treeniohjelma syyniin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yonder
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Elikkä kysessä on ohjelma jolla olen aloittanut treenaamisen ja treenannut nyt n. 6kk. Hyvin toiminut sinänsä (ainakin penkkitulokset nousseet). Tarkoituksena on keväällä alkavan dieetin jälkeen olla timissä kesäkunnossa. Ennen dieettiä pitäisi saada kuitenkin yläkroppaan lisää lihaa. Etenkin rinnat kaipaavat massaa. Etuolkapäät ovat kasvaneet eniten suhteessa muihin lihaksiin. Onko tarpeetonta tehdä vatsoja joka kerralla? Ainakin vatsalihakset on kasvaneet tällä tavalla (sixpack tunusteltavissa läskien alta).

ti
Olkapää + Ojentaja + Rinta
penkki 2x6, 85 kg
vipunostot vinopenkissä 3x10, 22 kg
pystypunnerrus käsip. 3x10, 15 kg
ojentajat taljassa 3x10
vipunostot taakse 3x10, 10 kg
vatsat 3x20

ke
Jalka + hauis
kyykky 3x10, 70 kg
prässi 3x10, 150 kg
etureidet
hauis 3x10, 35 kg
vatsat 3x20

pe
selkä
ylätalja 3x10, 65 kg
maastaveto 3x10, 95 kg
kulmasoutu käsipainoilla 3x10, 30 kg
alatalja 3x10, 60 kg
vatsat 3x20

Kaikki parannusehdotukset otetaan vastaan.

jalkatreeniin takareidet mukaan. esim. SJMV toimii hyvin. sitte käsille näyttäis olevan aika vähän sarjoja, 1 ojentajille ja hauiksille eikä forkuille ollenkaan. ojentajille vaikka ranskalainen punnerrus ja hauiksille keskitetty hauiskääntö lisää. ja epäkkäät mukaan selkäpäivälle

Ehkä lisäisin/vaihtaisin ylätaljan tilalle leuanvetoa. Mitä muut on mieltä? mä oon aika tietämätön näissä. Eikös se ottaisi forkkuihinkin kohtalaisesti ja selkään mukavasti? En tiä, kuitatkaa joku viisaampi :)

Juukeri sanoi:
jalkatreeniin takareidet mukaan. esim. SJMV toimii hyvin. sitte käsille näyttäis olevan aika vähän sarjoja, 1 ojentajille ja hauiksille eikä forkuille ollenkaan. ojentajille vaikka ranskalainen punnerrus ja hauiksille keskitetty hauiskääntö lisää. ja epäkkäät mukaan selkäpäivälle

miks en voi editoida :itku: ? pohkeet mukaan, esim. pohjenousu ottaa ihan kivasti pohkeisiin

Penkkitulos on aika korkea kyykkyyn nähden..Itse laittaisin myös sen SJMV:n mukaan.

Suoraan sanottuna aika säälittävä kyykky. Miks pitää laiminlyödä puoli kroppaa? Omasta puolestani voin sanoa, että penkistä menee 6*92.5kg ja kyykystä 6*130kg. Kiinnitä huomiota myös penkkitekniikkaan, eli perse penkkiin ja lavat yhteen. Runkkupenkillä suhteet vääristyy myös helposti. Lihan kasvatuksessa ne painot ei merkkaa juuri mitään, kunhan ne kehittyy. Takareisille oon huomannu, että kutoset kyykystä toimii (itsellä leveä kyykky ei tunnu etureiskoissa juuri yhtään).

EDIT: kattelin muitakin sarjapainoja ja sulla on penkissä kohtuuttoman suuret treenipainot verrattuna muihin liikkeisiin. Vaihtoehdot: 1 kusetat treenipainoissa 2 tekniikka hukassa 3 friikkigeenit. Oma arvaus edelleen se 2

Kokeile kovin penkkisarjasi jalat ilmassa, eli sotilaspenkissä.

Måpå sanoi:
EDIT: kattelin muitakin sarjapainoja ja sulla on penkissä kohtuuttoman suuret treenipainot verrattuna muihin liikkeisiin. Vaihtoehdot: 1 kusetat treenipainoissa 2 tekniikka hukassa 3 friikkigeenit. Oma arvaus edelleen se 2

ei ole kohtuttoman suuret painot verrattuna penkin apuliikkeisiin. Jalat on vaan yksinkertasesti jäljessä, niitä on varmaan vasta alettu treenaamaan.

Ja ojentajille ei tarvitse lisää sarjoja

Mitä sanotte tästä:
Ma-
Rinta, kädet:
Vinopenkki
Dippi lisäpainoilla
Ristikkäistalja
Hammerkääntö
Taljahauiskääntö
Scott
Ojentajapunnerrus taljassa
Ojentajapunnerrus maaten
Yhden käden punnerrus käsipainolla

Ke-
Jalat, pohkeet ja vatsa:
Prässi
Reisiojennus
Sissykyykky
Koukistus maaten
Koukistus istuen
Pohkeet seisten
Pohkeet istuen
Joku vatsaliike

Pe-
Selkä, olkapäät
Ylätalja
Soutu käsipainolla
Pullover
Ylätalja vastaotteella
Prässi
Pystysoutu
Sivunostot takaolkapäille

Jokaiselle liikkeelle 2x6-8. Ja viimeisen sarjan päätteeksi joko rest-pause tai pari vähennyssarjaa. Kyykkyä en pysty tehdä paskan selän takia ja hackia mun salilla ei ole!:curs:
Vaikuttaako hyvältä?

Suositut

Back
Ylös Bottom