Treenikengät

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ikä
40
Löytyisikö Vaasasta (tai Vaasan seudulta) kauppa missä olisi myynnissä sopivat salikengät? Eli lähinnä mave-/kyykkykäyttöön. Olen netistä katsonut Otomixiä, mutta eihän niitä voi ostaa kokeilematta..

Kysyisin samalla onko spinningkengistä hyötyä? Olen täälläkin käyttänyt ihan tavallisia lenkkareita. :david:

Kribulin sanoi:
Löytyisikö Vaasasta (tai Vaasan seudulta) kauppa missä olisi myynnissä sopivat salikengät? Eli lähinnä mave-/kyykkykäyttöön. Olen netistä katsonut Otomixiä, mutta eihän niitä voi ostaa kokeilematta..

Kysyisin samalla onko spinningkengistä hyötyä? Olen täälläkin käyttänyt ihan tavallisia lenkkareita. :david:
En tiedä muusta, mutta Otomixin kengät ovat tautisen hyviä. :rock:

Grosskopf sanoi:
Kerro miksi?! Itsekin pitäisi investoida.
No ne pitää hyvin ja kestää kulutusta sekä ne sopii ja muotoutuu jalalle niin kuin sormus vasemman käden nimettömään. .:rolleyes:

Ostin just tällä viikolla Adidaksen Stabil -sisäpelikengät, on järjettömän jäykät, tukevat ja kantapäästä korotetut, kuitenkin tasainen pohja.
Juurin tein jalkatreenin ja oli kuin toiselta planeetalta kyykätä, kun ennen olen tehnyt raihnaisilla vanhoilla lenkkareillani. :)

voiko kengät merkitävästi vaikuttaa esim kyykkyyn ?

Mulla on adidaksen pretereot (painitossut), hyvät on ollu varsinkin mavessa ja kyykyssäkin toimii kun kyykkää leveällä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
AJ Styles sanoi:
Mulla on adidaksen pretereot (painitossut), hyvät on ollu varsinkin mavessa ja kyykyssäkin toimii kun kyykkää leveällä.

Jeps, kapeempaan asentoon on korkeemmalla kannalla olevat parempia.

edit. siis kyykyssä. Mave menee vaikka ilman kenkiä ;)

NGV sanoi:
En tiedä muusta, mutta Otomixin kengät ovat tautisen hyviä. :rock:

Petu80 sanoi:
mulla on otomixin extreme trainer pro kengät ja ne on kyllä TOSI hyvät, huipputukevat ja kevyet :worship:

Oletteko netistä ostaneet? Onko koot suuria/pieniä muihin kenkiin verrattuna?

Tietysti voisi kokeilla tilata, ainahan niittä voi palauttaa.

Otomixeista en tiedä, mutta kuten tuossa jo aiemmin mainittiin niin painikengät on hyvät. Itsellä on Asics:in ja hyvin toimii sekä vedossa että kyykyssä. Pito on hyvä ja kestävät kulutusta..ainoa miinus on suht suolainen hinta, Virosta saa kuulemma sitten samat kengät puoleen hintaan.

Mulla pitäis kans jostakin ostaa oikeat kengät, jotkut kovapohjaiset, kun nuo nykyiset lenkkarit on kyllä ihan perseestä kun jalkoja treenailee. Ei vaan oikein tiedä mistä lähtis katselemaan ja kokeilemaan, netistä en rupea summanmutikassa tilailemaan. Mitkä liikkeet myy Oulun seudulla oikeita voimailukenkiä?

mammoth sanoi:
Otomixeista en tiedä, mutta kuten tuossa jo aiemmin mainittiin niin painikengät on hyvät. Itsellä on Asics:in ja hyvin toimii sekä vedossa että kyykyssä. Pito on hyvä ja kestävät kulutusta..ainoa miinus on suht suolainen hinta, Virosta saa kuulemma sitten samat kengät puoleen hintaan.

Löytyisikö painikengät tavallisesta urheilukaupasta? Muuten tuli mieleen että Vaasassahan on ainakin budokauppa. En sitten tiedä kelpaisiko budo-/boxingkengät?

Kribulin sanoi:
Löytyisikö painikengät tavallisesta urheilukaupasta? Muuten tuli mieleen että Vaasassahan on ainakin budokauppa. En sitten tiedä kelpaisiko budo-/boxingkengät?

Juu, kyllä ihan normi urheilukaupasta pitäis löytyä, sellaisesta omanikin ostin.

Kribulin sanoi:

Tuo jos kerta tuo on ongelma, niin mene paikan päälle. Ari Kokkosen puoti Kuopiossa myy noita bueno kenkiä. Ja jos et halua lähteä Kuopioon, niin niillä on puoti Boosman Grand Prixissä Helsingin kulttuuritalolla 22.4 ja varmasti Fitness Expossa 7-8.10 täällä Lahdessa..

Kribulin sanoi:

kävin tuosta Kokkosen kaupasta hakemassa, ihan samaa kokoa otin ku muutkin kengät. :5:

Kribulin sanoi:

Mullakin on käytössä Asicsin BAM painikengät ja hyvät on. Ostin viimeviikolla ja ainakin täällä pääkaupunkiseudulla niitä oli saatavilla todella huonosti. Suurimmassa osassa liikkeitä jotka niitä myi oli ainoastaan liian pieniä (alle 41) tai liian suuria (yli 45). Voi olla että on jokin yleinen pula tuosta nimenomaisesta mallista.

Täälläpäin kuitenkin niitä myy suurin osa liikeistä, joilla on Asics-edustus ja ne taas löytyvät Asicsin nettisivuilta.

Suositut

Back
Ylös Bottom