Treenipäiväkirja?! (viimeistä kertaa;)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
17.4.2002
Viestejä
127
Ikä
39
Elikkä nyt pitkän pohdiskelun tuloksena olen tässä päättänyt kesän alkaessa alottaa reenipäiväkirjan pidon joten pinet vinkit olisi poikaa. Eli miten olette kirjannut? Siis jos viitsisitte pistää lyhyen ja ytimekkään selostuksen niin olis tosi jees! Tai hei jonkunnäkönen pieni mallisivu olisi kanssa ihan kiva.

Älkääkä nyt luulko ihan tyhmäksi, etten osaisi itse painoja kirjata ylös mut olis kiva vaan saada joltain joku toimiva malli minkä mukaan sitten alottaa!:D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivämäärä:
24.5.2002

Liike: Vinopenkkipunnerrus

Toistot Painot

12 tanko
10 30kg
8 35kg
6 42.5kg





Tällänen systeemi tehtynä Exelillä.
 
Esim.
la 25.05.2002
Penkki ??kg x 10, ??kg x 2 x 6, ??kg x 3 x 3 jne

Kannattaa laittaa jotain kommenttia kuinka treeni on kulkenut kyseisenä päivänä, niin voi myöhemmin vertailla miten treenit kulkee erilaisten liikkeiden ja treeni variaatioiden suhteen.

Jotkut laittavat myös aamupainonsa päiväkirjaan ja mitä on tullut syötyä. esim. 15 kerroshampurilaista, 4 bissee jne :D
 
Mulla lukee siten, että ensin päivämäärä, paikka ja reenin tyyppi (keho, voima vai siltä ja väliltä). Sitten noiden alla on vihkon sivu jaettuna pystysuunnassa neljään sarakkeeseen. Ensimmäiseen tulee reeniliikkeen nimi, käytän paljon omia lyhenteitä, kun ei kesken reenin jaksa tärisevillä käsillä ja sumenevalla näöllä pitkästi kirjotella. Sitten tulee sarjojen määrä merkittynä tukkimiehen kirjanpidolla (eli jokaisen sarjan jälkeen vetäisen viivan). Kolmanneksi tulee toistot kussakin sarjassa ja tässä näkyy myös mahd. pudotussarja, rest-pause yms. Viimeiseen sarakkeeseen tulee sitten sen reenin maks. kilot ko liikkeen osalta. Tää on tod. yksinkertainen systeemi ja helppo merkkailla. En jaksa merkata muita kilomääriä kuin maksimit kunkin reenin osalta, koska ne pystyy kohtuullisen tarkasti tarvittaessa laskemaan siitä maks. kilomäärästä ja tehdyistä toistoista. Ainiin, reenin loputtua lasken vielä sarjojen kokonaismäärän.
 
Noihin voisi lisätä vielä kreatiini tai muu kuuri ja annostus, tai jos tullut vedettyä vaikkapa kofeiinia ja efeä ennen reeniä.
Jos on uteliaita kavereita kylässä ja reenivihko ei ole kassakaapissa niin hyvä merkkaa tyyliin 3xth,2ef,2kof.
Mikä tossa tarkottais 3thainappia,2efeä ja pari kofea ,sen sijaan että laittaa " tänään tykitin sustaa perseeseen".
 
mä käytän aina normaalia pikkuvihkoa
yhdelle sivulle tungen kokoviikon ohjelman.
joka sunnuntai suunnittelen koko viikon ohjelman.

esim.
ma.
penkki 70*6 70*6 80*6 360*12
pun.tasa.penk. 20*9*3
kevyt.kyyk. 60*10*3

ke
kyykky60*5 70*5 80*5 90*5
kyykky.penkille.300*4 400*3
prässi 470*10 560*10 700*10

pe
veto 100*5 110*5 120*5 130*5
pukilta veto 140*5*2
kulmasoutu 200*5 220*5 240*5
"painot ovat fiktiota"
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom