Treenituntemuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja uivi
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ite oon tehny koko ekan viikon treenit sairastamisen jälkeen vähän kevyemmin, ihan fiilispohjalta. Jos tuntuu siltä että voi antaa paahtaa vaan, niin sitten vaan etiäpäin. Muussa tapauksessa (eli jos nenä menee tukkosemmaksi tai tulee kurkkukipua tai yskää treenin aikana tai heti sen jälkeen) oon ottanu ehkä ylimääräsen lepopäivän väliin tai pidempiä yöunia tai jotain muuta. Niitä kovia treenejä ehtii tehdä taas kun on kokonaan terve, ei mun mielestä kannata turhia kiirehtiä. Varsinkaan kun ei oikein koskaan voi olla varma siitä mikä pöpö siellä kehossa jyllää.

Voisin vähän vielä jatkaa tätä asiaani.

Eli kun tilanne on se, että olin sopinu viikolle 6 treeniviikon pt:n kanssa. Eli tarkoitus oli käydä mun kierto läpi ti, ke, pe ja la treenein. Niin kannattaisko mun siirtää tuo viikko myöhemmäksi?

Koska olen vielä nuhainen niin en varmaan tällä viikolla pysty treenaamaan, ainakaan kuin ehkä viikonloppuna vasta. Mahdankohan sitten jaksaa ensi viikolla oikeasti tehokkaasti viedä tuon viikon läpi...

Vai olisko parempi siirtää esim. viikolla - parilla...

Harmittaa vaan ihan hurjasti, kun on pt:n kanssa saatu nuo ajat sovittua ja olis lapsenvahtikin ja kaikkea:down:

Hyvä treeni oli aamulla :)
Alkaa pikku hiljaa tottumaan uuteen saliin ja fiilis sinne mennessä kohoaa kerta kerralta. Aikasemmalla salilla kun olin niitä naisia jotka ensikertalaisten mielestä on "pelottavia", nyt uudella salilla olen ihan siellä pohjamudissa. Menee siis tottumiseen aikaa ja vaatii itsetunnon uudelleen rakentamista tämä "muutto". Nyt kun tähän totun, en enää ikinä muuta uudestaan salia :)

^:kuvia:
Miten alas kyykäät ja miten kapea asento? Mie kyykkään nimittäin edelleen 30kg:lla kutosia, :curs:

Jaah, voishab sitä pyytää ukkoa kuvaamaankin tuota ;)

Taskuamatsoni: kiitos kysymästä, oon kyllä jaksana voimailla, ainakun salille eksyn :) kumma et ku ei treenaa enää niiiin orjallisesti ja tiettyinä päivinä ni rauta nousee ku unelma :)

Tänään oli hyvä jalkatreeni. Jotenkin tuntui siltä, että virtaa ja voimaa oli vaikka muille jakaa, ja viime viikon turvotuskin on tipotiessään. Kaiken huipuksi pyöräily oli kaikesti jalkojen rasituksesta huolimatta vielä illallakin helppoa, joten jokin meni nyt nappiin. Ruokahalukin korreloi raskaan päivän kanssa.

Eli kun tilanne on se, että olin sopinu viikolle 6 treeniviikon pt:n kanssa. Eli tarkoitus oli käydä mun kierto läpi ti, ke, pe ja la treenein. Niin kannattaisko mun siirtää tuo viikko myöhemmäksi?

Mun mielestä, jos et saa siitä viikosta täyttä hyötyä irti sen takia ettet pysty treenaamaan sillä teholla kuin piti, niin vois olla järkevä siirtää. Mut itse sää siitä päätät kuitenkin. Voithan sä koittaa saada sen loppuflunssan pois vaikka nenää huuhtomalla, mulla ainakin se toimii tosi hyvin.

