treenikipu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko treenikipu tärkeä? Nyt puhun siis "hyvästä" kivusta joka tuntuu seuraavana päivänä ja kertoo että lihakset ovat tehneet töitä.

Triceps-lihaksissa tuntuu treenin jälkeisenä päivänä aina, mutta hauiksissa melkein ei koskaan. Tunnen hauiksissa ainoastaan jos olen pitänyt treeneissä 2-3 viikkoa taukoa. Onko mahdollista että tietämättä teen liian vähän töitä hauisten kanssa kun treenaan niitä? Mikä on sitten paras hauisliike jos haluaa välttää kaiken "fuskailun" ja käyttää vain ja ainoastaaa oikeat lihakset eli hauikset? Esim. on helppoa vahingossa käyttää selkää liian paljon hauistreeneissä.

mies 39v sanoi:
? Mikä on sitten paras hauisliike jos haluaa välttää kaiken "fuskailun" ja käyttää vain ja ainoastaaa oikeat lihakset eli hauikset? Esim. on helppoa vahingossa käyttää selkää liian paljon hauistreeneissä.

Painoja raakasti alas päin, keskityt tuntumaan. Ihan sama mistä liikkeestä on kysymys.

Moni ei saa hauista millään kipeeks..Se vaan tuntuu olevan semmonen lihas joka ei kipeydy helposti.En itekkään saa hauista koskaan kipeeks ellen sit just pidä jotain oikeen pitkää taukoo.
Tossa on jotain puhetta tosta hauis hommasta..
Kipeät ojentajat

Sumu sanoi:
Painoja raakasti alas päin, keskityt tuntumaan. Ihan sama mistä liikkeestä on kysymys.

Joo mulla ei kanssa meinaa hauikset tulla kipeeks millään, mutta sit tuli kokeiltuu 4kg pienemmillä sarjapainoilla kun normaalisti. Lisäsin vielä toistojen määrää ja vot, nyt on hauikset sitte kipeet ja jänteet vissiin tulehtunu tai jotain kun vielä neljän päivän jälkeen ei meinaa saada käsiä ojennettua/koukistettua... :(

Meikäläinen on vissiin tältä palstalta ainut jolla hauikset kipeytyy aina :) ?
Ei ne itsellänikään aikoinaan kipeytynyt mutta nykyään kipeytyy, käsipainoilla tuntuu saavan mahtavat "kivut".

Mulla kipeytyy nykysin melkein joka kerta harvinaista on siis jos ei kipeydy. Itsekkin tosiaan vähensin painoja ja keskityin liikkeen puhtauteen ja sit liikerata vähän vajaa niin ei pääse jännitys katoamaan habasta tais olla toi ongelmana kun en ennen saanu haboja kipeeks (ihan mahdollista on että silloin suoristin käden ihan kokonaan). Noilla keinoilla olen saanut paremman pumpin ja seuraavana päivänä on ollu haba kipee.

neutraali sanoi:
Meikäläinen on vissiin tältä palstalta ainut jolla hauikset kipeytyy aina :) ?
Ei ne itsellänikään aikoinaan kipeytynyt mutta nykyään kipeytyy, käsipainoilla tuntuu saavan mahtavat "kivut".

et ole ainoa ;)
yhdyn höpinöihisi :)

Mulla ei oo hauikset kipeytyny ku pari kertaa. Yhesti pidin jotain 5min taukoja joka sarjassa ja fuskasin aivan perkeleesti (joku 6 toistoa puhtaasti ja kauhee fusku 12 toistoon asti). Haukkarit olivat ihanan kipeät ehkä tokaa kertaa elämässä. Toinen taas tein hauista kännissä pari toistoa ja aamulla ne olivat kipeet :rolleyes: . Ja muuten mikä olisi mahdollisimman puhdas tapa treenata hauista? (siis tiedän ei fuskua, mutta onko liikettä joka ei käy muualle)

Itse kyllä käytän hauista tehdessäni lähes aina pientä fuskua.

Ei ollut yhtään kivaa, kun treenasin hauispäivänä normaalisti hauiksia, eivätkä olleet seuraavana päivänä edes kovin jäykät, mutta selkäpäivän jälkeen pari päivää kunnolla kipeinä:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos reenaan kunnolla niin kyllä seuraavana päivänä paikat on kipeät. Mielestäni reeni ei mene kunnolla, jos paikat eivät ole kipeät. Mutta tämä onkin minun mielipiteeni.

Kaikkiin muihin lihasryhmiin tulee kovasta reenistä kipua, paiti olkapäihin ja hauiksiin. Ja ei ne silti mun huonoimmat lihasryhmät ole ja kohtalontovereita on täällä ollut paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom