Treeniohjelman muutosta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tervehdys!

Tähän asti olen ihan menestyksekkäästi omasta mielestäni painanut 4-jakoisella ohjelmalla (rinta, selkä, kädet & kintut), mutta nyt työnkuva on muuttunut, sekä siviilielämä, eikä yksinkertaisesti ole enää niin paljon aikaa juosta salilla neljänä päivänä viikossa, joten ajattelin siirtyä 3-jakoiseen ohjelmaan ja siksi kysynkin vinkkejä kun en koskaan ole tällä tavalla treenaillut.

Tässä jostain vanhasta threadista bongaamani ohjelma, hiukan muuteltuina?

Ma. työntävät: rinta, olkapäät, ojentajat
Ti. lepo
Ke. jalat: etureidet, takareidet, pohkeet
To. lepo
Pe. vetävät: selkä, hauis (+vatsat)
La. lepo
Su. lepo

Rinta: 2 liikettä. 3 sarjaa.
Olkapäät: 2 liikettä, 3 sarjaa.
Ojentajat: 2 liikettä, 3 sarjaa.

Etureidet: 2 liikettä, 3 sarjaa.
Takareidet: 1-2 liikettä, 3 sarjaa.
Pohkeet: 2 liikettä, 3 sarjaa

Selkä: 3 liikettä, 3 sarjaa
Hauis: 2 liikettä, 3 sarjaa
Vatsat: 2 liikettä, 3 sarjaa

Miltä tämä näyttäisi?

Hyvältähän se näyttää, mutta tässäkin on eri mielipiteitä. Itse en saa treeneissä kunnolla itsestäni irti noissa 3-jakoisen ohjelman treeneissä. Rinta ja olkapäät menee vielä, mutta sitten ojentajilla ei juuri mitään enää jaksa. Toisaalta ojentajat saa rasitusta jo tuossa rinnassa ja olkapäissäkin, joten ehkei niille kovaa treeniä suoraan tarvitsisikaan. Jalat ja selkä+hauis toki menee hyvin.

Sellaisia ajatuksia herättelisin vielä, että miksi et tekisi 8 päivän kierrolla? Eli aina joka toinen päivä olisi treenit? Noin viikossa tulee 3-4 treenikertaa ja itselläni tää ainakin toimii hyvin..

jpm sanoi:
Sellaisia ajatuksia herättelisin vielä, että miksi et tekisi 8 päivän kierrolla? Eli aina joka toinen päivä olisi treenit? Noin viikossa tulee 3-4 treenikertaa ja itselläni tää ainakin toimii hyvin..
Mä palaan myös töiden takia 3-jakoiseen ja aion aloittaa juuri jpm:n kuvailemalla tavalla, treenit joka toinen päivä (nelijako). Kolmijakoisellakin olen treenannut mutta tämä nelijako toimii minulla parhaiten. Kokeile siis ihmeessä 8 päivän kiertoa ja jos ei toimi niin muuta sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom