Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Eli jos nään salilla hyvissä lihasmassoissa tai kireänä treenaavan naisihmisen, mieleni valtaa kateuden sijaan ihailu (siis jos on sellaisessa kunnossa, mitä itse pidän ns. ihanteena) ja hirveä treenitsemppi näyttää edes joskus jotain sinne päin olevalta :D

Niin mulla on myös näinpäin. Musta on niin hieno nähdä salilla ihmisiä, jotka on tehny kehostaan just niin hienon kuin se on. :worship: Mielellään sit vielä semmosissa kuteissa, jotka korostaa näitä hyviä puolia entisestään. Samalla tavalla innostun siitä, kun ihmiset keskittyy oikeen kovasti harjoitukseensa, eikä anna minkään häiritä sitä omaa hetkeä. Se omistautuminen näkyy ja on niin upeeta seurata sivusta. Eikä tarvi miettiä miks just se ihminen on saanu hyviä tuloksia.

Yhdyn Loozan ja anixin ajatuksiin! :) En oikein ymmärrä, miten joku lannistuu ja katkeroituu nähdessään jonkun naisvartalon, jonka eteen sen kantaja on nähnyt paljon vaivaa ja tehnyt kovasti töitä. Itse tunnen tällaisia henkilöitä kohtaan vain suurta ihailua ja pidän heitä itseäni motivoivina esimerkki-ihmisinä :)

Käytännöllisyys ennen kaikkea, myös treenivaatteissa. Mutta jos kykenee ja tarkenee ja ilkenee pikkutopeissa ja shortseissa treenata, niin antaa palaa. Jos vielä näyttää hyvältä moisissa, niin keneltä se on poissa?

Adidaksen yksi toppimalli, jossa on integroitu rintsikkaosa, on vähän rasittava, sillä nännit näkyvät läpi. Ärsyttävää. Adidaksen vanhemmassa mallissa ei ollut tätä ongelmaa.

Mä olen tottunut käyttämään vähemmän näyttäviä salivaatteita, vaikka kroppa on aina (aikaisemmin) ollut melko tiukassa kunnossa. Olen omistanut elämäni aikana yhdet jazz-housut ja ne jäivät kotikäyttöön sen jälkeen kun sain silloiselle salille asteltuani liikaa positiivista palautetta. Se hämmensi silloin ja samalla päätin jatkaa löysien housujen kanssa treenaamista. Yläosassa olen kyllä käyttänyt tyköistyviä paitoja, sillä olen todennut ne käteviksi. > Ei nouse paita korviin pää alaspäin roikkuessa ja tulee vedettyä vatsaa sisään tehokkaammin.:lol2:

Kaikki kunnia niille, jotka ovat tehneet töitä kroppansa eteen ja ovat tarpeeksi varmoja näyttääkseen tuloksia muillekkin. Mulle riittää vielä näin talvella, että kroppa kelpaa itselle ja uskallus esittelyyn paranee kesällä rusketuksen myötä.;)

Perusverkkahousut plus T-paita. Niin, verkkahousuissa olisi ehdottomasti oltava resorilahkeensuu. Miksei niitä ole nykyisin missään? :curs: Paita mieluiten rennon löysä. Silloin se ei kastu hiestä niin hurjasti. Viime aikoina olen ottanut salille mukaan myös jonkun collegen, että pysyy settien välissä lämpimänä. Se on myös mukava kiskaista päälle salilta poislähteissä.

Pyöräilyhousuja käytän joskus jalkatreenipäivänä (en kylläkään tänään). Joskus pidän myös trikoita. Jazz-housuissa on meikälle ihan liian matala vyötärö, niin kuin nykyisin melkein kaikissa treenikamppeissa.

Bia brazilin housut:haart: ja Seppälän musta urheilutoppi. Sellainen erikoisen mallinen painijaniskatoppi (vai mikä nyt olikaan). Vaatteiden pitää olla hyvän tuntoiset päällä eikä mitään napapaitoja.

Perusverkkahousut plus T-paita. Niin, verkkahousuissa olisi ehdottomasti oltava resorilahkeensuu. Miksei niitä ole nykyisin missään?

Nykyään on ainakin Piruetin mallistossa noita resorilahkeita. Ja niiltä saa ostaa jazz-housutkin tarkasti niin korkealla vyötäröllä kuin haluaa.

Tää treenaa aina tyköistuvat vaatteet päällä.Olen todennut ne paljon käytännölisimmiksi ja niissä pystyn helpommin seuraamaan että liikkeet menee oikein tai jotain:rolleyes:.Yleensä toppi ja caprit.Salille kyllä painelen college pöksyis,hupparissa ja pipo silmille vedettynä.

Tuli vain tällänen kyssäri mieleen että kuinka moni treenaa meikittä?Tai siis tuli vian eilen mieleen kun kaverini ihmetteli kun pesen aina meikit pois ennen salille menoa vaikka olisin johonkin vielä suuntaamassa sen jälkeenkin.Minusta on vain kivempi teenata kun saa rauhas hikoilla puuskuttaa siel.

Olen kyllä muuten aina ihan viimisen päälle laitettu.Salilla en niin välitä.