Uuuu.. täytyy hehkuttaa on niin hyvä fiilis. Pitkästä aikaa juoksulenkki tuntui taas hyvältä ja mukavan kevyeltä, juoksin 40 min ja maltoin mennä tarpeeksi rauhallista vauhtia. Kotiovella tuntui, että olisi jaksanut vielä toisen samanmoisen, mutta tulin kiltisti kotiin.
Taidan olla elämäni kunnossa. :haart:

Hei!
Mahtava kuulla, että sun juoksulenkki meni hyvin. Se on mahtava fiilis, kun tuntuu, että jaksais vaikka kuinka pitkälle. Ite olen menossa huomenna viisudenhampaan poistoon ja tympäisee jo etukäteen, kun ei varmaan saa muutamaan päivään juosta... No sitten entistä energisempänä muutaman päivän tauon jälkeen! Hyviä treenejä!!!

Olipa kiva hiihtää, melkein teki mieli pitempikin lenkki ko vaan yhen kerran lentokentän ympäri ja vähän revitellä. Mutta kun on kevyt viikko, pitää malttaa. Huomenna kevyt puntti. Pitäs tänää vielä venytellä, pohkeet ollu jo pidempään jumissa.

Oli paras puntti tässä viime viikon to :> Menin sinne siinä viiden aikaan (pahin ruuhka) ja päätin, että teen sit pitkän kaavan mukaan, vaikka joutuisi odottelemaan, en siis pitäisi kiirettä painojen valitsemisessa vaan valitsen juuri ne, mitkä ovat haastavat, mutta mahdolliset.
Ennen treeniä oli aika paha vitutus ja sellainen, ei jaksa mennä-tunne. Ja se voimistui kun tietysti sali ihan täynnä. Minulla kuitenkin meni laitteiden kanssa hyvin, ei tarvinnut jonotella paljo yhtään ja treenin jälkeen oli taivaallinen olo. Tunsi onnistuneensa painojen suhteen ja treeni kulki paremmin kuin vähään aikaan :>

Tänään salille mentäessä kieltämättä säikähdin ja hyppäsin ilmaan. Menin hyvin keskittyneenä ja fiilistä täynnä salille, jossa harvemmin on 2 äijää enempää treenaamassa lisäksi. Noo siinä viilasin korttia ja ovi aukeaa... Ja eikös sinne jostai ollu ilmestynyt 30 Hard core mummo bodarii, eikä niitten marttojen ohi päässy millää.(kaikkiko ne samana päivänä on lähteny) päätin mennä sitten hallille tekemään alkulämmittelyä, koska oma ego oli liian pieni siihen huoneeseen :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Eipä tehdä varmaan jalkoja ollenkaan, akilles on taas arka ja jomottaa. ...kele.

Murehdin joskus, kun multa puuttui semmonen joku oma "juttu" elämästä. Sellanen, jossa vois kehittyä, joka olis kivaa ja johon vois paneutua niin, että se olisi osa jokapäiväistä elämää. Mietin tätä päivittäin ja oli jotenkin tyhjä ja surullinen olo kun ei ollut mitään tärkeää harrastusta, jossa kokisin olevani hyvä. Tänään kuitenkin huomasin, että en ole murehtinut oman jutun puuttumista enää sen jälkeen, kun alotin "tosissani" treenaamaan salilla. Joten ehkä tää "bodaus" on se mun juttu. :haart:
Laantuukohan tää into koskaan? Heti kun tulen kotiin salilta, rupean odottamaan seuraavaa kertaa. :rolleyes:

Tänään oli vaan aerobinen. Vaikka kehitystä puntin osalta on tapahtunut, masensi mua silti pukkarissa alaston ruhoni. Kadun niin suuresti koskaan laihduttaneeni anoreksiaan asti itseäni. Miksi sen pitää olla tuollainen löysä, laiha säkki. Menee hyvä tovi ennenkun saan itseni inhimilliseksi.
Sehän toki motivoi entisestään :)

Tänään oli vaan aerobinen. Vaikka kehitystä puntin osalta on tapahtunut, masensi mua silti pukkarissa alaston ruhoni. Kadun niin suuresti koskaan laihduttaneeni anoreksiaan asti itseäni. Miksi sen pitää olla tuollainen löysä, laiha säkki. Menee hyvä tovi ennenkun saan itseni inhimilliseksi.
Sehän toki motivoi entisestään :)

Hei elä masennu,kyllä se siitä sutviutuu ihan varmasti,usko pois;) Itse laihduin joskus 10kg masennuksissani,muutin yksin asumaan 16 vuotiaana uudelle paikkakunnalle opiskelemaan ja se söi minut sellaiseksi 41 kiloiseksi tikuksi.Eikä sitä itse nyt tietenkenkään edes tajunnut.Siitä kyllä tervehdyin mutta ei se silti kiloja eikä niitä lihaksia takasin tuonut ja olin jo tottunut elämään kuin varpunen.
Kyllä minäkin välillä manasin sitä muodotonta ruhoani ja haaveilin kunnon pyllystä ja lantiosta.Onneksi exäni patisti minut salille ja nyt kolme vuotta salia takana ja ole tyytyväisempi kuin koskaan.:dance:Aikaa se vei ja totuttelua kokonaisvaltaisesti mutta hiljaa hyvä tulee:) Tsemppiä:thumbs:

Ja aiheeseen:sadistinen mieleni tyydyttyy kun ravaan kankut kipeenä toimiston portaita.Jalkatreeni meni pitkästä aikaa ihan nappiin ja oikeaan osoitteeseen:hyvä:

Oli tosi hyvä reeni vaikka niitä jalkoja en nyt voinut tehdäkään, enkä peppua. Koko yläkroppa + etureidet, takareisiä koitin mutta toistot jäi puoleen.

Nyt on yläkroppa pinkeenä ja mieli iloinen, huomenna sitten ne koivet :rolleyes:

...joskus mä mietin, onko tässä mitään järkeä. Niinku ett tahallaan hankitaan itsemme julmetun kipeiksi, liikkuminen on vaikeaa, hengittäminenkin on vaikeaa kun rintaranka on riittävän jumissa... Ja sit tuuletetaan ett JEE, hyvä, lihakset kipeinä, ei turhaan taas hikoiltu! :rolleyes:

Tein jalat sunnuntaina ja eilen ne sit alkoi taas toimia - eli tänään uus treeni ja seuraavat kaks päivää kävelen taas ku vammanen. Hip hei. Penkattukin on, ryhti sen näyttää, makaan päivät näppäimistön päällä kun vartaloraukka vaan jotenkin kaatuuuuuu eteenpäin. Kysyn siis: onko meillä kaikki ihan kotona? Kyllä ne lihakset pysyis hyvässä kunnossa ehkä vähemmälläkin kivulla. :lol2:

Ite oon siihen tyytyväinen tässä voimareenissä että paikat ei mee kipeeksi, paitsi joskus jos tulee jotain epäonnistuneita nostoja. :D

Kivaa kun nykyisin palautuu niin nopeesti. Nyt kahden viikon sisällä oon hajottanu selkäni, polveni ja lonkankoukistajan ja kaikissa vaan 1-2 päivää palautumista :D Ennen oli ainakin viikon kaikki paikat romuna.

Tänään salille, jee. vois koittaa mavemaksimia kun niin hyvät vitutukset sai töistä, niin voi hyödyntää ne.

Ite oon siihen tyytyväinen tässä voimareenissä että paikat ei mee kipeeksi, paitsi joskus jos tulee jotain epäonnistuneita nostoja. :D

Noin mäkin tuulettelin syksyllä ja ihastelin omaa palautumistani... Nyt on kolmen viikon välein vaihdettu ohjelmaa ja oon ihan kokovartalokipsissä koko ajan. :rolleyes: Tai palaudunhan mä parissa päivässä eli ei siinä oo mitään vikaa, mutta kun samantien on edessä uusi treeni. Joskus tekis mieli tehdä satajakoisella.

Ihan vitun paska olo.

Pari tuntia tekniikkatreeniä kahdestaan uuden salavalmentajan kanssa, ja opettelen taas kaiken alusta uudelleen. En tiedä, haluanko. Päätä särkee, niska on menossa jumiin, väsyttää ja ahistaa ja vituttaa. Viikko aikaa pudottaa kolme kiloa painoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom