Treeniohjelma

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Terveeks! oon alottamassa ensimmäistä kertaa punttitreeniä ja ajattelin kysyä hyviä neuvoja salille :). oon 17-vuotias 183cm ja painan n.80kg. voisiko joku ystävällisesti tehdä minulle punttiohjelman ja päivittäiset ruokavaliot:)?:) :) :) kiitoksia vastanneille!

perusjäbä sanoi:
Terveeks! oon alottamassa ensimmäistä kertaa punttitreeniä ja ajattelin kysyä hyviä neuvoja salille :). oon 17-vuotias 183cm ja painan n.80kg. voisiko joku ystävällisesti tehdä minulle punttiohjelman ja päivittäiset ruokavaliot:)?:) :) :) kiitoksia vastanneille!

hei vähän oma-aloitteisuutta! jos edes viitsisit klikata aloittelioiden osiolle ja kuluttaa noin 1min aikaa niin löydät ison kasan.

Bodaaja sanoi:
Ensimmäiset 3kk massaliikkeitä sanoo Halme.
Ei todellakaan kannata kuunnella sitä jätkää. Mielummin tekee vain päinvastoin. No ei nyt sentään, mutta se on aika turha jätkä. Vaikka kyl ne perusliikkeet on alussa paikallaaa....

Jaaggo sanoi:
Ei todellakaan kannata kuunnella sitä jätkää. Mielummin tekee vain päinvastoin. No ei nyt sentään, mutta se on aika turha jätkä. Vaikka kyl ne perusliikkeet on alussa paikallaaa....

Turha? En sanois, onhan kaveri painanu joskus 150kg (läskiäkin) Ihan helvetin vahva on ollu, en usko että ihan turha kaveri pääsee ton kokoseks.

perusjäbä sanoi:
Aloita yksijakoisella ohjelmalla, ja käy salilla näin aluksi vaikka 3-4 kertaa viikossa. Tee perusliikeitä joka lihakselle; yksi jokaiselle, jälleen kerran näin aluksi riittää. Esim:
Jalat: Kyykky/Prässi
Selkä: Ylätalja/Maastaveto(kannattaa opetella tekniikka hyvin)
Rinta: Penkki/Vinopenkki
Ojentajat: Ranskalainen/Taljassa/Kapeapenkki
Hauikset: Tangolla/käsipainoilla
Olkapäät: Vipunostot/Pystypunnerrus kp.

Ruuan suhteen sillälailla, että menet sellaiset 400-500kcaloria kokoajan plussalla, eli jos normaalisto syöt päivässä vaikka 2500kcaloria, niin nytten syöt 300ckaloria. Ja kyllähän tosimiehet vetävät kalorit massakaudella sinne 4000kcaloriin. Sitten vaan kovan massakauden päästä pieni dieetti. Totuus on, että jos lihasta haluaa hankkia, niin siinä välttämättä tulee vähän läskiä, mutta se on ihan mukanaa siten puolenvuoden session jälkeen pitää sellainen parin kuukauden dieetti. Syö paljon(protskua vähintään 2g per paino kilo ja hiilareita ainakin tuplasti. Äläkä unohda rasvoja, ota ainakin 15% kaloreista rasvoista, vaikka rypsi tai oliiviöljyistä), reenaa kunnolla ja muista levätä!:whip:
Aamupalana vaikka maitorahkaa ja puuroa tai joitan hiutaleita, sekä raejuustoa, voi silloin jonkun protskudrinkinkin ottaa. Sun pitää vaan itse testailla ja tuumia.
Ateriolla ota protskut kanasta, kalkkunasta, lihasta, tai kalasta sekä raejuustost ja rahkast. Hiilarit pastasta, riisitä tai perunasta. Reenin jälkeen voit ottaa vaika palkkarin. Suosittelen ettet illan viimeisellä aterialla ota kauheesti hiilareita, vedä vaikka rahka, raejuustoo tai tonnikalaa. Syö ehdottomasti useasti päivässä, vaikkapa 5-7 kertaa, äläkä hotki aina itseäsi ähkyksi.

Jaaggo sanoi:
normaalisto syöt päivässä vaikka 2500kcaloria, niin nytten syöt 3000ckaloria.

tarkennan vain että tsekkaa oma kulutuksesi äläkä sitä mitä ennen olet syönyt.

eli omaan peruskulutkseen+ liikunnasta tulleeseen kulutukseen lisäät 500kcal.

tämä vain siksi että en itse tajua mitää kuin rautalangalla vääntämällä :jahas:

hölkkääjä sanoi:
tarkennan vain että tsekkaa oma kulutuksesi äläkä sitä mitä ennen olet syönyt.

eli omaan peruskulutkseen+ liikunnasta tulleeseen kulutukseen lisäät 500kcal.

tämä vain siksi että en itse tajua mitää kuin rautalangalla vääntämällä :jahas:
No niinno, no okei, kaikki haluamallaan tavalla, kait... joo....jep:lol2:

Bodaaja sanoi:
Turha? En sanois, onhan kaveri painanu joskus 150kg (läskiäkin) Ihan helvetin vahva on ollu, en usko että ihan turha kaveri pääsee ton kokoseks.
Siinä on ollut läskiä oikeen olan takaa, sen voin taata. Kyllä sitä varmaan itsekin pääsisi sellaiseen kuntoon, kun alkais kunnon bulkilla reenaan. Kaloreita vaan reilusti ja reeni9stä sellasta massa pitoista, ni kylläkun tekniikat osaa, niin massaa saa kymmeniä kiloja, josta noin puolet lihasta ja puolet läskiä. Enemmän tarkoitin tuolla, että ei hannata kuunnella, kun se jätkä tuppaa lausumaan aika kovia lauseita ja pyrkii usuttamaan niitä muille, aivan kun sen tekniikat olisivat parhaita. Itse omistan voimaoppaan ja se on aika mitäänsanomaton. Sarjatkin ja toistot siihen vain listattu ikäänkuin että nillä sitten tulee lihasta oli mikä hyvänsä; jätkä vetää joka liikkeen samoilla sarja- ja toisto määrillä ja pistää ne suoraa kirjaansa esimerkiksi kunnon reenistä. Sitten on erikseen vielä helppo ja vaativa reeni. Vaikea reeni Halmeen mielestä sitten on siis 4 jakoinen ja helppo 3 jakoinen, en oikein ymmärrä tätä, eikä taida ymmärtää hänkään. Kyllähän hänellä perusasiat on kunnossa, mutta kun kertoo, että pakkotoistot on yhtä tyhjän kanssa ja että tietyllä tekniikalla tulee vain tulosta, niin huh huh; yleistys alkaa jo pikku hiljaa mennä liian pitkälle. Onkohan hän ikinä kuullut lausetta: Jokainen ihminen on erilainen. Kyllä niitä omia mielipiteitä ja uskomuksia saa olla, mutta kannattaako niitä ohjekirjan muodossa myydä??????:rolleyes:

Jaaggo sanoi:
Siinä on ollut läskiä oikeen olan takaa, sen voin taata. Kyllä sitä varmaan itsekin pääsisi sellaiseen kuntoon, kun alkais kunnon bulkilla reenaan. Kaloreita vaan reilusti ja reeni9stä sellasta massa pitoista, ni kylläkun tekniikat osaa, niin massaa saa kymmeniä kiloja, josta noin puolet lihasta ja puolet läskiä. Enemmän tarkoitin tuolla, että ei hannata kuunnella, kun se jätkä tuppaa lausumaan aika kovia lauseita ja pyrkii usuttamaan niitä muille, aivan kun sen tekniikat olisivat parhaita. Itse omistan voimaoppaan ja se on aika mitäänsanomaton. Sarjatkin ja toistot siihen vain listattu ikäänkuin että nillä sitten tulee lihasta oli mikä hyvänsä; jätkä vetää joka liikkeen samoilla sarja- ja toisto määrillä ja pistää ne suoraa kirjaansa esimerkiksi kunnon reenistä. Sitten on erikseen vielä helppo ja vaativa reeni. Vaikea reeni Halmeen mielestä sitten on siis 4 jakoinen ja helppo 3 jakoinen, en oikein ymmärrä tätä, eikä taida ymmärtää hänkään. Kyllähän hänellä perusasiat on kunnossa, mutta kun kertoo, että pakkotoistot on yhtä tyhjän kanssa ja että tietyllä tekniikalla tulee vain tulosta, niin huh huh; yleistys alkaa jo pikku hiljaa mennä liian pitkälle. Onkohan hän ikinä kuullut lausetta: Jokainen ihminen on erilainen. Kyllä niitä omia mielipiteitä ja uskomuksia saa olla, mutta kannattaako niitä ohjekirjan muodossa myydä??????:rolleyes:
:offtopic: Jaagolta tulee taas nii uskomatonta:david: :david: :david: tekstii ettei mitää rajaa
Kyllähä sie varmaa pääsisit samaa kuntoo ku halme oli alkasitvaa kunno bulkil:hyper: :hyper: huh huh
no bulkkaaha parikyt kiloo ni katotaa onks siin puolet lihasta ja eiköhä se Viikinki tiiä `pikkasen´ enemmän treenistä ku joku paskanjauhaja rääpäle
Eikä kukaa varmaa oo sinuu pakottanu Halmeen kirjaa lukemaan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis meinaat sä jaaggo oikeesti pääseväs sun kunnon bulkilla 160 kiloseks ja niil rasvoil mil halme oli? ja vetäväs 300kg kutosen maasta ja 180 kutosen kapeest penkist (IKINÄ)? Ihan mielenkiinnosta kyselen:david: :lol2: ...

erkjetter sanoi:
halmefanit itkee ja kitisee kun joku kertoo ettei halmeen jutut olekkaan absoluuttisia totuuksia. :jahas:
Nii ja kateelliset puhuu skeidaa Halmeesta, enkä kommentoinut tos Halmeen juttui vaa sitä et sellasee kuntoo ei todellakaan iha joka jätkä pääse.

Jaaggo sanoi:

tavan pelle siekii äijä oot !!! :curs:
tahtoisin nähä ku vaan bulkkaat painon 150kiloo ja näytät halmeelta !! ootko koskaan nähny kuinka vitun iso se on ?
siis miten vitussa joku pelle riisi tikku jaksaa selittää että pääsis halmeen kokoseks jos vaan jaksas bulkata
käyhä lainaamassa halmee treeni kirja ja kato kuinka iso oli siinä kuvassa jossa on 160kiloinen eikä oo ees hirvee kessi :curs:
:david: :david: :david: :david: :david: :david: :david:

ps. eikä ne halmeen kädetkään ollu ku reilustu 50senttiset , mutta eise mikään saavutus oo ku siulla ois hetkessä semmoset !!!

TUOSSA
on sulle 45 sivua ohjelmia. Nyt saatana sitä oma-aloitteisuutta kehiin ja vähä äkkiä.

siis mitä täällä nyt tapahtuu?
siis halme on helvetin iso ja kovin moni ei pääse samaan kuntoon that´s it. mutta halmen treenimetodit on hanurista natuille (kuullut kahdelta hepulta joilla treeniä takana ainakin 10w) ja ei ne omastakaan mielestä kovin luotettavilta näytä, samaa ohjelmaa hinkataan 10w? ei näin pojat

Älkääs poijaat riidelkö.

Tredin aloittaja saanee nyt vähän patistusta kuunneltuaan haettua itse ohjelmia ja esittää lisäkysymyksiä sitten tarpeen tullen. Jättäkää noi Halme-jutut muihin tredeihin. Vaikka kyllä pikkasen hymyilytti se kommentti että kai mäkin jos bulkkaisin:D

Kandee sitten alottelijana unohtaa ne dieetit bulkit ja kalorit hetkeksi, vedät vaan paljon ruokaa ja peoteiinia tarpeeksi.

:offtopic:

Mitäs tämä tämmöinen peli on? Täälähän ei kuule enää omaa penkkaamistaan! Heti kun Timba on vähän isyyslomailemassa, niin täällä eletään kuin pellossa ja aloittelijoiden osio on alkanut karata aivan kätösistä: kummallista vittuilua ja päänrepimistä joka toisessa threadissa ja itse treeniasiaa todella vähän.

Pidetään Pakkotoiston treeniosiot asiallisina ja kannustavina; puhtaalle toisille vittuiluille löytyy sitten ihan omat fooruminsa... Setä menee nyt purkamaan harminsa ylimääräiseen vatsatreeniin.

häh? onko timballe syntynyt lapsi? :hyper:

jos on niin : Onneksi olkoon tuoreelle isälle!!! :)

jos käsitin väärin niin unohtakaa koko juttu. :david:
ja tänne tulee taas näitä "rantaleijonaksi yhdessä kuukaudessa" tyyppejä (jotka pitävät halmetta kuninkaana), itsellä on tavoite olla rantakunnossa 2007 kesällä :D
siis bodaaja ja neutraali(?) oikeasti ovat perehtyneet halmeeseen, muutenkin kuin lukemalla viikingin voimaopas-kirjan.

Suositut

Back
Ylös Bottom