Treeniohjelmaa vailla.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fokus
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Terve!

Oisko kellään kokeneella konkarilla antaa mulle vähän auttavaa kättä, nimittäin pitäis saada nämä lipputanko pohkeet mukaan muun kropan kehitykseen ..kaikenkaltaisia treenejä oon niille kokeillu & treenivuosia takana on nyt 3 ja pohkeita oon treenannu puolentoista vuoden verran. Vittu että nyt vituttaa.

Pohkeet mulla on sellaista pikajuoksia laatua eli lihas todella ylhäällä ja nilkat on tosi ohuet ja kasvaa helvetin hitaasti salibandyn peluutakin takana on 10vuoden verran, eikä ne siinäkään oikeen kasvanu.

Salilla pääsen käymään 4-5kertaa viikossa ja vuoden verran oon nyt vetäny nelijakosella, mutta tuntuu että JALKOJEN ja nimenomaan POHKEIDEN kehitys ei ole ihan piikissä tällä tavalla.

Treenit on yleensä armotonta rääkkiä, 1h-1h 30 min pituisia ja palaudun niistä todella nopeasti.

2-3x viikkoo, luulis kasvavan(tai kokeile jotain ttt-reeniä,mitä jengi vetää käsille, jos toimis pohkeillekin?) mut tässä esimerkki jonkunlaisesta pohjereenistä, teet vaikka jalkareenissä(tee vaikka 2-4 ensimmäisen liikkeen joukossa pohkeet esim. Kyykky,Pohkeet seisten,Prässi,Pohkeet istuen jne...) ja sit selkäreenin päälle toinen reeni. Välil voi ottaa sit vaikka jonkun reenin päälle 3 kerran viikkoo, jos jaksaa ja on palautunu nii jotain ylipitkii 20-40 toistoo 2-3 sarjaa.

1.reeni
-Pohjenousu seisten(koneessa,tangolla, jotenkin vaa) 3x-6-8
-pohjenousu istuen 3x-6-8

2.reeni
-pohkeet prässissä 3x-10-15
-pohkeet istuen/seisten/jotenkin 3x-10-15

Pohjeprässiä ja muita pohjeliikkeitä tehdessä kannattaa muistaa se, että akillesjänne on erittäin tehokas varaamaan energiaa. Tämän vuoksi nuo nousut ym kannattaa tehdä korostetun rauhalliseen tahtiin, että akillesjänteeseen varautunut energia kerkeää purkautumaan ja rasitus menee mahdollisimman tehokkaasti sinne pohjelihakseen.

Joo pitääpä kokeilla sitte tolla treeni tyylillä, noilla liikkeillä ja hitaita sarjoja, jos ne vaikka sais kasvupyrähdyksen! :wtf:

Treenasin tossa keväällä sellast jännää treeniä, että tein pohkeet 5kertaa joka viikko putkeen ja annoin levätä aina kaks päivää tätä jatku ehkä kuukauden ajan ja sit siirryin tohon TTT:hen.. kyllähän ne siinä vähän kasvo, muttei nyt kuitenkaan niin paljon kuin muut lihakset mitä oon treenannu vähän samalla tyylillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom