Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by MKM
Räjähtävyyttä HIT-joukkueet eivät hae salilta, vaan juoksemalla ja taklaamalla kentällä.
Originally posted by Tahvo Tohveli
Eli mitä he sitten hakevat painoharjoittelulla ?
Originally posted by MKM
Ja vastine Simmonsin artikkeliin
Originally posted by esko
meitsi luottaa simmonssin oppeihin eli wsb:hen ku jumalan sanaan
Originally posted by Force
Aahhaha. Voi, voivoi mitä paskaa. Äijä ei ymmärrä selvää tekstiä!
Originally posted by MKM
Salilla hankittu lihasvoima + tuhansilla taklausharjoituksilla opittu räjähtävä taklaustekniikka = vastustaja pysähtyy
MKM, jos ei oma ikä ole profiilissa edes esillä niin kannattaa pitäytyä faktoilla perustelussa. Vai loppuivatko ne jo?Originally posted by MKM
Kymmenet yliopistokoulutuksen saaneet valmentajat suosivat HIT:iä ja kymmenet NFL:n, NHL:n, MLB:n, NBA:n ja NCAA:n huippujoukkueet ovat saaneet sillä viimeisten vuosikymmenten aikana tuloksia, joihin ovat olleet tyytyväisiä. Mutta heitä paremmin asiat tietää Force 19 v.
Originally posted by Grandi
Sä ainakin osaat Massaa!!Voimaa!! ja sen opit hyvinkin tarkasti ;)
Itselläni semmoinen vaihteleva treenitapa, en treenaa puhtaasti jonkun oppien mukaan. Treenitapani on kehittynyt viime vuoden aikana, olen lukenut aiheesta paljon, koittanut eri systeemejä ja yrittänyt tehdä johtopäätöksiä, mikä sopisi minulle.
Periaatteet mitä olen tähän asti havainnut toimivan parhaiten minulla tällä hetkellä:
Lihaskasvuun 10-14 toistoa.
Voimaan 4-6 toistoa
Sarjamäärät vaihtelevat joka lihasryhmälle, en jaksa listata.
Ohjelma perustuu perusliikkeisiin, ja varsinkin niihin, jotka itse koen olevan tehokkaimpia.
Seuraavaksi olis tarkoitus koittaa HST:tä, se on helmikuun heiniä sitte...