Treeniohjelma päivien mukaan vai ei?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rob
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rob

Jos teiltä jää treenipäivä väliin ja pääsette seuraavan kerran salille vaikka parin päivän päästä niin vedättekö sillon sen treenin mikä piti vetää edellisellä kerralla vai sen mikä sinä päivänä on normaalistikkin vuorossa?

Rob sanoi:
Jos teiltä jää treenipäivä väliin ja pääsette seuraavan kerran salille vaikka parin päivän päästä niin vedättekö sillon sen treenin mikä piti vetää edellisellä kerralla vai sen mikä sinä päivänä on normaalistikkin vuorossa?

Itse ainakin vedän sen mikä piti edellisellä kerralla vetääkin, sillä muuten jäisi tietyt lihasryhmät välistä ja tämä saattaa sotkea treeniä.

Itellä toimii erittäin hyvin, että käy salilla sillon ku jaksaa kunhan viikon aikana tulee tehtyä kaikki lihasryhmät kerran. Vaihtelee lihasryhmien paikkoja ja harjoituspäiviä sen mukaan mikä on fiilis. Välillä tulee sama lihasryhmä melkein peräkkäin ja välillä palautuspäiviä on enempi. Ennen tuli tuijoteltua tarkkaan että kävi juuri silloin ja silloin salilla, kummasti jäi aina jalkapäivä välistä jos ei sattunu pääsemään salile juuri reenipäivänä.

sen treenin mikä piti vetää edellisellä kerralla

Kyllä mä vedän ainaki päivien mukaan. Tuskin se nyt haittaa jos kerran jää jotkut lihat treenaamatta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
En näe mitään syytä sitoa ohjelmaa viikonpäiviin. Esim. 2-jaossa minulle sopii parhaiten treenaus joka toinen päivä.

Käytännössä tietysti elämän tosiasiat kuten pitkät koulupäivät ja kokeet sanovat sen, että jotkin päivät olisi parempi yrittää tähdätä lepopäiviksi.

Vroomfundel sanoi:
En näe mitään syytä sitoa ohjelmaa viikonpäiviin. Esim. 2-jaossa minulle sopii parhaiten treenaus joka toinen päivä.

Sama täällä. Joka toinen päivä pyrin treenaamaan, mut joskus toki tulee 2-3 lepopäivää. Jos esim. jossain treenissä innostuu ottamaan sarjat liian loppuun, tai pari sarjaa enemmän kuin yleensä, niin ei neljän päivän tauko ennen seuraavaa kertaa riitä. Sitten vielä mahdolliset matkat, työ- tai opiskelukiireet tms. kun ottaa huomioon, ei aina pääse kalenterin mukaan salilla käymään.

Ja joskus vaan huvittaa pitää ylimääräinen välipäivä ja tehdä jotain ihan muuta.

Mä ainakin joudun soveltamaan ohjelmaani näin loppukeväästä ja kesällä johtuen fudiksen pelaamisesta. Ei pysty oikein vetämään jalkatreenejä loppuun jos haluaa pelata lähipäivinä...

Muun elämän/töiden jne. takia en pysty noudattamaan mitään säännöllisiä päiviä, joten treenataan kun joudetaan. Jos mahd. niin optimaalinen menee mulla tällä hetkellä näin: 3 treeniä, 2 vapaata, 3 treeniä jne..välillä tää tietty muuttuu pakosta töiden takia.
Teen muuten treenit tyyliin: jalat, työtävät, vetävät ja matalalla voluumilla, muuten en pystys treenaamaan tuolla tiheydellä.

Käyn nykyään viikonloppuisin eri salilla kuin viikolla, joten olen joutunut tekemään ohjelman sen mukaan. Viikonloppuisin kyykyt ja maastaveto, koska niitä ei voi tehdä toisella salilla. Muuten päivillä ei olisi mitään väliä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom