Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
perusjäbä sanoi:Terveeks! oon alottamassa ensimmäistä kertaa punttitreeniä ja ajattelin kysyä hyviä neuvoja salille . oon 17-vuotias 183cm ja painan n.80kg. voisiko joku ystävällisesti tehdä minulle punttiohjelman ja päivittäiset ruokavaliot? kiitoksia vastanneille!
Ei todellakaan kannata kuunnella sitä jätkää. Mielummin tekee vain päinvastoin. No ei nyt sentään, mutta se on aika turha jätkä. Vaikka kyl ne perusliikkeet on alussa paikallaaa....Bodaaja sanoi:Ensimmäiset 3kk massaliikkeitä sanoo Halme.
Jaaggo sanoi:Ei todellakaan kannata kuunnella sitä jätkää. Mielummin tekee vain päinvastoin. No ei nyt sentään, mutta se on aika turha jätkä. Vaikka kyl ne perusliikkeet on alussa paikallaaa....
Aloita yksijakoisella ohjelmalla, ja käy salilla näin aluksi vaikka 3-4 kertaa viikossa. Tee perusliikeitä joka lihakselle; yksi jokaiselle, jälleen kerran näin aluksi riittää. Esim:perusjäbä sanoi:Terveeks! oon alottamassa ensimmäistä kertaa punttitreeniä ja ajattelin kysyä hyviä neuvoja salille . oon 17-vuotias 183cm ja painan n.80kg. voisiko joku ystävällisesti tehdä minulle punttiohjelman ja päivittäiset ruokavaliot? kiitoksia vastanneille!
Jaaggo sanoi:normaalisto syöt päivässä vaikka 2500kcaloria, niin nytten syöt 3000ckaloria.
No niinno, no okei, kaikki haluamallaan tavalla, kait... joo....jep:lol2:hölkkääjä sanoi:tarkennan vain että tsekkaa oma kulutuksesi äläkä sitä mitä ennen olet syönyt.
eli omaan peruskulutkseen+ liikunnasta tulleeseen kulutukseen lisäät 500kcal.
tämä vain siksi että en itse tajua mitää kuin rautalangalla vääntämällä :jahas:
Siinä on ollut läskiä oikeen olan takaa, sen voin taata. Kyllä sitä varmaan itsekin pääsisi sellaiseen kuntoon, kun alkais kunnon bulkilla reenaan. Kaloreita vaan reilusti ja reeni9stä sellasta massa pitoista, ni kylläkun tekniikat osaa, niin massaa saa kymmeniä kiloja, josta noin puolet lihasta ja puolet läskiä. Enemmän tarkoitin tuolla, että ei hannata kuunnella, kun se jätkä tuppaa lausumaan aika kovia lauseita ja pyrkii usuttamaan niitä muille, aivan kun sen tekniikat olisivat parhaita. Itse omistan voimaoppaan ja se on aika mitäänsanomaton. Sarjatkin ja toistot siihen vain listattu ikäänkuin että nillä sitten tulee lihasta oli mikä hyvänsä; jätkä vetää joka liikkeen samoilla sarja- ja toisto määrillä ja pistää ne suoraa kirjaansa esimerkiksi kunnon reenistä. Sitten on erikseen vielä helppo ja vaativa reeni. Vaikea reeni Halmeen mielestä sitten on siis 4 jakoinen ja helppo 3 jakoinen, en oikein ymmärrä tätä, eikä taida ymmärtää hänkään. Kyllähän hänellä perusasiat on kunnossa, mutta kun kertoo, että pakkotoistot on yhtä tyhjän kanssa ja että tietyllä tekniikalla tulee vain tulosta, niin huh huh; yleistys alkaa jo pikku hiljaa mennä liian pitkälle. Onkohan hän ikinä kuullut lausetta: Jokainen ihminen on erilainen. Kyllä niitä omia mielipiteitä ja uskomuksia saa olla, mutta kannattaako niitä ohjekirjan muodossa myydä??????Bodaaja sanoi:Turha? En sanois, onhan kaveri painanu joskus 150kg (läskiäkin) Ihan helvetin vahva on ollu, en usko että ihan turha kaveri pääsee ton kokoseks.
Jaagolta tulee taas nii uskomatonta tekstii ettei mitää rajaaJaaggo sanoi:Siinä on ollut läskiä oikeen olan takaa, sen voin taata. Kyllä sitä varmaan itsekin pääsisi sellaiseen kuntoon, kun alkais kunnon bulkilla reenaan. Kaloreita vaan reilusti ja reeni9stä sellasta massa pitoista, ni kylläkun tekniikat osaa, niin massaa saa kymmeniä kiloja, josta noin puolet lihasta ja puolet läskiä. Enemmän tarkoitin tuolla, että ei hannata kuunnella, kun se jätkä tuppaa lausumaan aika kovia lauseita ja pyrkii usuttamaan niitä muille, aivan kun sen tekniikat olisivat parhaita. Itse omistan voimaoppaan ja se on aika mitäänsanomaton. Sarjatkin ja toistot siihen vain listattu ikäänkuin että nillä sitten tulee lihasta oli mikä hyvänsä; jätkä vetää joka liikkeen samoilla sarja- ja toisto määrillä ja pistää ne suoraa kirjaansa esimerkiksi kunnon reenistä. Sitten on erikseen vielä helppo ja vaativa reeni. Vaikea reeni Halmeen mielestä sitten on siis 4 jakoinen ja helppo 3 jakoinen, en oikein ymmärrä tätä, eikä taida ymmärtää hänkään. Kyllähän hänellä perusasiat on kunnossa, mutta kun kertoo, että pakkotoistot on yhtä tyhjän kanssa ja että tietyllä tekniikalla tulee vain tulosta, niin huh huh; yleistys alkaa jo pikku hiljaa mennä liian pitkälle. Onkohan hän ikinä kuullut lausetta: Jokainen ihminen on erilainen. Kyllä niitä omia mielipiteitä ja uskomuksia saa olla, mutta kannattaako niitä ohjekirjan muodossa myydä??????
Nii ja kateelliset puhuu skeidaa Halmeesta, enkä kommentoinut tos Halmeen juttui vaa sitä et sellasee kuntoo ei todellakaan iha joka jätkä pääse.erkjetter sanoi:halmefanit itkee ja kitisee kun joku kertoo ettei halmeen jutut olekkaan absoluuttisia totuuksia. :jahas:
Jaaggo sanoi:Siinä on ollut läskiä oikeen olan takaa, sen voin taata. Kyllä sitä varmaan itsekin pääsisi sellaiseen kuntoon, kun alkais kunnon bulkilla reenaan. Kaloreita vaan reilusti ja reeni9stä sellasta massa pitoista, ni kylläkun tekniikat osaa, niin massaa saa kymmeniä kiloja, josta noin puolet lihasta ja puolet läskiä. Enemmän tarkoitin tuolla, että ei hannata kuunnella, kun se jätkä tuppaa lausumaan aika kovia lauseita ja pyrkii usuttamaan niitä muille, aivan kun sen tekniikat olisivat parhaita. Itse omistan voimaoppaan ja se on aika mitäänsanomaton. Sarjatkin ja toistot siihen vain listattu ikäänkuin että nillä sitten tulee lihasta oli mikä hyvänsä; jätkä vetää joka liikkeen samoilla sarja- ja toisto määrillä ja pistää ne suoraa kirjaansa esimerkiksi kunnon reenistä. Sitten on erikseen vielä helppo ja vaativa reeni. Vaikea reeni Halmeen mielestä sitten on siis 4 jakoinen ja helppo 3 jakoinen, en oikein ymmärrä tätä, eikä taida ymmärtää hänkään. Kyllähän hänellä perusasiat on kunnossa, mutta kun kertoo, että pakkotoistot on yhtä tyhjän kanssa ja että tietyllä tekniikalla tulee vain tulosta, niin huh huh; yleistys alkaa jo pikku hiljaa mennä liian pitkälle. Onkohan hän ikinä kuullut lausetta: Jokainen ihminen on erilainen. Kyllä niitä omia mielipiteitä ja uskomuksia saa olla, mutta kannattaako niitä ohjekirjan muodossa myydä??????