Ite oon tehny koko ekan viikon treenit sairastamisen jälkeen vähän kevyemmin, ihan fiilispohjalta. Jos tuntuu siltä että voi antaa paahtaa vaan, niin sitten vaan etiäpäin. Muussa tapauksessa (eli jos nenä menee tukkosemmaksi tai tulee kurkkukipua tai yskää treenin aikana tai heti sen jälkeen) oon ottanu ehkä ylimääräsen lepopäivän väliin tai pidempiä yöunia tai jotain muuta. Niitä kovia treenejä ehtii tehdä taas kun on kokonaan terve, ei mun mielestä kannata turhia kiirehtiä. Varsinkaan kun ei oikein koskaan voi olla varma siitä mikä pöpö siellä kehossa jyllää.
Voisin vähän vielä jatkaa tätä asiaani.
Eli kun tilanne on se, että olin sopinu viikolle 6 treeniviikon pt:n kanssa. Eli tarkoitus oli käydä mun kierto läpi ti, ke, pe ja la treenein. Niin kannattaisko mun siirtää tuo viikko myöhemmäksi?
Koska olen vielä nuhainen niin en varmaan tällä viikolla pysty treenaamaan, ainakaan kuin ehkä viikonloppuna vasta. Mahdankohan sitten jaksaa ensi viikolla oikeasti tehokkaasti viedä tuon viikon läpi...
Vai olisko parempi siirtää esim. viikolla - parilla...
Harmittaa vaan ihan hurjasti, kun on pt:n kanssa saatu nuo ajat sovittua ja olis lapsenvahtikin ja kaikkea:down: