- Ikä
- 41
Eli minulla on ongelmana jalkatreenit joissa aina tulee pahoinvointia. Olen muutamia kertoja oksentanu ja yleensäkkin pitää sit jättää treeni kesken ettei sotke paikkoja. Muissa treeneissä ei tällaista ongelmaa ole. Teen jalkatreenin aina aamuisin koska se sopii aikatauluihini parhaiten. Syön parituntia ennen treeniä normaalin aamupalan joka yleensä on ruisleipää, kananmunaa ja jogurttia. Treeniohjelmaani vaihtelen paljon mut suurinpiirtein tälläinen:
lämmittely; kuntopyörää 5min ja verryttelyä pari min. jonka jälkeen kyykkyä 2-6 sarjaa toistot vaihtelee 6-25 välillä. jos teen kyykkyä vain pari sarjaa niin teen täydennykseksi etukyykkyä pari kolme sarjaa toistot 6-10 ja jos vielä pystyn niin teen suorinjaloin vetoa 3 sarjaa. Teen jalkatreenin 4-8 päivän välein. riippuen vähän. En usko että olen ainut jolla joskus laatta meinaa lentää. miten ootte ratkassu tämän ongelman?
lämmittely; kuntopyörää 5min ja verryttelyä pari min. jonka jälkeen kyykkyä 2-6 sarjaa toistot vaihtelee 6-25 välillä. jos teen kyykkyä vain pari sarjaa niin teen täydennykseksi etukyykkyä pari kolme sarjaa toistot 6-10 ja jos vielä pystyn niin teen suorinjaloin vetoa 3 sarjaa. Teen jalkatreenin 4-8 päivän välein. riippuen vähän. En usko että olen ainut jolla joskus laatta meinaa lentää. miten ootte ratkassu tämän ongelman?