotaanpas saako joku ajatuksesta kiinni.. :D
En tiedä olenko täysin outo, mutta ajattelen joskus, että "voi ei, eihän kukaan ajattele, että olen joku pissisnirppisvouhottaja tiukkoine bahiapöksyineni!?..täytynee laittaa ensi kerralla taas ne löysät ja kulahtaneet pöksyt.." tai, että "jos mulla on jo näin tiukat housut niin eihän tähän voi enää laittaa tiukkaa toppia, etten vaan anna väärää kuvaa itsestäni!" ..sinänsä kieroutunut ajatus, että en todellakaan ajattele muista noin ja lisäksi muutoin viihdyn vaatteissani..mutku..
:rolleyes: ..nonni..sekalainen selostus niinku uhkasinki! :D mutta varmaan tämä on osa tätä perussuomalaista "anteeksi, että olen olemassa" -mentaliteettia.. :jahas:

Mulla on hieman kummallinen ajatus näihin treenikamppeisiin..katsotaanpas saako joku ajatuksesta kiinni.. :D
En tiedä olenko täysin outo, mutta ajattelen joskus, että "voi ei, eihän kukaan ajattele, että olen joku pissisnirppisvouhottaja tiukkoine bahiapöksyineni!?..täytynee laittaa ensi kerralla taas ne löysät ja kulahtaneet pöksyt.." tai, että "jos mulla on jo näin tiukat housut niin eihän tähän voi enää laittaa tiukkaa toppia, etten vaan anna väärää kuvaa itsestäni!" ..sinänsä kieroutunut ajatus, että en todellakaan ajattele muista noin ja lisäksi muutoin viihdyn vaatteissani..mutku..
:rolleyes: ..nonni..sekalainen selostus niinku uhkasinki! :D mutta varmaan tämä on osa tätä perussuomalaista "anteeksi, että olen olemassa" -mentaliteettia.. :jahas:

Ou nou.. mulla taitaa olla toi sama syndrooma! Oon just menossa katteleen uusia pökiä ja mietin koko aja että viittisitnkö, enkö... :rolleyes:

KÄyn salilla iltaisin ja kun on naisten sali niin en ihan pöllämystyneenä sinne mene enkä varsinkaan suoraan töistä (olen sikalssa duunissa:D ) yleensä olen narurellina sillä turha kosmetiikan käyttö rasittaa naamaa aikalailla kun otetaan huomioon duunin ammoniakki rasituksetkin vielä. Treenatessa mulla on joko bahian caprit taikka pitkät pöksyt taikka reebokin vastaavat ja paitoja on muutamia ns hihattomia painijatoppeja ja sitten huonoille päiville löysempää paitaa. kengät on addun . En mä siellä mikään paras pukeutuja ole mutten huonoinkaan:thumbs:

Minä huomaan välillä tuijottavani vahingossa, jos jollain on kivat itselleen sopivat hyvännäköiset treenivaatteet. Joskus sanon sitten suoraan että onpa kivat vaatteet, mistä olet hankkinut? Ei kukaan ole vielä siitä loukkaantunut tai ainakaan näyttänyt sitä.

:offtopic: Onko teidän mielestä nuo perus addun, niken jne. "fitnessjumppapöksyt" tarpeeksi napakat? Eilen sovittelin varmaan tuhatta eri paria sellasia normaaleja spandex-tyyppisiä housuja ja kaikki tuntu jotenki löysiltä päällä, niin että jos lähtisi lenkille ni pakarat pomppis minkä kerkeis! Ja huom. olen normaalipainoinen.. tai sit mu pitäis vaan treenata enemmä takalistoa! :D

Mut onko esim. nuo Bia Brazilit ja muut paljon tukevampaa kangasta kuin nuo perus merkkejen vastaavat housut?

Mä en tykkää noista perusjumppapökistä just sen kankaan ohuuden tms. takia. Mulla on parit Brasil Sulit ja ne on aivan ihanan tukevat. Ei hölsky millään Body Jam-tunnilla. Loistavat housut!:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom