Treenipäiväkirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tsejeje
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Millasella tavalla porukka on tehny tota päiväkirjaa, kun ajattelin ite alottaa tekee, mutta en oikee tiiä et mikä ois oleellista laittaa siihe ja mikä ei

Päivämäärä, treenipainot, sarjat, toistot...

Päivämäärä, treenipainot, sarjat, toistot...

Tämä. Siihen voi sitten kirjoitella päivän tuntoja. Kuitenkin päätarkoituksena on sitä progressiota seurata. Voit myös omia mittoja ja painoa aina välillä kirjata ylös, tosin se vaa'an tuijottaminen ja päivittäinen mittailu ei ole ihan järkevää. Vaikka kuukauden välein otat mitat jos siltä tuntuu. Näkee sitä tulosta vähän.

Mun on ainakin pakko pitää treenipäiväkirjaa. Kerran unohdin sen kotiin, niin en muistanut salilla millä painoilla olin viimeksi tehnyt :D Se on aina vaan helppo katsoa sieltä.

Päivämäärä, liike, sarjat, toistot. Jos tulee enkka,niin alleviivaan sen. Jos selkä/polvi tms. kipeänä merkkaan senkin, samaten kevyen viikon. Painoa ja vyötärönympärystä tulee seurattua ja joskus rasvaprosenttia, siinähän se.

Ite tykänny myös laittaa ton oman kehonpainon. Omaa kirjaa pitäny tyyliin kohta puoltoistavuotta enemmän ja vähemmän aktiivisesti ja alkupuolella ei oo tullu painoa merkattua ni olis ollu mukava vähän verrata liikkeitä ja sarjapainoja tohon kehonpainoon kun sekin kuitenki liikkuu tollasella aikavälillä suuntaan jos toiseen.

Itse en päivämäärää ole kirjoitellut enää, tiedän koska ohjelma alkoi ja sama setti 3x viikkoon. Itsellä tapana että yksi sivu on yksi päivä (pieni vihko), ja siinä on aina vain tyyliin...

Penkki

70x10
70x10
70x12
=> 72.5​

Eli merkkaan ens kerran uuden painon jos sarjat meni yli tavoitteen. Joskus harvemmin jos tulee mieleen jotain liittyen tiettyyn liikkeseen, niin saatan jopa kirjoittaa muutaman sanan.

Moni ihmettelee jotain raapustelua puntilla, mutta mun mielestä on enemmän kontrollia koko touhussa jos pitää kirjaa. Itselle se sopii, ja tarkat treenipainot on ainakin mulle sellanen asia joka saattaa syystä tai toisesta unohtua ensi kertaan mennessä.

Ittellä myös pakko pitää kirjaa mitä on tehny, näkee hyvin mihin suuntaan kehitys on menossa. ja missä ajassa.
onkohan toi nyt a5 kokonen vihko ja yhelle sivulle menee 3 treeniä hyvin.

-reunaan päivämäärä
-Penkki -- 50 kg 1x5 / 70 kg 1x5 / 90kg 1x3
-vinop. -- 50kg 1x5 / 70kg 1x5
jne.

joskus sitten tulee omaa painoa laitettua myös johonkin vihkon reunaan, sekä vähän fiiliksiä jostain liikkeistä tai yleistä meininkiä.
olisin ihan hukassa ilman vihkoa :D vaikka se vähän oudolta näyttääkin että salilla alkaa jotain kirjottelemaan, pari kertaa joku käyny kysymässäkin mitä suunnittelen, että teenkö läksyjä samalla :D

itselle oon tehny pienestä vihosta missä on sivu jokaiselle eripäivälle eli vetävät, työntävät, jalat.
Sitten liike , sarjat, sarjapainot ja laitan sivulle aina ensi viikon sarjapaino tavoitteen mikäli sarjat ovat toteutuneet valitulla painoilla

esim:

Pystypunnerrus käsipainoilla | 4x10 | 22,5 kg | seuraavan viikon painot 25 kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tarttis kyl itekin jaksaa pitää noita painoja jossain ylhäällä. Niin paska muisti kaiken lisäksi, että aina se eka sarja menee yleensä liian pienellä painolla.

itellä on niin tarkasti excelis kaikki painot ja sarjat että voisin täyttää päiväkirjaa aina 9 viikkoa etukäteenki :D

Itse olen tehnyt muistiinpanoja ensimmäisestä salikerrasta lähtien. Päivämäärä & lihasryhmä, liike, painot, sarjat ja yleiset tuntemukset, eli lastataanko tankoon samanverran ensi kerralla. Kahdesti on lyijytäytekynästä loppunut lyijy, oli aika alaston olo ensi treenikerralla kun siinä sitten lähdettiin arvailemaan. Itsehän sitä kehitystä peilistä harvoin näkee, joten on aika olennaista olla mustaa valkoisella, jos haluaa tietää, onko tuloksia tullut.

joskus sitten tulee omaa painoa laitettua myös johonkin vihkon reunaan, sekä vähän fiiliksiä jostain liikkeistä tai yleistä meininkiä.
olisin ihan hukassa ilman vihkoa :D vaikka se vähän oudolta näyttääkin että salilla alkaa jotain kirjottelemaan, pari kertaa joku käyny kysymässäkin mitä suunnittelen, että teenkö läksyjä samalla :D

Valtaosalla väestä mun salilla on vihko mukana, eipähän tule katseita. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom