Treenipäiväkirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jubee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Exceliin (tai siis OpenOfficeen) menee talteen kutakuinkin kaikki mahdollinen, syömiset, rasvat, vyötärö, paino... Treenipäiväkirjaa en sinänsä ole pitänyt taas vähään aikaan, kun treenit ovat suurimmalta osilta suunniteltu etukäteen, mutta kyllähän nuo vanhat treenit koneella pysyvät tallessa.

Tuli kuitenkin silloin mieleen, että voisiko tuosta treenipäiväkirjasta tehdä vähän modernimman version itselle ihan www-sivustoksi ja tuosta ollaan nyt sivustoa kehittelemässä.

Jotain tämmöstäkö meinasit kehitellä?
http://www.treenit.net/

Edit: en pidä ite, oon vaan niin laiska merkkailemaan. Oon kelannu, että puhelimeen vois värkätä jonkun exceli-systeemin johon jaksais merkkailla ja kulkis mukanakin aina ja sais koneelle siirrettyä.

Pakkiksella pidän treenipäiväkirjaa. Ennen oli vihossa kaikki reenit mutta kun se koko ajan jäi joko kotiin tai oli muuten vaan hukassa niin siirryin avaruusaikaan. Ennen jumppaa katon, mitä tein viime kerralla ja suunnittelen päivän treenin. Aika hyvin muistaa ne painot parin viikon ajalta mutta pidemmän seurannan kannalta kunnon muistiinpanot on järkevämpi vaihtoehto.

Itse oon tehny just tollaisen online treeni- ja ruokapäiväkirjan. Siellä on jo kohta kahden vuoden treenit & ruokailut tallessa. Ennen tota en ollu treenejä mihinkään kirjoitellutkaan.

On se mukavaa, että on vanhat treenit jossain tallessa. Voi sitten oikein seurata miten painot pysyy samoina vuodesta toiseen :rolleyes:

Word tiedostoon näpppäilen, ensin sarjat ja sen jälkeen päiväkirjamaista jutustelua. Etenkin nivelkivuista jne. pidän tarkkaa kirjaa koska se voi joskus osoittautua tärkeäksi tiedoksi..

Jotain tämmöstäkö meinasit kehitellä?
http://www.treenit.net/
Vähän tuohon suuntaan, mutta erityisesti punttitreenejä varten. Semmosen siis, johon saisi ihan liikekohtaisesti kaikki treeneistä kirjattua ylös ja niistä voisi myös kohtuullisen näppärästi pyöräyttää graafisia tilastoja jne.

EDIT: Niin minkälainen tämä pakkiksen treenipäiväkirja on, josta useampikin on jo maininnut? Onko se joku oma threadi, jonne voi tuloksensa pistää vai minkälainen?

Vinkoon olen treenit kerännyt jo monen vuoden ajalta. Nykyään taas naputellut myös pakkiksen treenipäivyriosioille. Sieltä saattaa saada hyviä vinkkejä omaan treeniin ja onpa ainakin jossian tallessa jos hukkaa vihkonsa.

Vähän tuohon suuntaan, mutta erityisesti punttitreenejä varten. Semmosen siis, johon saisi ihan liikekohtaisesti kaikki treeneistä kirjattua ylös ja niistä voisi myös kohtuullisen näppärästi pyöräyttää graafisia tilastoja jne.

EDIT: Niin minkälainen tämä pakkiksen treenipäiväkirja on, josta useampikin on jo maininnut? Onko se joku oma threadi, jonne voi tuloksensa pistää vai minkälainen?

Oma thread, johonka taitaa päästä kirjottelemaan vaan vippinä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuten otsikko sanoo, minkälaisia treenipäiväkirjoja tai vihkoja te pidätte vai pidättekö? Onko tämä edelleenkin ihan perinteistä kynä+paperi hommaa vai käytätkö jotain Über excel-taulukkoa tai jotain muuta sellaista?

Itellä on tullut pidettyä jonkinmoisia treenivihkoja ja välillä on ihan vain muistissa tulokset pidetty. Eri syistä väliin on vaan mahtunut pitempiäkin taukoja tai aikoja, jolloin ei ole säännöllisesti tullut käytyä salilla, ja sitten kun sitä taas on uudestaan aloittanut treenaamaan, on vanhat vihkot varmasti hukkapiilossa ja muistissa on korkeintaan omat parhaat tulokset.

Viime kesänä oli taas aikaa treenailulle ja vähemmän yllättäen kaikki vanhat vihkot oli hukassa. Tuli kuitenkin silloin mieleen, että voisiko tuosta treenipäiväkirjasta tehdä vähän modernimman version itselle ihan www-sivustoksi ja tuosta ollaan nyt sivustoa kehittelemässä.

Mutta niin, minkälaista treenipäiväkirjoja täällä kävijät pitää (vai pitääkö ollenkaan?) ja onko tuollaisessa www-pohjaisessa treenipäiväkirjassa sinun mielestäsi mitään järkeä?

Ps. Jos tästä on jo threadi, niin pistäkää linkki. En searchilla löytänyt vastaavaa.

Pidän body lehdeltä saamaani reenikirjaa. Kun se on aina salilla mukana on kehitystä tapahtunut paljon enemmän kuin ilman kirjaa. Aina tietää painot ja mitä viimeksi on tehnyt kg, toistot, oma paino...jne :rock:

Tuo Body-lehden treenikirja kuulostaa olevan aika monella käytössä. Onko se joku tilaajalahja vai voiko ton löytää ihan irtonumeron välistä?

ite olen melko alusta asti merkannut mitkä liikkeet tein, millä painoilla ja montako toistoa tuli. ihan normi vihko käytössä. mukava katsoa noita parin vuoden takaisia ja nauraa treenipainoille. :D

Vihko ehdottomasti. Siitä näkee nopeasti viime treenien painot salilla ollessa. Ja jos alkaa tekemään jotain liikettä, jota ei ole tehnyt kuukausiin, niin vihosta näkee, että millä painoilla kannattaa aloittaa. Vihkoon saa myös merkattua heti sen sarjan kun sen tekee, niin ei pääse unohtumaan.

En näe mitään järkeä jossain wordilla tehdyssä päiväkirjassa, ellei sitte raaha läppäriä mukanaan salilla.

Vihko ehdottomasti. Siitä näkee nopeasti viime treenien painot salilla ollessa. Ja jos alkaa tekemään jotain liikettä, jota ei ole tehnyt kuukausiin, niin vihosta näkee, että millä painoilla kannattaa aloittaa. Vihkoon saa myös merkattua heti sen sarjan kun sen tekee, niin ei pääse unohtumaan.

En näe mitään järkeä jossain wordilla tehdyssä päiväkirjassa, ellei sitte raaha läppäriä mukanaan salilla.

Ai et näe mitään järkeä? Helpompi se on kuin vihko (lue mun eka postaus tähän ketjuun http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1303538&postcount=5).

Ei ole ikinä ollut vaikeuksia muistaa, että mitä olen tehnyt sen päivän treeneissä.

Ei se päiväkirja ainakaan mua kotona palvelis. Tarviin sitä salilla. Ihan turhaa ees kirjottelisin koneelle ku tuskin sitä ees ikinä lukisin, jos kuitenkin muistaisin treenipainot.

Sama täällä. Tänne mä kirjottelen niitä ihan huvin vuoksi. Vihkoon sitten hyötyäkseni niistä muistiinpanoista treeneissä.

Body-lehden mukana tulleita vihkoja on täytelty muutama. Nyttemmin, kun sali on kotona, pistän tietokoneelle muistiin..

Ihan käsin kalenteri kirjaan olen jo toista vuotta laittanut treenit ylös, kivut ja säryt, ennätykset ja ohjelman/ ruokailun vaihdokset + painon: siisti katsoa miten kehitystä tullut!

Back
Ylös Bottom