Minä treenaan kanssa aina meikittä. Olen huomannut, että iho pysyy paremmassa kunnossa kun jaksaa poistaa meikit (vaikka käytänkin mineraalimeikkejä, joiden pitäisi olla ihoystävällisiä). Ja kun hikoilen poikkeuksetta kuin porsas niin ei siinä kyllä meikit oikein matkassa pysyiskään. Hyvä huulirasva (bebanthen tms) on kyllä ihan pakollinen, mulla jostain syystä käy tuo hikoilu huuliin (eli ne rohtuu ihan älyttömästi treenatessa ilman rasvaa).

Vaatteet on tyköistuvat, yleensä jazzhousut ja joku tiukka t-paita tai hihaton, en tykkää että ylimääränen kangas roikkuu ympärillä ja painaa joissain laitteissa. Ja onhan se kiva nähdä miten ne lihat liikkuu :) En oo hirveästi panostanut treenivaatteisiin, oikeastaan pidän vanhoja toppeja, joita en enää kehtaa muualla kuin salilla käyttää :D
Jos rahatilanne alkais näyttää hieman paremmalta, niin panostaisin mielelläni kyllä enemmän. Just jotkut Bia brazilin vaatteet ois kivoja :kuola:

Mä en kyllä treenais meikkien kanssa. Normisti treenaan aamulla ennen töihin menoa, niin eipä tarvi senkään takia meikata ennen treeneja muutenkaan. Mutta mulla hikoilee otsa niin paljon, että enpä haluais sen liottavan meikkejä suoraan silmiin, vois tulla simmut kipeeks.

Musta on erikoista, että joidenkin mielestä t-paita on mukavampi salilla hien takia, mutta mun mielestä se on nimenomaan kamalampi. Nykyiset urheiluvaatekankaat kun on niin hyvin kosteuden iholta pois siirtäviä, että ei se iho märältä tunnu vaikka itse vaate tuntuu (ja näyttää). Samaa en voi sanoa perus-t-paidoista. Mut niihin on kyllä helpompi pyyhkii hikee vaikka naamarilta ;).

Tilasin joku aika sitten Otomixin treenivaatteita ja bodybuilding -kengät. Vaatteet on hyvän näköset ja laadukasta kangasta, ja kengät tosi tukevat! Huikea ero aikasempiin aerobic/fitness -kenkiin.

Kyykkykin menee paremmin kun on niin hyvät kengät :D

Mulla kyllä meikit pysyy treenatessa ja ohjatessa. Siis ihan perus, eli kulmat, ripset ja puuteri. No puuteri ei ehkä pysy joo, mutta ei se menoa haittaa. Ja kyllä hikoilen enemmän kuin sikalauma. :D

Mikään ei vois olla rasittavampaa kun meikkien poisto ennen treeniä, kun kuitenkin on jonnekin vielä siitä menossa.

Saman kysymysmerkin heitän ilmoille kuin anix? :eek:
Tosin kukin tyylillään....

Meikä onneks näkee kaupungilla eteensä ilman ripsiväriäkin:D....Nykyään,ennen kun luuli ettei eteensä nähnyt iman meikkiä:hyper:

Siis samoilla meikeillä ja hikisellä naamalla vai uus kerros puuteria ja menoks? :eek:

Riippuu vähän. Jos oon himaan menossa niin helposti. Jos jonnekin muualle, niin ei.

Ja ei uutta kerrosta puuteria. Kauhee juttu!

Ja ennenkun joku ehtii kommentoimaan, niin kerron itse, että ihoni on oikein hyvässä kunnossa.

Edit. mä en ymmärrä miks pitää näyttää mahdollisimman rumalta treenatessa. Mun treenitehoa ei todellakaan vie pois se, että peilistä katsoo takaisin hyvännäköinen nainen. Mutta kuten joku jo lohkaisi, kukin tyylillään..

Tähän on kyllä pakko heittää,että vaikka tämäkin ilman meikkiä salilla häröilee niin pelistä kattoo kyllä joka kerta hemmetin hyvän näköinen nainen:dance:

Ei se tarkoita että olisi ruma jos ei ole meikkiä,minusta jopa nätimmän näköistä salilla kun nainen ei puuskuta täysis tamineis.

Kyllä mä ainakin menen ihan reteesti kaupan tms julkisen paikan kautta kotiin hiki ja kauan sitten laitetut meikit naaman peitteenä kun salilta tulen. Tietysti isoimmat valumat pyyhin pois, mutta yleensä niitä ei juuri edes tule koska olen vähähikistä sorttia. Oon joskus tökännyt sitä puuteriakin uuden kerroksen jos on oikein kiiltänyt :nolo: Iho on ollut hyvässä kunnossa siitä lähtien kun olen oppinut pois liikahoitamisesta, varsinkin liiallisesta pesusta.

Kyllä mä ainakin menen ihan reteesti kaupan tms julkisen paikan kautta kotiin hiki ja kauan sitten laitetut meikit naaman peitteenä kun salilta tulen. Tietysti isoimmat valumat pyyhin pois .

Ei ne valumat edes näy, kun puuteri on oikeen väristä. Eri asia sitten jos olis jotkut pakkelit puuterin alla, jolloin tietysti "värit" lähtee kun hikoilee..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom