Treeniohjelma hakusessa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jees salitreenit ois tarkoitus syksyllä aloitella. Olen 18-vuotias poika ja tarkoituksena olisi treenata koko kroppa ensi kesää varten kuntoon.
Elikkäs millaista treeniohjelmaa kannattaisi noudattaa jotta saisin tuon vuoden aikana kropan (varsinkin rinnan,vatsat,selän) kuntoon? En ole ennen salilla treenaillutkaan.

Tarkoituksena ei siis ole ryhtyä miksikään ultimate bodariksi, (ei siis sillä että olisi edes vuodessa mahdollista) mutta haluaisin lihakseni esille paremmin, ylipainoa ei siis ole.
Olisiko mahdollista saada etenkin rinta,vatsa ja selkä esille tuon vuoden aikana, jos salilla olisi mahdollista käydä max.5kertaa/viikko ja pistämällä ruokapuoli kuntoon?
Kovaa työtä en pelkää.

Haluaisin siis kuulla kokemuksia toimivista treeniohjelmista : ) Olen joitakin treeniohjelmia jo katsellut, mutta ajattelin vielä täältä kysäistä.

Kiitos!

Kyllä vuodessa saa paljonkin näkyvää tulosta kun treenaat oikein ja syöt tarpeeksi. Katos tuolta aloittelijapuolelta Starting Strength, se on ihan pätevä varmaan ainakin ekat puoli vuotta.

Kannattaa lukea juurikin noita alottelijoiden osion pysyviä ketjuja, sieltä löydät neuvoja ravinnon suhteen ja hyviä treeniohjelmia, itse suosittelen Arnoldin kultaista kuusikkoa, kun aloitin salihommat niin ohjelma toimi itselläni erittäin hyvin.

Jos et ole salilla ennen treenannut niin tuo 5x/viikko täysillä tehtynä on kauankin treenanneelle kovaa touhua. Muista myös että balanssissa oleva kroppa näyttää hienolta, joten älä jätä mitään lihasryhmiä tekemättä.
Suosittelisin myös tsekkailemaan Nyyssölän Mikan "Gymlog" -videoita juutuupista. Sieltä saa hyviä neuvoja tekniikoihin ja ihan kansankielellä selostettuna : )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom