Treeniohjelmani,kommentoikaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lehtone
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
37
Tavoite olisi saada lisää massaa ja penkkitulosta pitäisi saada nousemaan,tälläisen ohjelman löysin ja ujutin siihen mukaan tuon Miken 2x6 systeemin.Mitä mieltä olette?

Maanantai

Rinta, hauikset, kyynärvarret, vatsa

· Lämmittely ja hyvä venyttely 10-15 min
· Penkkipunnerrus (1x10, 2x8 lämmittelysarjat kevyesti) 2x6
· Vinopenkki 2x8
· Pec-deck 2x8
· Hauiskääntö mutkatangolla (2x10 lämmittely) 2x6-8
· Hauiskääntö käsipainoilla vuorotahtiin, penkillä istuen 2x6-8
· Hauiskääntö scott-penkissä taljalla 2x6-8
· Vasarakääntö käsipainoilla 2x6-8
· Vatsarutistukset 3x10-15

Tiistai

Jalat

· Pari sarjaa kevyesti etureisiojennusta ja takareisikoukistusta
· Jalkaprässi (1x10, 1x8 lämmittely) 2x6
· Etureisiojennus 2x6-8
· Takareisikoukistus 2x6-8
· Pohjenousu seisten koneella 2x8-10

Torstai

Olkapäät, ojentajat, vatsa
· Pystypunnerrus (2x8 lämmittely) 2x5-6
· Vipunostot sivuille käsipainoilla 2x6-8
· Vipunostot takaolkapäille koneella 2x6-8
· Kapea penkkipunnerrus 2x6
· Ranskalainen punnerrus 2x6-8
· Lantion nostot penkin päässä 3x10-15

Perjantai

Selkä, epäkkäät

· Maastaveto (1x10,1x8,1x6 lämmittely) 2x5
· Kulmasoutu tangolla tai 2x5
· Ylätaljaveto eteen 2x6-8
· Yhden käden kulmasoutu käsipainolla 2x6
· Olankohautukset koneessa 2x6-8

Näyttää ihan hyvältä!
Mutta suosittelisin tekemään selkäliikkeitä ainakin kymmenen per sarja ja ottamaan alataljan mukaan.
Ojentajille saattaisi olla parempi lantion nostojen tilalle ylätalja köydellä niskan takaa, ainakin minulle ihan kuningas ojentajaliike.
Jaloillekin voisit tehdä sen kymmenen toistoa per sarja.
Itse teen jokaista liikettä kolme sarjaa, koita kumpi sopii sulle paremmin, kolme vai kaks. Minä saan paljon paremman tuntuman kolmella (selälle teen neljä tällä hetkellä).

Sori sen piti olla jalkojennostot eikä lantionnostot eli vatsalihasliike.Itselläni on tähän asti toiminut toi kaks sarjaa paremmin kuin kolme.

Ota takareisille toinen liike esim SJMAVE jos sen tekee voi mun mielestä jättää MAVEn pois selkäpäivältä (ite teen SJMAVEa - vai onkohan se romanialainen? :D jalkapäivänä ja saan pumppiin niin takareidet kuin alaselänkin. Kun etureisillekin tehdään 2 liikettä niin miksei takareisillekkin? Sama juttu ojentajan ja hauiksen kanssa sulla on 4 liikettä haballe ja 2 ojentajille (no saahan ne tietty epäsuoraakin rasitusta mutta silti) vois ehkä vähän tasottaa esim molemmille 3 liikettä kahen sarjoilla = 6 sarjaa kummallekkin.

Aika hyvälle näyttää, itse ottaisin etureisille vielä hack-, tai smith-kyykyn ja takareisille yhden liikkeen esim jus tuon SJMV.

Itse tekisin ainakin olkapäille, hauiksille ja selälle vähän pidempää sarjaa. Mutta kyllä muuten näyttää ihan hyvältä

Jaloille lisää tavaraa. SJMV mukaan takareisille ja muutenkin voi lisätä yhden sarjan joka liikkeeseen ihan huolella. Minä en ainakaan pohkeille saa mitään aikaseksi 2 sarjalla, teenkin ne 2 kertaa kierrossa ja sarjoja on per treeni 4-5, että tämä näin vertailuna.

Selkäpäivässä oliki näköjään jo mave, no kannattaa kattoa miten toimii ottaa molemipia samassa kierrossa, siis SJMV ja mave, mutta jos ei pelitä niin tee joka toinen viikko vaikkapa SJMV ja joka toinen mave, tai jätä mave pois, takareisille kuitenkin pitää saada treeniä enemmän. Ja jos maven jätät pois, niin ota tilalle vaikka altalja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Timba79 sanoi:
Minä en ainakaan pohkeille saa mitään aikaseksi 2 sarjalla, teenkin ne 2 kertaa kierrossa ja sarjoja on per treeni 4-5, että tämä näin vertailuna.

No mutta ihmiset onkin erilaisia. Mä teen pohkeet kerran kierrossa (tosin vaan 3-jakonen viiden päivän kierrolla) ja yleensä teen vain 2 sarjaa seisten ja 2 istuen pohkeita. Ja pumppi on kyllä helvetinmoinen 4:llä sarjalla :D ja onhan nää jo vähän kasvanu vaik en oo kauaa salili käyny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom