Treeniohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cazzu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkä oon tossa nyt pari kolme kuukautta käyny salilla mutta en oo sen kummemmin ajatellu mitä teen. Eli pitäs joku järki saada tähän touhuun :) Ja sit pitäs kesäks sellanen ohjelma mikä sisältäs 3-4 päivää. Elikkä mitä liikkeitä minäkin päivänä ja mihin väliin lepopäivä. Ajattelin kysyä täältä koska kuulostatte asiantuntevalta porukalta. ;)

Esimerkkiohjelmia

Tässä nyt olisi kaksi ehdotus: MD menetelmä, jossa on 3 treeniä:

-vetävät lihakset (selkä, hauis jne.),
-työntävät lihakset(olkapäät, ojentajat, rinta)
-jalat

Esim. ma vetävät, ke työntävät ja pe jalat.

Toinen ohjelma esimerkki voisi olla 4 päivälle jaettu:
Ma selkä, epäkkäät
Ti rinta, hauis
To jalat
Pe olkapäät, ojentajat

Ps. Ruokavalio kuntoon myös! Ja venyttele välipäivinä.

itellä on tällänen ohjelma:
ma: hauis, olkapää
ti: jalat
ke: lepo
to: vatsa, selkä
pe: lenkki tms.
la: rinta, ojentajat
su: lepo
luultavasti kuiteni muutan pikkusen tota ku koulut loppuu ja alkaa kesäloma......:D

minä teen tällasella ohjelmalla:
1.päivä: rinta+ojentaja
2. vapaa
3. selkä
4.vapaa
5.olkapää+hauis
6.vapaa
7. jalat
8. vapaa ja sit kierto alusta!

sun kannattaa kokeilla ohjelmia ja tunnustella mikä riittää palautumiseen! (esim. minä en ehdi 7päivässä palautua kunnolla, joten lisätään vapaapäiviä) muokkaa ohjelmaa ja kuuntele kehoasi.. vatsoja teen 2-3 kertaa viikossa vapaapäivinä, samoin aerobinen liikunta! tosiaan ravintopuoli myös kuntoon,eli syö tarpeeksi ja monipuolisesti...

Pauliinan reeni

No en tiiä kun englanniksi ootte värkänneet että tuleeko tää nyt tohon treeniohjelmat kategoriaan vai meneekö uutena aiheena, kuitestki sitä olin kysymässä että kuka on kokeillut tota pauliina taluksen treenisysteemiä. Elikkä toi mistä se bodaus lehdessäkin usein puhuu. Raskas viikko , pumppi viikko , raskas viikko , kevyt viikko ja alusta. Ite alotin tossa eilen tän systeemin ja apinoin muutenkin melko saman tyyppistä systeemiä eli raskaassa viikossa käytän muutamia pudotus sarjoja ja tauot siinä 3min ja pumppiviikossa puolen minuutin tauot ja käytössä noista spesiaaleista lähinnä yksi supersarja joka lihasryhmälle. Jossette yhtään tiedä mitä tarkotan niin kattokaa talluksen kotisivuilta www.pauliinatalus.fi ...niin niitä kokemuksia tosta systeemistä onko

Ei välttämättä kannata 3 kuukauden reenin jälkeen rueta reenaa MD:llä.. Niinku siinä kirjassakin muistaakseni lukee että kannattaa olla 8 kuukauttaa reeniä vähintään takana..

puliinan ohjelmasta

Mä en ole henk. koht. välittäny noista kehonrakentajien ohjelmista, kun voima kiinnostaa enemmän.

Mitä mieltä ootte täst ohjelmast?

Ma- Rinta, ojentaja
Ti- Hauis, selkä, olkapäät
Ke- lepo
To- Rinta, ojentajat
pe- Hauis, selkä, olkapäät
La- (kevyt) rinta, ojentaja, pohkeet (ranteet yms.)
Su- lepo

ja toho lisäks ainaki 4x viikossa lenkki, jonka jälkee vatsat, selät ja kyljet!
Jalkoja teen paljo enempi sillonku innostaa! Monet sanoo et liian vähä lepoo ja pitis olla jalkoja enemmä, mut ite tykkään ja tuntuu et tos ehtii aina palautuu pienillä lisäravinteilla ja hyvällä ruokavaliolla!.. Teijän mielipide?

Mitä mieltä ootte täst ohjelmast?

Mun mielestä:

a) tuo on pelkkä treenijako eikä ohjelma, koska liikkeet ja sarjamäärät puuttuu
b) se on karmeaa RHP-paskaa etkä takuulla treenaa niitä jalkoja ollenkaan
c) voisi käyttää ennen postaamista edes pari minuuttia foorumin lukemiseen niin löytäisi esim. Aloittelijoiden osiolta ketjun Aloittelija, treeniohjelma arvosteluun tänne eikä tarvitsisi uppailla 7 vuotta vanhoja ketjuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom